McDonald's przekazał 300 tys. zł na szczytny cel

McDonald's przekazał 300 tys. zł na szczytny cel. Bagi i Magda rzucili firmie wyzwanie?

Źródło zdjęć: © Instagram
Oliwia RutaOliwia Ruta,25.11.2025 11:00

Niedawno w McDonaldzie pojawił się "zestaw nr 9", będący jawnym nawiązaniem do Bagiego i Magdy występujących w "Tańcu z gwiazdami". Tytułowa para nic nie wiedziała o akcji restauracji. Rzuciła wyzwanie firmie, aby dochód ze sprzedaży przekazała na szczytny cel?

Mikołaj Bagiński "Bagi" to influencer i założyciel projektu DRE$$CODE. Wraz z przyjaciółmi nazywał szeroko pojęty content rozrywkowy i organizował imprezy zrzeszające ich fanów. Od pewnego czasu tiktoker zaczął mocno angażować się również w karierę solową. Obecnie na jego prywatnym Instagramie obserwuje go blisko 850 tys. osób, natomiast na TikToku prawie 915 tys.

trwa ładowanie posta...

Influencer nie zatrzymuje się ani na moment i wciąż wymyśla nowe podprojekty czy inicjatywy, w których mógłby spróbować swoich sił. Jego otwarty umysł pozwolił mu zdobyć kilka wyróżnień np. nagrodę Vibez Creator Awards dla najlepszego influencera w kategorii "Lifestyle" czy - najnowszą - wyróżnienie w plebiscycie Forbs 30 Under 30. Niedawno wygrał również tegoroczną edycję "Tańca z gwiazdami".

McDonald's wypuścił zestaw dla Bagiego i Magdy?

Wraz z udziałem Bagiego w "Tańcu z gwiazdami" przybyła mu masa fanów. Wiele osób - również tych spoza uniwersum internetowego - doceniło jego szczerość, dobre serce, mądre wypowiedzi czy ogólną prezencję. Wsparcie widzów otworzyło influencerowi nie tylko drogę do wygranej, ale też do interesujących współpracy - o niektórych nawet nie miał pojęcia...

trwa ładowanie posta...

McDonald's - z okazji finałowego odcinka programu - wprowadził do oferty "zestaw nr 9", czyli powiększone 2forU z cheeburgerem bez ogórka i cebuli oraz średnie frytki z ketchupem. Całość oczywiście w cenie 9 zł. Jak się okazało - ani Bagi, ani Magda nie mieli pojęcia o całej akcji. Owszem, w "zestawie nr 9" pojawiło się ulubione jedzenie tancerki, które zamawiała po niemalże każdym treningu w dokładnie takiej samej wersji, natomiast restauracja wprowadziła specjalne 2forU "za ich plecami".

Influencerzy przeznaczyli 300 tys. zł na szczytny cel

Wydawać się mogło, że "para nr 9" nie będzie zbyt zadowolona z akcji promocyjnej McDonalda, którą firma przeprowadziła de facto bez ich wiedzy. Influencerzy, zamiast zrobić aferę, rzucili jej wyzywanie, aby dochód z zestawu, przeznaczyła na wybrany szczytny cel. Na Instagramie Bagiego właśnie pojawił się filmik, na którym wraz z Magdą i pracownikami Maka oficjalnie przekazują 300 tys. zł na stowarzyszenie "Bardziej Kochani", które wspiera osoby z zespołem downa oraz ich rodziny.

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 1