Red Lipstick Monster zamyka bee*zee sprzedające CBD jako "self-care"
Red Lipstick Monster ogłosiła zamknięcie swojej martki bee*zee, która sprzedaje CBD, jako produkt typy "self-care. Co się stało z cudownym podejściem do pomocy samej sobie?
W grudniu ubiegłego roku Ewa Grzelakowska - Kostoglu, w internecie znana jako Red Lipstick Monster, zaprezentowała swoją nową markę "bee*zee". Firma sprzedawała olejki zawierające CBD (i nie tylko) jako formę "self-care". Red Lipstick Monster to influenserka specjalizująca się w technikach makijażu oraz dobrze produktów kosmetycznych. Większość fanów i fanek liczyła, że influencerka wyda własne typowe kosmetyki, a nie produkty z CBD.
Podobne
- Nowe kosmetyki od Red Lipstick Monster. Fani zacierają ręce
- Rozmowa Red Lipstick Monster z Ane Ratownicą to najlepsze, co zobaczycie na YouTube! [SERIO]
- Influencerzy reklamują alkohol. Zajmie się nimi prokuratura?
- Bedoes pokazał swoją trzyczęściową rutynę. A internet go kocha i nienawidzi
- "Mężczyzna wąż" opowiada, jak to jest zrzucać skórę co tydzień
Przypomnijmy, że CBD to legalny w Polsce związek chemiczny zawarty w konopiach.
bee*zee i kontrowersje związane z olejkami CBD
Na początku preparaty były reklamowane jako pomagające w problemach ze zdrowiem psychicznym. Potem przesłanie zostało odrobinę wycofane.
premiera mojej marki
W lutym bee*zee spotkało się z krytyką klientów. CBD miało nie gwarantować pełnego spektrum działania. Przeczytajcie więcej w poniższym tekście, bo to dość skomplikowana sprawa.
Red Lipstick Monster zamyka bee*zee
Marka bee*zee działała przez dziewięć miesięcy. Red Lipstick Monster ogłosiła właśnie oficjalnie, że zamyka firmę. Na YouTubie - w filmiku zatytułowanym "koniec bee*zee, o porażkach" - tłumaczy swoją decyzję.
Przyznaje rację osobom, które mówiły o tym, że CBD nie równa się "self-care", że nie tędy droga. Tłumaczy, że teraz zrozumiała, że "takie produkty fizyczne" to końcowy etap w "self-care".
- To, co jest najważniejsze, to praca nad nami samymi, która odbywa się najczęściej na terapii albo są to rzeczy, dzięki którym wewnętrznie wyrastamy, a nie takie dodatki, jakie chciałam mieć w bee*zee - przekazała Red Lipstick Monster na nagraniu. .
To już koniec bee*zee. Do końca 22 sierpnia potrwa wyprzedaż. Pozostałe w magazynie produkty marki zostały przecenione o 50 proc.
- Wracam na tory self-care, które obrałam przed bee*zee, bo widziałam że one dużo bardziej służyły wam i mi - stwierdziła Ewa.
koniec bee*zee 😢 o porażkach
Dobrze, że influenserka się przyznała do błędu. Nie wciskała kitu swoim fanom. Ot, prosty i jasny przekaz. Szkoda, że Red Lipstick Monster nie odniosła się do zarzutów związanych z "full spectrum" CBD, ale problem i tak jakby zniknął wraz z zamknięciem marki bee*zee.
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral