lifestyle
"Nastolatki na krawędzi", czyli transfobicznie o dorastaniu [RECENZJA]
Monika Kociołek reklamuje Spotify. Fani: "Poziom Shopee", "dno i antyreklama"

Monika Kociołek reklamuje Spotify. Internauci sceptycznie: "Dno i antyreklama. Idę odinstalować"

Źródło zdjęć: © Kolaż: Vibez, Tiktok
Oliwier NytkoOliwier Nytko,10.06.2022 10:00

Monika Kociołek (oraz inny twórcy z Team X) wystąpiła w tiktokowej reklamie Spotify. I na popularną twórczynię wylało się sporo krytyki: za samo wystąpienie, montaż - oraz słowa, które wypowiedziała. Ach, cyrk trwa.

Monika Kociołek stała przed masą kontrowersji w ostatnim czasie. A to kupienie psa z pseudohodowli bez jakiegokolwiek researchu. A to nie wiedza "ile to są dwa metry". Czy nawet "drama" związana z jej firmą. Jednakowoż od walki fani nie mieli żadnego powodu do krytyki influencerki z domu Team X 2.

Do ostatniego czasu, gdy ona - wraz z innymi twórcami - dołączyła do reklamy Spotify na TikToku. I chyba reklama nie wyszła za bardzo…

Monika Kociołek reklamuje "Spotify Teksty"

Reklama funkcja to "Spotify Teksty", czyli wyświetlanie tekstu piosenki w aplikacji. Proste, banalne - tego brakowało od jakiegoś czasu. Tylko problem jest taki, iż owa funkcjonalność została dodana już chwilę temu. A reklama została wyemitowana na TikToka dość niedawno.

I już pewnie wiecie, o co tutaj chodzi. Chociaż nie, bo warstw jest znacznie więcej. Według niektórych internautów, montaż oraz przejścia pozostawiają sporo do życzenia. Filmik nie jest przygotowany jak porządna tiktokowa promka - tylko bardziej, jak coś, co powstało w kilka minut z podstawionym tekstem.

Sami najlepiej się przekonajcie i oceńcie, co tutaj się zadziało:

trwa ładowanie posta...

Musimy sobie powiedzieć jedną rzecz: kto normalny idzie na koncert i włącza sobie Shazama czy Spotify Teksty, aby znać słowa? Słowa Moniki Kociołek brzmią niewiarygodnie głupio.

Czy sama wymyśliła tekst? Czy został jej podrzucony przez marketingowca z Agencji Spotlight? Kto wie. Zdecydowanie reklama wyszła sztucznie, na siłę - i wygląda, jakby powstawała "na szybko".

Komentarze? Bardzo negatywne "Antyreklama dla Spotify"

Nieironicznie jestem zdziwiony, że zaistniała taka fala negatywnych opinii o takiej pierdółce. Komentarze kpią z wybrania Moniki do reklamy Spotify. Jak bardzo? Oj bardzo. Mogliśmy się tego spodziewać? Cóż, teoretycznie tak. Oto niektóre z nich:


Antyreklama dla Spotify.

A czy teksty da się przeczytać z dwóch metrów?

Idealna antyreklama xd

Jak można było ją wybrać do reklamy 💀

Jest mona - nie pobieram

dź sobie Monia

ta jedna laska, co myśli że robi takie zaje*iste przejścia

Idę odinstalować Spotify

Nie dość że antyreklama to do tego taka trochę późno, bo od kilku miesięcy są te teksty xd

Klawa reklama. Taka w sam raz pod odinstalowanie spotify. Gratuluję

Gdyby nie ona to może nawet dałabym like'a...

Kto słucha Spotify podczas koncertu? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Także ten… ta reklama chyba nie poprawiła zbytnio PR-u Spotify - jak i Moniki Kociołek.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 1
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 5
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0
Komentarze (0)
arrow
Life Balance Congress. "Rytuał płacenia" podbija TikToka