Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
Mikołaj Bagiński, czyli Bagi - założyciel DRE$$CODE, influencer, krytyk kulinarny, tancerz, a także biznesmen i inwestor - pochwalił się, że trafił na prestiżową listę magazynu Forbes 30 under 30.
Mikołaj Bagiński, szerzej znany jako Bagi, to twórca grupy DRE$$CODE, założyciel aplikacji Dropsy, a poza tym - jeden z najpopularniejszych, wciąż rosnących polskich influencerów.
Spektrum jego działań w internecie jest naprawdę szeroki: raz testuje dania w sejmowej restauracji w stylu Książula, innym razem nagrywa tiktokowe trendy z gwiazdami formatu Kotolgi aż po ikoniczną Magdę Gessler albo tańczy w "Tańcu z gwiazdami". Gość ma rozmach - a do tego żyłkę do interesów.
Collabo z Moya Matcha, panterkowy Paczkomat, współpraca z Selfie Project, która zaowocowała kosmetykami do pielęgnacji twarzy DRE$$CODE, lody i napoje sygnowane jego marką: trochę tego było. Jak mówi sam Bagi: "Od początku byłem bardziej przedsiębiorcą niż influencerem. Najpierw prowadziłem swój sklep internetowy. Później stworzyłem aplikację mobilną, której bardzo mocno pomogło to, że miałem swoje zasięgi, ale jej popularność szybko przerosła moją. Parę lat zajęło mi, aby ją przeskoczyć i stać się influencerem o naprawdę dużych zasięgach".
Mikołaj niedawno pochwalił się widzom, że znalazł się w najnowszym zestawieniu Forbesa 30 under 30 - na prestiżowej liście typującej najbardziej wpływowych przedstawicieli młodego pokolenia w biznesie. Dokonał tego w wieku zaledwie 24 lat i oficjalnie wyprzedził Friza, który trafił tam, mając 28 lat. Nie, żeby była to rywalizacja...
Bagi - najpierw biznesmen, potem influencer
"Ciężko mi w to uwierzyć i przekazać Wam jak dużo to dla mnie znaczy. Wracam myślami do 16-letniego Mikiego, który postanowił robić to, co kocha i serdecznie mu dziękuję, że w żadnym ciężkim momencie całej tej przygody nie poddał się, nie poszedł na skróty i nie zrezygnował z realizowania swojej wizji na siebie i otaczający go świat" - napisał Bagi w obszernym poście dokumentującym galę Forbesa. Influencer podziękował wszystkim, którzy wspierali go w jego drodze - wspólnikom, rodzicom, a także widzom.
"Wczoraj odbierając to wyróżnienie podkreśliłem, że to właśnie biznesowe podejście do mojej kariery pozwala mi być w miejscu w którym jestem. Zatrudniam w swoim zespole obecnie ponad 60 niesamowicie utalentowanych osób, które codziennie dbają o to, aby te wszystkie szalone pomysły mogły być realizowane, bez nich prawie nic nie byłoby możliwe" - dodał Bagi.
Forbes podaje, że w 2024 r. firma DRE$$CODE wygenerowała aż 8,5 mln zł przychodu, co przełożyło się na 1,2 mln zł zysku netto. Dropsy z kolei osiągnęła 3,8 mln zł przychodu i 960 tys. zł zysku netto.
W temacie dress code
- Eryk Moczko i Karolina Mrozicka obsadzają ludzi z DRE$$CODE w ślubnych rolach. Kto będzie księdzem?
- DRE$$CODE wypuściło panterkowe menu. Gdzie zjemy viralowe pancake'i?
- Eryk Moczko i Karolina Mrozicka opowiadają o wymarzonym weselu. "Na wypasie, trzy tysiące osób"
- Eryk Moczko rywalizuje sam ze sobą o najmocniejsze wersy roku. Nowy numer przebije "CERTYFIKAT"?
Popularne
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Wege burgery na celowniku UE. "Zakaz byłby krokiem wstecz"
- 48 Hours Challenge powodem zaginięć nastolatków? Komentarz policji
- Czarny żurek, czarne nuggetsy i krwawa pasta. Halloween w restauracjach
- Zrobił test ekskluzywnych zapałek z Zary za 50 zł. Czy warto wydać tyle pieniędzy?
- Andziaks kupiła chipsy za 500 zł. Popłakała się: "poczułam się oszukana"
- TOP 5 teledysków z 2025 r., które mogłyby być filmami. Nie jesteście gotowi na te produkcje
- Rosalía przyjechała do Polski. Gwiazda latino jadła pomidorówkę w barze mlecznym
- Fanka rzuciła się na pomoc Billie Eilish? Teraz jest sławna i dostała prezent od idolki