Najbardziej lubiany film na TikToku. Przebije nawet Bellę Poarch?
Popularna ekspertka do spraw marketingowych przeanalizowała nagranie, które ma szansę zostać najbardziej lubianym filmikiem na TikToku. Tłumaczy przyczyny jego fenomenu.
TikTok, dawniej działający pod nazwą Music.ly, to platforma społecznościowa, która w krótkim czasie zdobyła ogromną popularność na całym świecie. Aplikacja umożliwia użytkownikom tworzenie, udostępnianie i przeglądanie krótkich filmików. Dawniej tiktokerzy publikowali głównie lip synci oraz tańczyli do popularnych piosenek. Obecnie treści na platformie są dużo bardziej zróżnicowane. Można tam znaleźć śmieszne filmiki, kontent commentary, codzienne vlogi, trendy, wyzwania oraz dużo, dużo więcej.
Jednym z kluczowych elementów TikToka są tzw. trendy - popularne challenge, które szybko rozprzestrzeniają się wśród użytkowników. Wielu twórców stara się dostosować do bieżącej mody, co pomaga im dotrzeć do szerszej publiczności i zyskać popularność. Platforma jednak nie ogranicza się tylko do trendów - jest to także miejsce, gdzie ludzie mogą dzielić się swoimi pasjami, umiejętnościami, poglądami i codziennymi życiowymi przeżyciami.
Bella Poarch królową TikToka?
Bella Poarch to gwiazda mediów społecznościowych, która błyskawicznie zdobyła ogromną popularność na TikToku. Jej sławę zapoczątkował viralowy filmik, w którym Bella prezentuje swoje charakterystyczne ruchy ust do piosenki "M to the B" od Millie B. Dziewczyna 18 sierpnia 2020 r. udostępniła nagranie, które od prawie czterech lat jest najbardziej lubianym filmem w aplikacji. Obecnie ma ponad 64 mln lajków, a jej profil obserwuje ponad 94 mln osób.
Bella Poarch to nie tylko popularna influencerka. Zanim zdobyła sławę w internecie, służyła w amerykańskiej marynarce wojennej. Poarch urodziła się 8 maja 2001 r. w Stanach Zjednoczonych i spędziła część swojego życia w Japonii. Służba wojskowa była dla niej ważnym doświadczeniem. Od momentu wybicia się w mediach społecznościowych tiktokerka nieustannie rozwija swoją działalność w internecie. Jej konto na Instagramie również zyskało ogromną popularność. Na ten moment obserwuje ją 12,5 mln osób.
Truskawki odbiorą tytuł Belli Poarch
Agata Papis-Maniecka, w internecie znana jako "Facetka od reklamy", to ekspertka marketingowa działająca na TikToku. Kobieta ma ponad 17-letnie doświadczenie w swojej dziedzinie i współpracowała z takimi firmami jak: Viacom (MTV, Comedy Central, Nickelodeon), Canal+, Universal Networks czy Grupie Kino Polska. Obecnie zajmuje się rozwijaniem mediów społecznościowych swoich klientów, głównie profili na TikToku. Dodatkowo nagrywała materiały edukacyjne i analizy marketingowe własnym koncie w aplikacji.
Facetka od reklamy 27 lutego opublikowała nowy materiał na TikToku. Kobieta przeanalizowała nagranie truskawek polanych czekoladą, które niedługo może stać się popularniejsze niż słynny filmik Belli Poarch. Ekspertka zuważa, że nagranie w krótkim czasie zyskało ogromną liczbę wyświetleń i polubień. W niecały miesiąc zdobyło ponad 34 mln lajków, czyli połowę tego, co filmik Belli w prawie cztery lata.
Specjalistka od marketingu uważa, że fenomen z pozoru zwykłego nagrania tkwi w innowacyjnym sposobie nagrania truskawek. Autorka wideo wykonuje telefonem ruchy w rytm muzyki. Facetka od reklamy twierdzi, że ludzie lubią być zaskakiwani - tak jak w przypadku nagrania owoców - stąd przypadkowo wyszedł viral. Dodatkowo internauci zaangażowali się w challenge polegający na pobiciu rekordu liczby polubień na TikToku ustanowionego przez Bellę Poarch. Nic nie stanie na przeszkodzie truskawkom!
Popularne
- Chill Guy podbija internet. O co chodzi z wyluzowanym ziomkiem?
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Naruciak i Psycholoszka stracili pieska. "Nie wybaczę sobie nigdy"
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet
- Genzie prezentuje: "100 DNI DO MATURY". Zapowiada się wielki hit?
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu