Smutny chór pracowników Castoramy śpiewem zachęca do zakupów. Potrzebują pomocy?
Nagranie śpiewających pracowników Castoramy viralem poniosło się po internecie. Chórzyści nie wydają się zadowoleni z występu przed kamerą.
Muzyczne reklamy to najlepsze czy najgorsze, co może spotkać markę? Odpowiedź oczywiście brzmi: to zależy. Są piosenki, które użyte w reklamie spajają się z nią i subtelnie nawiązują do firmy, są również takie, których nie można przetrawić. Kolabo Media Expert i chomiki a'la Alvin i Wiewiórki skręca do dziś. Przynajmniej zostało zapamiętane?
Podobne
Marketing oczywiście wykorzystuje dobrodziejstwo popularnych muzyków i tego, co jest na topie: przykładem może być zestaw Maty w McDonald's czy klip Pyszne.pl z Christiną Aguilerą i Latto. Omawiane przykłady dotyczą jednak dużych firm i wielkich marek. Czy muzyczna reklama działa także na mniejszą skalę? Śpiewający chór pracowników Castoramy z Piły być może przyniósł marketowi rozgłos, ale zaangażowane w wideo osoby uczestniczyły w nim co najmniej niechętnie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
STYSIO: Chodziłem do patologicznej szkoły - NIKT NIE PONIÓSŁ KONSEKWENCJI
Śpiewający chór z Castoramy. Kto ich do tego zmusił?
Na stronie na Facebooku Castorama Piła oraz na nieoficjalnym kanale sklepu na TikToku pojawił się film, który w internautach wywołał wiele emocji. Pracownicy marketu ustawieni w dwuszeregu wspólnie śpiewają piosenkę "Chodź, pomaluj mój świat" przerobioną na potrzeby marketingu. Każdy z nich trzyma bon zniżkowy, a na stojący na tyłach mężczyźni dumnie dzierżą akcesoria do malowania.
- Więc chodź, pomaluj swój świat. Z Castoramą to ci się uda, a kupon na 50 zł dostanie nawet maruda. Więc kup dowolną farbę za kwotę 200 zł. A twe ściany będą miały kolor piękny i nowy - śpiewają pracownicy.
Na pierwszy rzut oka widać, że akcja nie była kierowana przez specjalistę od contentu, a pracownicy otrzymali kolejne zadanie do standardowego zestawu obowiązków - przy czym na pewno wykraczające poza to, za co mają płacone.
"Najbardziej mnie w*rwiają takie praktyki, bo wartość, jaką niosą ci pracownicy jest o wiele większa od wynagrodzenia, jakie otrzymają za taki występ, bo często nie dostaną żadnej dodatkowej premii, ewentualnie czekoladę - podsumował lunatic na portalu X.
W temacie społeczeństwo
- Znaleźli ciała dwóch nastolatek. Uprawiały subway surfing
- Tampony z gąbki morskiej przejmują social media? Ginekolodzy biją na alarm
- Influencerzy wspierają program dla młodych. Pojawili się na gali podsumowującej "Godzinę dla MŁODYCH GŁÓW"
- Influencer zginął na oczach widzów. Tragiczny finał lotu Tang Feijiego
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą
- Dawid Podsiadło zagra sekretny koncert dla wybrańców. Trzeba było zbierać tipy...
- Fotograf oskarżył Jeleniewską o kradzież zdjęcia. "To jest po prostu patologia"