Czy wzrost kosztów życia uzasadnia proszenie o podwyżkę?

Proszenie o podwyżkę jest roszczeniowe? "Redflagowy argument"

Źródło zdjęć: © canva
Marta Grzeszczuk,
23.01.2024 15:00

Pracodawczyni na TikToku pokazała swój stosunek do pracowników. W mediach społecznościowych emocje wzbudziła zarówno treść, jak i forma jej wypowiedzi.

W mediach społecznościowych duże emocje wywołało nagranie z TikToka, na którym właścicielka centrum fizjoterapii daje wyraz temu, co myśli o "roszczeniowej" postawie pracowników. Filmik nie spotkał się ze zrozumieniem wśród komentatorek i komentatorów, mimo że kobieta sprostowała, że chodzi w nim o sytuację "hipotetyczną".

Proszenie o podwyżkę jest roszczeniowe?

trwa ładowanie posta...

Filmik pokazuje, jak tiktokerka reaguje, gdy pracownik próbuje ją przekonać do podwyżki, "argumentując to zwiększonym ZUS-em, cenami kursów i czynszem za mieszkanie". Nagranie niestety nie jest już dostępne na TikToku, zniknęło wraz z kontem, na którym zostało opublikowane. Na portalu X krążą jednak screeny, które pozwalają się domyślać, że reakcja autorki na takie argumenty nie była przychylna i pełna zrozumienia.

Na komentarz: "Skoro Tobie wzrosło, to pracownikowi również. Nic dziwnego, że w dzisiejszych czasach ktoś prosi o podwyżkę, on też musi z czegoś żyć" tiktokerka odpowiedziała: "Ale to jest bardzo redflagowy argument ze strony pracownika". Komentarz opatrzyła emotką klauna.

Na portalu X osoby komentujące żywo zareagowały zarówno na treść tych przedsiębiorczych rewelacji, jak i na ich formę. Jeden z popularniejszych komentarzy to: "Chcesz więcej zarabiać? To trochę cringe'owe, gościu. xoxo. Pszemciembiorca". Zainteresowanie wzbudziła również wzmianka o składce ZUS.

"Pracownik argumentuje zwiększonym zusem? Czy ona właśnie się wyautowała, że zamiast na UOP zatrudnia ludzi na fejkowym b2b?" - napisał jeden z komentujących.

trwa ładowanie posta...

Na Instagramie nie jest już dostępny profili centrum fizjoterapii, którego właścicielką jest autorka. Komentujących na portalu X zirytował brak spójności między jej podejściem do pracowników, a ogłoszeniami skierowanymi do klientów i klientek przechodzących korektę płci.

W jednym z postów reklamujących usługi centrum w zakresie przygotowań do zabiegów korekty płci można było przeczytać: "Czuj się dumny i bezpieczny". Osoba, która zestawiła na portalu X tę reklamę z tiktokiem o roszczeniowych pracownikach napisała: "Czuj się bezpiecznie, no chyba, że chcesz mieć za co żyć".

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0