Fit Lovers znaleźli winnych afery rozstaniowej. No nie zgadniecie kogo
Nie milkną echa jednej z najbardziej żenujących akcji marketingowych w historii branży influencerskiej. Fit Lovers mogli wybrać milczenie, a pogrążyli się jeszcze bardziej w oświadczeniu przesłanym Gimperowi.
Fit Lovers to popularny polski duet influencerów, który tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz. Zyskali rozpoznawalność dzięki promowaniu aktywnego stylu życia, wspólnym treningom oraz treściom motywacyjnym publikowanym w mediach społecznościowych.
Podobne
- Największe dramy 2024 r. Pamiętacie jeszcze te nazwiska?
- Nowy wygląd Kacpra Błońskiego? Niektórzy nawet nie zauważą
- Potężna kara dla Gimpera. Urząd skarbowy nie miał litości
- "Nie chcę tego podpisywać". Kostek zbuntował się na planie filmu Ekipy
- David Dobrik wraca odmieniony. Fani pytają, czy to nie jest AI
Niedawno influencerzy mocno przestraszyli internautów, publikując dwuznaczne treści sugerujące kryzys w związku. Po kilku dniach okazało się, że cała "drama" była zaplanowaną akcją marketingową mającą na celu promocję serialu "Ślub w 30 dni", w którym para przedstawi kulisy ich przygotowań do ceremonii. Żeby obejrzeć dokument, trzeba wykupić dostęp PPV. Choć Fit Lovers liczyli na zwiększenie zainteresowania swoim projektem, wielu fanów poczuło się oszukanych.
W komentarzach dominowały głosy rozczarowania i krytyki wobec manipulowania emocjami odbiorców. Niektórzy obserwatorzy stwierdzili, że taka forma promocji była nieetyczna i nadszarpnęła ich zaufanie do influencerów.
Fit Lovers tłumaczą się z afery
Fit Lovers wyjaśnili aferę w oświadczeniu przesłanym Gimperowi. Ich zdaniem był to zaplanowany z fanami eksperyment, forma żartu i zabawy konwencją, z przerysowaną muzyką, cytatami i teatralnym klimatem, które miały być puszczeniem oka do stałej publiczności:
"To, co wydarzyło się w ostatnich dniach, było częścią większej narracji, którą od miesięcy budowaliśmy z naszymi widzami. I tu słowo klucz: naszymi. To ludzie, którzy są z nami od lat. Znają nasz styl, nasz humor. I wiedzą, że lubimy puszczać oko. I dokładnie to robiliśmy: dramatyczna muzyka ala Titanic w materiale, telenowelowe cytaty na tle zachodów słońca (kompletnie nie nasz styl) i story z teatralnym klimatem. To był eksperyment. I jak każdy eksperyment - pokazał pewne mechanizmy (...). Ale... na ten 'seans' zaczęli wpadać ludzie z zewnątrz, bez znajomości kontekstu. Przyciągnęły ich nagłówki i interpretacje z mediów, które dorzuciły do tego swoją narrację - KLASYKA" - napisali Fit Lovers.
W temacie popkultura
- Przmek Pro i Kartonii są zaręczeni. Nie wszystko poszło z planem
- Maluje obrazy inspirowane "Lalką". "Gdyby Izabela była łatwa, książki by nie było" [WYWIAD]
- Måneskin kończy przerwę. Zespół powróci z nową muzyką, bo... potrzebuje hajsu?
- Stworzył spektakl "Trójkąt Warszawski". "Albumy Taco są niczym poezja pisana prozą" [WYWIAD]
Popularne
- Ola Jasianek zwolniona z pracy. Ekspertka ocenia sprawę
- "Czy są tu jakieś sexy c*pki". Ile kosztuje merch Fagaty?
- Nowe seriale 2025. Co obejrzeć jesienią? [LISTA PREMIER]
- "Pij Wojanka" to prawdziwy hit. Internauci grzmią: "promowanie picia alkoholu"
- Nowy najlepszy festiwal w Polsce? TOP momenty BitterSweet Festival
- Jak brzmi matcha rap? Koniecznie dodaj tych artystów do daily plejki
- Zestaw Happy Meal z BTS wkrótce w McDonald's. Tak, będzie dostępny w Polsce
- Łatwogang szykuje się na collab Edem Sheeranem. Będą śpiewać po polsku?
- Automat z Labubu w warszawskiej galerii. Czy dojdzie do bitwy o viralowe zabawki?