Żabka wprowadza usługę naprawiania telefonów komórkowych

Nowa usługa Żabki. Drugie życie dla telefonów

Źródło zdjęć: © Materiały prasowe / Materiały prasowe
Weronika Paliczka,
14.03.2024 10:00

Sieć Żabka stale rozwija swoje usługi. Było już nadawanie i odbieranie paczek, płacenie rachunków, zamawianie cateringów dietetycznych. Teraz do asortymentu sieci dochodzi możliwość naprawy telefonu komórkowego. Żabka rozpoczęła współpracę z Digital Care.

Zepsuty ekran telefonu to jedna z tych rzeczy, która doprowadza do szału i psuje dzień. Każdy przynajmniej raz wstrzymywał oddech po tym, jak komórka spotkała się z podłożem. Niektórzy nigdy nie doświadczyli przykrego uczucia pękniętego ekranu, inni natomiast mają kartę stałego klienta w pobliskim serwisie komórkowym.

Ilu Polaków używa telefonów komórkowych?

Według Głównego Urzędu Statystycznego, ze smartfona korzysta 76 proc. mieszkańców Polski, czyli 28 mln (dane za 2022 rok). Badanie Smart Barometr z 2022 r. podaje, że aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła swój telefon w ciągu ostatnich 356 dni, co daje 14 mln uszkodzeń rocznie.

Kiedy najczęściej psują się komórki? Według Smart Barometr, zdecydowana większość uszkodzeń zdarza się w domu lub pracy, w trakcie wykonywania codziennych czynności. 3/4 ankietowanych podaje, że najczęściej psującym się elementem telefonów jest wyświetlacz. 44 proc. właścicieli zepsutych telefonów decyduje się na naprawę smartphona.

Żabka wprowadza nową usługę

Sieć Żabka wyszła naprzeciw klientom, których ekrany telefonów przypominają sieć pająka. Sklepy z płazem rozpoczęły współpracę z Digital Care. Dzięki temu rozwiązaniu klienci będą mogli zamówić naprawę telefonu, a następnie nadać go w pobliskim sklepie. Żabka stawia na kompleksową ofertę profesjonalnych napraw, obejmujących ponad 80 proc. dostępnych na rynku modeli telefonów siedmiu wiodących marek.

Żabka wprowadza usługę naprawy telefonów komórkowych
Żabka wprowadza usługę naprawy telefonów komórkowych (Materiały prasowe , Materiały prasowe)

Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług Przemysław Tomaszewski powiedział: - Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon, warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów.

Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care, dodaje: - Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon "tuż za rogiem". Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie.

Dwie opcje naprawy telefonu w Żabce

Klienci Żabki będą mogli wybrać jeden z dwóch wariantów naprawy telefonu: naprawy autoryzowanej z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników. Osoby, które potrzebują telefonu do życia, będą mogły wynająć telefon zastępczy na okres trwania naprawy. Żabka będzie oferowała modele w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska.

W sieci Żabka będzie można naprawić nie tylko szybkę. Oferta obejmuje szeroki zakres napraw, np. wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu itp. Naprawę telefonu można zamówić przez specjalną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl. Klient otrzyma orientacyjny koszt naprawy po tym, jak wskaże producenta i model smartfona oraz rodzaj uszkodzenia. Po wyborze opcji serwisowej klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do siedmiu dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0