Monika Kociołek reklamuje Spotify. Internauci sceptycznie: "Dno i antyreklama. Idę odinstalować"
Monika Kociołek (oraz inny twórcy z Team X) wystąpiła w tiktokowej reklamie Spotify. I na popularną twórczynię wylało się sporo krytyki: za samo wystąpienie, montaż - oraz słowa, które wypowiedziała. Ach, cyrk trwa.
Monika Kociołek stała przed masą kontrowersji w ostatnim czasie. A to kupienie psa z pseudohodowli bez jakiegokolwiek researchu. A to nie wiedza "ile to są dwa metry". Czy nawet "drama" związana z jej firmą. Jednakowoż od walki fani nie mieli żadnego powodu do krytyki influencerki z domu Team X 2.
Podobne
- Monika Kociołek ukrywa współprace? UOKiK nie będzie zadowolony
- Monika Kociołek ogłasza koniec COVID-19. Skąd ma takie dane?
- Leksiu o zarobkach w Team X. "W korporacji zarobiłbym więcej"
- Sklep Moness by Monika Kociołek już otwarty. Jakie ceny?
- Płatki Yummers’ od Lexy w Biedronce? Internauci połączyli kropki i...
Do ostatniego czasu, gdy ona - wraz z innymi twórcami - dołączyła do reklamy Spotify na TikToku. I chyba reklama nie wyszła za bardzo…
Monika Kociołek reklamuje "Spotify Teksty"
Reklama funkcja to "Spotify Teksty", czyli wyświetlanie tekstu piosenki w aplikacji. Proste, banalne - tego brakowało od jakiegoś czasu. Tylko problem jest taki, iż owa funkcjonalność została dodana już chwilę temu. A reklama została wyemitowana na TikToka dość niedawno.
I już pewnie wiecie, o co tutaj chodzi. Chociaż nie, bo warstw jest znacznie więcej. Według niektórych internautów, montaż oraz przejścia pozostawiają sporo do życzenia. Filmik nie jest przygotowany jak porządna tiktokowa promka - tylko bardziej, jak coś, co powstało w kilka minut z podstawionym tekstem.
Sami najlepiej się przekonajcie i oceńcie, co tutaj się zadziało:
Musimy sobie powiedzieć jedną rzecz: kto normalny idzie na koncert i włącza sobie Shazama czy Spotify Teksty, aby znać słowa? Słowa Moniki Kociołek brzmią niewiarygodnie głupio.
Czy sama wymyśliła tekst? Czy został jej podrzucony przez marketingowca z Agencji Spotlight? Kto wie. Zdecydowanie reklama wyszła sztucznie, na siłę - i wygląda, jakby powstawała "na szybko".
Komentarze? Bardzo negatywne "Antyreklama dla Spotify"
Nieironicznie jestem zdziwiony, że zaistniała taka fala negatywnych opinii o takiej pierdółce. Komentarze kpią z wybrania Moniki do reklamy Spotify. Jak bardzo? Oj bardzo. Mogliśmy się tego spodziewać? Cóż, teoretycznie tak. Oto niektóre z nich:
Antyreklama dla Spotify.
A czy teksty da się przeczytać z dwóch metrów?
Idealna antyreklama xd
Jak można było ją wybrać do reklamy 💀
Jest mona - nie pobieram
dź sobie Monia
ta jedna laska, co myśli że robi takie zaje*iste przejścia
Idę odinstalować Spotify
Nie dość że antyreklama to do tego taka trochę późno, bo od kilku miesięcy są te teksty xd
Klawa reklama. Taka w sam raz pod odinstalowanie spotify. Gratuluję
Gdyby nie ona to może nawet dałabym like'a...
Kto słucha Spotify podczas koncertu? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Także ten… ta reklama chyba nie poprawiła zbytnio PR-u Spotify - jak i Moniki Kociołek.
W temacie lifestyle
- Najgorszy (i najdroższy) świąteczny jarmark w Polsce? Sam wstęp kosztuje nawet 75 zł
- Wojek zjadł... świnkę morską. "Ja mam taką walkę w głowie, widzę, jak ona tak biega"
- Słowo Roku 2025 to...? Według Oxford University Press zwyciężył rage bait
- Wersow pokazała, jak wygląda jej ręka po usuwaniu tatuaży. Miała już siedem sesji
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?





