OjWojtek wypuścił swoje płatki. Zdradził, jakie miał wątpliwości
W czwartek 8 lutego youtuber oraz influencer Wojtek Przeździecki ogłosił, że we współpracy z Yummer's wypuszcza swoje płatki. W mediach społecznościowych napisał, że miał wątpliwości przed tym ruchem. Wszystko przez historię marki.
Wojtek Przeździecki "OjWojtek" to pochodzący z Konina youtuber oraz influencer. Rozpoznawalność oraz sławę zyskał dzięki tworzeniu skeczy komediowych na kanał "WiP Bros" wraz z dwoma kolegami, Adamem Szymczakiem i Piotrem Prusem. Po wieloletniej działalności chłopaki poszli w różne strony. Wojtek rozpoczął samodzielną karierę na YouTube. Na kanale zgromadził ponad pół miliona subskrypcji.
Podobne
Najbardziej popularne filmy udostępniane na kanale OjWojtka mają kilka milionów wyświetleń. Najlepsze wyniki zrobił materiał zatytułowany "Wysłałem Ofertę SCAMU do 100 Influencerów", w którym Wojtek sprawdza, jak chętnie wpływowe osoby z internetu zgodzą się na reklamowanie oszustwa. Aktualnie youtuber zwiedza świat, prowadzi serię daily i udostępnia filmy codziennie.
OjWojtek i płatki we współpracy z Yummer's
W czwartek 8 lutego OjWojtek ogłosił w mediach społecznościowych najnowszą współpracę. Okazało się, że youtuber wypuścił własne płatki. Na platformie X przyznał, że długo zastanawiał nad przyjęciem tej propozycji. Wszystko przez to, że firma Yummer's, z którą Wojtek tworzył przysmaki, nie ma pozytywnej historii na polskim rynku.
Firma Yummer's miała wiele współprac z różnymi influencerami. Największym echem w mediach społecznościowych odbiła się jednak ta z Fagatą. Agata reklamowała płatki, używając hasła o planie A i B. Nawiązywało ono do afery związanej z początkującą raperką. W 2022 r. światło dzienne ujrzały głosówki, które dziewczyna wysłała do byłej przyjaciółki. Przyznała się w nich, że jej publiczny związek z jednym z największych youtuberów w Polsce był planem B, który udało się zrealizować. Firma Yummer's straciła bardzo dużo wizerunkowo na tak prowadzonej kampanii reklamowej.
OjWojtek wypuścił własne płatki
Wojtek Przeździecki "OjWojtek" poinformował obserwatorów, że mimo wątpliwości zdecydował się na współpracę z firmą Yummer's. Jego płatki o smaku ciasteczkowym można już kupować w Biedronkach. Jeżeli chcecie ich spróbować, to polecamy się spieszyć. Produkt będzie na półkach przez zaledwie dwa tygodnie.
24H w KLASZTORZE KUNG FU (trening SHAOLIN)
"Mam swoje płatki. Zastanawiałem się nad tym ruchem - wiemy jakie jest backstory i jacy ludzie wcześniej je promowali. Jednak wszystko poza tym było totalnie na plus.
- Dostałem możliwość zrealizowania kampanii po swojemu. W trakcie 2 tygodni promocji pojawi się kilka ciekawych ruchów.
- Wyniknie też z tego coś dobrego - o tym wkrótce.-
- Płatki są o smaku ciasteczkowym - i jest to najlepiej sprzedający się smak za granicą. Serio zaje**ste - słodkie, nie za słodkie, wiadomo co robią z bułką od Arby’s.
- Do tego mega dobra cena - 7,99zł - dostaniecie je w biedronkach przez najbliższe 2 tygodnie" - napisał Wojtek w mediach społecznościowych.
We wpisie na platformie X Wojtek poinformował, że z jego współpracy z marką Yummer's wyniknie coś dobrego. Ci, którzy śledzą jego daily na YouTube, już wiedzą, o co może chodzić. W najnowszym filmie pt. "24H w KLASZTORZE KUNG FU (trening SHAOLIN)" OjWojtek zapowiada swoją współpracę z Yummer's. W materiale słyszymy, jak mówi, że przystanie na propozycję, jeżeli marka wpłaci 50 tys. zł na cel charytatywny.
W temacie społeczeństwo
- Psy i koty będą musiały mieć własny PESEL? Za brak rejestracji kary finansowe
- Quebonafide przeprasza. Fani wciąż nie dostali boxu za 399 zł. Miał przyjść w sierpniu
- Sfingował własną śmierć. Chciał zobaczyć, kto przyjdzie na jego pogrzeb
- Pierwsza stacja benzynowa Skolima już jest. Konkurencyjne ceny paliwa, róż i palmy
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]





