OjWojtek zareklamował SCAM w Hollywood. Amerykanie to kupili
Youtuber OjWojtek i McRela wybrali się do Hollywood, by na tamtejszych targach ezoterycznych zareklamować "Whi-Spiration". Chłopaki byli nieźle zaskoczeni, gdy Amerykanie dmuchając w gwizdki motywatory 3000, doświadczali ich "magicznej mocy".
Pamiętacie gwizdki motywatory 3000 od OjWojtka, które zareklamował w kolorowych gazetkach, a przy okazji ujawnił scammerski proceder? Youtuber teraz rozszerzył swoją działalność na kolejny kontynent.
Podobne
- Lexy zaatakowana przez Gimpera i Revo. Bierze sprawy w swoje ręce
- Rezi prowadzi casting. Szuka dziewczyny, która zagra w filmie dla dorosłych?
- OjWojtek wypuścił swoje płatki. Zdradził, jakie miał wątpliwości
- Najjjka na Goats? Boxdel zdradza szczegóły
- Najjjka i krytyka horoskopów. "Wiara w znaki zodiaku to grzech"
OjWojtek zareklamował "Whi-Spiration" w Hollywood
OjWojtek wraz z McRelą przebywają obecnie w USA, skąd codziennie publikują kolejne odcinki swoich przygód. W ostatnim filmie wybrali się do Hollywood, by na tamtejszych targach ezoterycznych zareklamować wspomniane gwizdki jako "Whi-Spiration".
Youtuber w celu osiągnięcia pełnej autentyczności przeszedł metamorfozę, upodabniając się do charyzmatycznego szamana. I trzeba przyznać, że jego wygląd zrobił robotę. Goście wydarzenia, analogicznego do Life Balance Congress, co rusz z zainteresowaniem podchodzili do stoiska OjWojtka, by dmuchnąć w magiczne gwizdki.
Jak "Whi-Spiration" zadziałały na Amerykanów?
"Whi-Spiration" były reklamowane przez OjWojtka jako wykonane z ponad 1000-letniego drzewa inków gwizdki mające "poprawiać motywację, inspirację i inne pierdoły". Ze względu na to, że gwizdki w rzeczywistości są gwizdkami na psy, youtuber nie chciał za nie żadnych pieniędzy. Rozdawał je za darmo, by zobaczyć, jak zareagują na nie zainteresowani.
Zareklamowałem SCAM w Hollywood
Zadziałało placebo i prace oddechowe?
Jak przypuszcza OjWojtek, "Whi-Spiration" zadziałał na gości jak placebo. Do tego dochodzą jeszcze prace oddechowe, które faktycznie oddziałują na doświadczenia cielesne. Połączenie tych dwóch czynników sprawiło, że ludzie po prostu poczuli się zrelaksowani.
Jak można się domyślić, stoisko OjWojtka nie było jedynym scamem na targach. Najpewniej youtuber chciał pokazać, że na takich wydarzeniach niemal każdy może wystawić się ze swoim produktem lub usługą, nawet jeśli w rzeczywistości zupełnie nie działają.
"Odwiedziłem targi ezoteryczne w LA, na których wystawiłem swoje stoisko. Jestem daleki od tego, by wyśmiewać duchowość - uważam ją za kluczowy element życia, ale wydarzenia, które polegają na wykorzystywaniu naiwności, budują obraz duchowości jako czegoś dla odklejeńców" - podsumował OjWojtek całą akcję na X.
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku