Pracownik sklepu wyręcza się klientami? Internauci w szoku

Pracownik sklepu wyręcza się klientami? Internauci w szoku

Źródło zdjęć: © TikTok
Oliwia Ruta,
27.09.2024 16:30

Na TikToku pojawiło się nagranie pewnego pracownika sklepu Żabka. Mężczyzna postanowił zaprezentować, w jaki sposób klienci powinni ściągać artykuły z półek. Wielu internautów oburzyły jego porady. Na ekspedienta wylała się masa krytycznych komentarzy.

Savoir vivre klientów sklepu to umowny zbiór zasad dobrego zachowania, które sprawiają, że zakupy są przyjemniejsze dla wszystkich. Przede wszystkim warto pamiętać o uprzejmości wobec innych klientów oraz personelu - uśmiech i "dziękuję" mogą zdziałać cuda.

Kulturalne zachowanie w kolejce, takie jak nie przepychanie się i cierpliwe oczekiwanie, to również podstawa udanych zakupów. Warto też unikać głośnych rozmów przez telefon, które mogą przeszkadzać innym. Ważne jest także odpowiednie obchodzenie się z towarami - nieniszczenie opakowań, odkładanie rzeczy na miejsce, oraz zwracanie uwagi na higienę, np. przy dotykaniu świeżych produktów. Czy do zakupowego savoir vivre powinniśmy dodać dbanie o ekspozycję sklepu?

Pracownik ma ważny apel do klientów

Mister_misza to tiktoker nagrywający kontent opierający się na pracy w sklepie Żabka. Mężczyzna na co dzień jest ekspedientem popularnej sieciówki. Często publikuje materiały związane ze swoim zajęciem. Czasem pokazuje nowości, które pojawiają się na półkach sklepu z płazem w logo, a innym razem porusza drażliwe tematy, które wzbudzają kontrowersje wśród internautów.

trwa ładowanie posta...

Jakiś czas temu opublikował filmik, który zdobył milionowe wyświetlenia. Pracownik Żabki postanowił zaprezentować poprawny sposób ściągania produktów ze sklepowych półek. Zaznaczył, że klienci powinni uzupełniać powstałą lukę kolejnym produktem. Oczekuje, że każdy, kto weźmie np. puszkę picia, przysunie kolejną, tak, aby witryna dobrze się prezentowała.

Internauci krytykują kasjera

Nagranie wzburzyło wielu internautów. Na kasjera spadła lawina krytycznych komentarzy. W mediach społecznościowych czytamy: "Jak wchodzisz, to mógłbyś jeszcze dostawę rozładować. Dobra? No co ci szkodzi wziąć jeden karton i rozłożyć przy okazji?", "albo obsłużyć kilku klientów, tak przy okazji", "przecież to pracownik powinien ekspozycję robić", "ja to na miejscu pracodawcy dałbym mu wypowiedzenie z dopiskiem 'i nawet nie pytaj dlaczego'", "no tak, w Żabce energetyki są za darmo, to bardzo chętnie wykonam obowiązki pracowników sklepu".

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0