Drama w sklepie zoologicznym. Personel odstrasza klientów
Personel sklepu zoologicznego odstrasza klientów. Pracownicy robią cyrki i wchodzą w nie swoje kompetencje.
Znalezienie dobrego sklepu zoologicznego niestety graniczy z cudem. Mowa tu o miejscu, gdzie zwierzęta mają odpowiednie warunki do życia. Bogaty asortyment to rzecz drugorzędna. W pierwszej kolejności powinno się zapewnić pupilom dostatecznie duże klatki, jakościowe karmy oraz zadbać o odpowiedni wiek odłączenia młodych od matki. Lista właściwej opieki nad zwierzętami jest naprawdę długa. Niektóre punkty zoologiczne nie wypełniają ani jednej powinności.
Podobne
- Porzucony szczeniak doczeka się happy endu? Fundacja z mocnym apelem
- Obywatele biorą sprawy w swoje ręce. Wszystko dla zwierząt
- "To nowa herezja". Katolik walczy z psami w kościołach
- Skandal podczas defilady w Święto Wojska Polskiego. Poszło o pieski
- Psy mogą mieć ADHD i być w spektrum autyzmu? Nowe badania szokują
Sprzedawca sklepu zoologicznego czy weterynarz?
Kolejnym problemem napotykanym w sklepach zoologicznych jest personel. Zdarza się, że kasjer nie ma żadnego pojęcia na temat zwierząt czy produktów, które sprzedaje. Klient często oczekuje drobnej pomocy lub rekomendacji od osoby pracującej w danej dziedzinie. Jeszcze gorszym typem pracowników są osoby, które wchodzą w nie swoje kompetencje. Pewna internautka podzieliła się doświadczeniami z personelem jednego z lubelskich sklepów zoologicznych. Nie kryła złości.
Afera w sklepie zoologicznym
Na portalu X pojawił się wpis kobiety, która żali się innym użytkownikom aplikacji: "pani z zoologicznego zamiast pomóc mojej mamie w wyborze karmy zaczęła mówić jej, że tyle psów jest w schroniskach, a ludzie biorą psy rasowe i jak to tak można". Dodatkowo wspomina, że pracownica finalnie nie sprzedała mamie karmy, po którą ta przyszła. Zamiast tego stwierdziła psu wodogłowie: "mama zadzwoniła do mnie z płaczem, bo jeszcze baba stwierdziła po zdjęciu, że pies jest wygłodzony (dostaje karmę według zaleceń, której nawet nie dojada) i ma wodogłowie".
Opinie zamieszczane w przeglądarce Google tylko potwierdzają zastrzeżenia internautki. Ktoś napisał: "Pani była arogancka i bardzo nie miła. Po zapytaniu, z jakiej pies jest hodowli oskarżyła mnie o wspieranie fałszywych hodowli. Miała pretensję i wypominała mi brak wiedzy na temat zwierząt". Inna osoba dodaje: "Obsługa, która uważa, że pozjadała wszystkie rozumy świata. Baba nie rozumie, co się do niej mówi. Przerywa i wtrąca swoje, jakby była weterynarzem".
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





