Mak wkracza w przestrzeń TikToka. Wiralowe filmy z influencerami podbijają internet
Zabawne memy i rolki, obecność influencerów, bezpośredni kontakt z obserwatorami i atrakcyjne oferty cenowe na popularne opcje w menu – tak McDonald’s zadebiutował na TikToku. Trzeba przyznać, że marka wjechała w przestrzeń tej platformy z wielkim szumem. Konto od połowy sierpnia zebrało już ponad 400 tys. obserwujących. Dlaczego warto śledzić ten kanał?
Sieci popularnych restauracji z żółtą literą M w logo nikomu nie trzeba przedstawiać. Markę McDonald’s klienci cenią nie tylko za menu, ale także za bezpośredni sposób komunikacji w mediach społecznościowych. Na Instagramie i Facebooku restauracji nie brakuje zabawnych postów, rolek ani memów, a nierzadko pojawiają się tam także promocje i kody na darmowe produkty z oferty Maka. A ponieważ luźny i niezobowiązujący styl komunikacji McDonald’s trafia do coraz młodszych odbiorców, debiut na TikToku wydawał się oczywistą kontynuacją tych działań. Można nawet zadać sobie pytanie, dlaczego Mak zdecydował się na ten krok tak późno. Vibe marki idealnie pasuje do specyfiki tego medium, co można wyczuć w każdym opublikowanym przez nią poście.
Obecność Maka w sferze tiktokerów budzi wiele radości, szczególnie wśród młodszych użytkowników. Trudno się dziwić – McDonald’s nie tylko wyróżnia się niewymuszonym humorem, ale także aktywnie angażuje się w dyskusje z odbiorcami i nawiązuje współpracę ze znanymi influencerami. Tiktokowa społeczność skupiona wokół marki liczy już ponad 400 tys. obserwujących i wciąż rośnie. Jedno jest pewne – Mak wie, jak dotrzeć do młodych, i robi to dobrze. W końcu, jak sam o sobie pisze na Instagramie: "Mak to ten ziomek, który zawsze ma otwarte drzwi i coś dobrego do zjedzenia". I jak go nie lubić?
Mak vibes only. Jak komunikuje się z obserwatorami znana restauracja?
Tu nie ma żadnego zaskoczenia. Tiktokowe konto McDonald’s już zapełniło się memami i rolkami w zabawnym stylu. Uwagę obserwatorów szczególnie przyciągnęły śmieszne filmiki pod hasłem "Mak vibes only". Przedstawiają one zwyczajne sytuacje, w których niespodziewanie podczas scrollowania makowej apki na telefonach bohaterów pojawiają się przysmaki z oferty McDonald’s, dostarczane przez tajemniczą, zabawną postać. Humor nie opuszcza Maka także w rozmowach z użytkownikami pod każdym z postów.
– Planując launch kanału McDonald’s na TikToku, zależało nam, aby dotrzeć do nowych grup odbiorców aktywnych w mediach społecznościowych oraz wpisać się w charakterystyczny humor platformy. Wymagało to otwartości, spontaniczności i odwagi. Dlatego zdecydowaliśmy się na proste, żartobliwe podejście kreatywne, które symbolicznie komunikuje nasz główny przekaz. Zapraszamy do obserwowania i dołączenia do zabawy! – mówi Magdalena Wasilewska, Brand Manager McDonald’s Polska.
Mak jeszcze bliżej swoich odbiorców
Z okazji swojego tiktokowego debiutu Mak zaprosił do współpracy także znanych i lubianych influencerów. Materiały w klimacie "Mak vibes only" dodali m.in. Julita Różalska, Siostry Buczek, Yoshiinba, Kuba Norek, Lila Janowska, Kuba Grochmalski i wielu innych tiktokerów. Ale to nie wszystko. McDonald’s zachęca wszystkich do tworzenia własnych makowych materiałów. Na TikToku Maka z pewnością nie zabraknie kolejnych niespodzianek i informacji o nowościach w menu.Warto obserwować po więcej. My już się wkręciliśmy w makowy vibe, teraz wasza kolej!
Popularne
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z rozdania nagród
- "Historie Jutra" o sztucznej inteligencji. "Co to jest ten AI?"
- "Choinko ma" podbija TikToka. Piosenka wchodzi w głowę
- Ralph Kaminski wyjaśnia hejterów miłością? "Serce moje zajęte"
- Problemy z filmem sanah? "Odwołali wszystkie seanse i dali voucher"
- Drama o psy Friza i Wersow. Niepokojące zachowanie zwierząt
- Vibez Creators Awards za nami. Kto otrzymał nagrody?
- Konkurs na sobowtóra Macieja Musiała. Czy aktor zjawi się w Krakowie (Maciej, musisz)?
- Raper waży ponad 200 kg. Zdjęcie z dziewczyną niepokoi fanów