Betelli reklamuje buty przez wpędzanie facetów w kompleksy. I tak, sprzedają "bardzo podobne" sneakersy do Nike czy Conversów
Firma Betelli postanowiła zacząć sprzedawać "podwyższające buty", reklamując je poprzez wpędzanie w kompleksy. Dlaczego coś takiego dalej ma miejsce w 2022 roku?
Temat heightismu był już poruszany na łamach Vibeza. Czy to jako opisanie zjawiska, czy odpowiedź na film dwóch przemiłych panów z YouTube. Dzisiaj znowu częściowo o tym. Pewna firma postanowiła wykorzystać społeczne kompleksy jako sposób na reklamę.
Podobne
- Monika Kociołek reklamuje Spotify. Internauci sceptycznie: "Dno i antyreklama. Idę odinstalować"
- Czy was też WKURZA reklama SHOPEE, ale tak, że chcecie rozwalić telefon o ścianę?
- Buty ze śmieci 🗑️ w normalnej cenie. Czy Nike Space Hippie 04 mają sens?
- IKEA i ich torba DRÖMSÄCK to odpowiedź na wszelkie problemy. Tak twierdzi TikTok
- Anita Włodarczyk reklamuje buty, w których "złapała złodzieja"... Internauci grzmią: "ŻENADA"
Betelli: "Dziewczyna na szpilkach za wysoka?"
Mamy taką firmą Betelli, która sprzedaje "obuwie podwyższające" skierowane dla "panów". Nie ma w tym nic szczególnie złego, póki nie dojdziemy do ich reklamy.
Wybaczcie za wygląd reklamy, ale została ona przez kogoś "poprawiona". Nie, nigdy nie powinniście niszczyć cudzej własności. Ale still, to wygląda ciekawiej. Oto omawiana reklama:
Dziewczyna na szpilkach za wysoka? Betelli Dodaje panom 7 cm wzrostu
Loffka dla Fiksawki za wrzucenie zdjęcia.
Ktoś majestatycznie poprawił to zdjęcie dodając słowa "pier*ol te kompleksy".
Czy ta reklama to coś złego? Tak. Jeżeli w związku jest różnica wzrostu na korzyść (???) kobiety lub gdy partnerzy są równi, to dlaczego reklama ma suerować, że "tak nie powinno być"? Dlaczego wymogiem musi być, aby facet sztucznie dodawał sobie centymetrów? Bo społeczeństwu mu tak mówi?
I tak też uważają komentujący z Fiksawki:
Kapitalizm żerujący na kompleksach, niskiej samoocenie i nierealistycznych standardach piękna
Jezu, ale to jest smutne .-. W sensie to jest takie turbo wpędzanie w kompleksy, że no jezu .-. Kiedy ludzie się przestaną przejmować wzrostem
wolę 170 cm w swoich sneakersach niż 177 cm w czymś takim
Jako compact viking czuję się wspaniale
Jak ja się cieszę, że mojemu partnerowi nie przeszkadza, że jestem od niego wyższa. Niby tylko 3 cm, ale zawsze.
niech wyślą paczkę PR Tomowi Hollandowi
(swoją drogą super że problem jest przedstawiony tak, że dziewczyna DOPIERO W SZPILKACH jest wyższa - przecież nie z natury!!!)
PS. To nie wina kapitalizmu, tylko idiotycznej firmy. Proszę, nie miejmy tej dyskusji.
Nie ma nic złego w butach na podwyższeniu - jeżeli jest to świadomy wybór. A nie "haha, jak jesteś niziołkiem, to kupuj to"
Warto to napisać szczerze: wszystko jest dla ludzi. Jeżeli ktoś chce dodać sobie kilka centymetrów wzrostu - spoko. Usłyszałem dziś wcześniej, że jest to odpowiednik push-upa. W sumie może trochę tak jest.
Tylko taka decyzja musi zostać podjęta nie na podstawie tego, że taka reklama wpędziła nas w kompleksy - a na podstawie własnych przekonań danej osoby. Nie ma w tym nic złego, gdy ktoś chce zrobić coś takiego "od siebie dla siebie".
Nie przez reklamę, nie przez społeczeństwo, nie przez znajomych. I do tego tutaj piję. To tak jakby reklamować wyżej wspomniany push-up sloganem "twoja koleżanka na większe cycki? Musisz kupić TEN biustonosz, aby jej dorównać".
Reklama firmy brzmi jak próba sprzedaży produktu jako rozwiązanie problemu, który nie powinien istnieć. Kobieta jest minimalnie wyższa w szpilkach? Super, i co z tego? Twoja wybranka jest wyższa bez szpilek? Okej, no i? W normalnym społeczeństwie nie powinno się z tego robić problemu. Ot, tak wygląda życie - i tyle.
Firma sprzedaje… buty, które są bardzo podobne do popularnych marek
Bardzo, ale to bardzo nie lubię wskazywać palcem takich rzeczy, aczkolwiek w tej sytuacji nie można tego nie zrobić. Bo oto na stronie Betelli można odnaleźć modele LUKKA, ADAMO czy VITALE. Co łączą te sneakersy? Ano, WCALE nie wyglądają jak inne, droższe buty od popularnych korporacji:
Serio? Co najlepsze, takie "nieobrandowane buty" nie są wcale takie tanie. Za kilkanaście złociszy więcej dostaniemy markowe odpowiedniki - no ale w niektórych przypadkach będą bez "dyskretnego podwyższenia". Kto co woli.
Reasumując: produkt jak produkt, a reklama idiotyczna
Produkt jest jak kolejny marketingowy szajs wciskany facetom. Jeżeli ktoś potrzebuje sam z siebie, to niech kupuje. Jednakże sztuczne tworzenie kompleksów, aby potem móc na tym zarobić, zasługuje na karną rózgę.
Źródło: Facebook
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- Jak pachną perfumy Skolima BEBECITA? Ekspert zabrał głos