Betelli sprzedaje buty przez wpędzanie w kompleksy facetów

Betelli reklamuje buty przez wpędzanie facetów w kompleksy. I tak, sprzedają "bardzo podobne" sneakersy do Nike czy Conversów

Źródło zdjęć: © Betelli, Facebook, Kolaż: Vibez, StockX
Oliwier NytkoOliwier Nytko,23.06.2022 14:00

Firma Betelli postanowiła zacząć sprzedawać "podwyższające buty", reklamując je poprzez wpędzanie w kompleksy. Dlaczego coś takiego dalej ma miejsce w 2022 roku?

Temat heightismu był już poruszany na łamach Vibeza. Czy to jako opisanie zjawiska, czy odpowiedź na film dwóch przemiłych panów z YouTube. Dzisiaj znowu częściowo o tym. Pewna firma postanowiła wykorzystać społeczne kompleksy jako sposób na reklamę.

Betelli: "Dziewczyna na szpilkach za wysoka?"

Mamy taką firmą Betelli, która sprzedaje "obuwie podwyższające" skierowane dla "panów". Nie ma w tym nic szczególnie złego, póki nie dojdziemy do ich reklamy.

Wybaczcie za wygląd reklamy, ale została ona przez kogoś "poprawiona". Nie, nigdy nie powinniście niszczyć cudzej własności. Ale still, to wygląda ciekawiej. Oto omawiana reklama:

Dziewczyna na szpilkach za wysoka? Betelli Dodaje panom 7 cm wzrostu

Reklama Betelli
Reklama Betelli (Facebook)
trwa ładowanie posta...

Loffka dla Fiksawki za wrzucenie zdjęcia.

Ktoś majestatycznie poprawił to zdjęcie dodając słowa "pier*ol te kompleksy".

Czy ta reklama to coś złego? Tak. Jeżeli w związku jest różnica wzrostu na korzyść (???) kobiety lub gdy partnerzy są równi, to dlaczego reklama ma suerować, że "tak nie powinno być"? Dlaczego wymogiem musi być, aby facet sztucznie dodawał sobie centymetrów? Bo społeczeństwu mu tak mówi?

I tak też uważają komentujący z Fiksawki:

Kapitalizm żerujący na kompleksach, niskiej samoocenie i nierealistycznych standardach piękna

Jezu, ale to jest smutne .-. W sensie to jest takie turbo wpędzanie w kompleksy, że no jezu .-. Kiedy ludzie się przestaną przejmować wzrostem

wolę 170 cm w swoich sneakersach niż 177 cm w czymś takim

Jako compact viking czuję się wspaniale

Jak ja się cieszę, że mojemu partnerowi nie przeszkadza, że jestem od niego wyższa. Niby tylko 3 cm, ale zawsze.
niech wyślą paczkę PR Tomowi Hollandowi
(swoją drogą super że problem jest przedstawiony tak, że dziewczyna DOPIERO W SZPILKACH jest wyższa - przecież nie z natury!!!)

PS. To nie wina kapitalizmu, tylko idiotycznej firmy. Proszę, nie miejmy tej dyskusji.

Nie ma nic złego w butach na podwyższeniu - jeżeli jest to świadomy wybór. A nie "haha, jak jesteś niziołkiem, to kupuj to"

Warto to napisać szczerze: wszystko jest dla ludzi. Jeżeli ktoś chce dodać sobie kilka centymetrów wzrostu - spoko. Usłyszałem dziś wcześniej, że jest to odpowiednik push-upa. W sumie może trochę tak jest.

Tylko taka decyzja musi zostać podjęta nie na podstawie tego, że taka reklama wpędziła nas w kompleksy - a na podstawie własnych przekonań danej osoby. Nie ma w tym nic złego, gdy ktoś chce zrobić coś takiego "od siebie dla siebie".

Nie przez reklamę, nie przez społeczeństwo, nie przez znajomych. I do tego tutaj piję. To tak jakby reklamować wyżej wspomniany push-up sloganem "twoja koleżanka na większe cycki? Musisz kupić TEN biustonosz, aby jej dorównać".

Reklama firmy brzmi jak próba sprzedaży produktu jako rozwiązanie problemu, który nie powinien istnieć. Kobieta jest minimalnie wyższa w szpilkach? Super, i co z tego? Twoja wybranka jest wyższa bez szpilek? Okej, no i? W normalnym społeczeństwie nie powinno się z tego robić problemu. Ot, tak wygląda życie - i tyle.

Firma sprzedaje… buty, które są bardzo podobne do popularnych marek

Bardzo, ale to bardzo nie lubię wskazywać palcem takich rzeczy, aczkolwiek w tej sytuacji nie można tego nie zrobić. Bo oto na stronie Betelli można odnaleźć modele LUKKA, ADAMO czy VITALE. Co łączą te sneakersy? Ano, WCALE nie wyglądają jak inne, droższe buty od popularnych korporacji:

Oryginalne buty Air Max 90 ze StockX
Oryginalne buty Air Max 90 ze StockX (StockX)
Buty ALBERTO (xD)
Buty ALBERTO (xD) (Betelli)

Serio? Co najlepsze, takie "nieobrandowane buty" nie są wcale takie tanie. Za kilkanaście złociszy więcej dostaniemy markowe odpowiedniki - no ale w niektórych przypadkach będą bez "dyskretnego podwyższenia". Kto co woli.

Reasumując: produkt jak produkt, a reklama idiotyczna

Produkt jest jak kolejny marketingowy szajs wciskany facetom. Jeżeli ktoś potrzebuje sam z siebie, to niech kupuje. Jednakże sztuczne tworzenie kompleksów, aby potem móc na tym zarobić, zasługuje na karną rózgę.

Źródło: Facebook

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 1
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0
Arek,zgłoś
Dlaczego nie zapytano czy istnieje bóg a jeżeli tak to jak. Stwór zaś odpowiedział tak .... Słój że stwór rozbił się w mak uniósł się siarki smród , a on poszedł podjąć trud dowodzenia rozumowi że istnieje bóg.
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się