Fit Lovers znaleźli winnych afery rozstaniowej. No nie zgadniecie kogo
Nie milkną echa jednej z najbardziej żenujących akcji marketingowych w historii branży influencerskiej. Fit Lovers mogli wybrać milczenie, a pogrążyli się jeszcze bardziej w oświadczeniu przesłanym Gimperowi.
Fit Lovers to popularny polski duet influencerów, który tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz. Zyskali rozpoznawalność dzięki promowaniu aktywnego stylu życia, wspólnym treningom oraz treściom motywacyjnym publikowanym w mediach społecznościowych.
Podobne
- Największe dramy 2024 r. Pamiętacie jeszcze te nazwiska?
- Nowy wygląd Kacpra Błońskiego? Niektórzy nawet nie zauważą
- Potężna kara dla Gimpera. Urząd skarbowy nie miał litości
- David Dobrik wraca odmieniony. Fani pytają, czy to nie jest AI
- "Nie chcę tego podpisywać". Kostek zbuntował się na planie filmu Ekipy
Niedawno influencerzy mocno przestraszyli internautów, publikując dwuznaczne treści sugerujące kryzys w związku. Po kilku dniach okazało się, że cała "drama" była zaplanowaną akcją marketingową mającą na celu promocję serialu "Ślub w 30 dni", w którym para przedstawi kulisy ich przygotowań do ceremonii. Żeby obejrzeć dokument, trzeba wykupić dostęp PPV. Choć Fit Lovers liczyli na zwiększenie zainteresowania swoim projektem, wielu fanów poczuło się oszukanych.
W komentarzach dominowały głosy rozczarowania i krytyki wobec manipulowania emocjami odbiorców. Niektórzy obserwatorzy stwierdzili, że taka forma promocji była nieetyczna i nadszarpnęła ich zaufanie do influencerów.
Fit Lovers tłumaczą się z afery
Fit Lovers wyjaśnili aferę w oświadczeniu przesłanym Gimperowi. Ich zdaniem był to zaplanowany z fanami eksperyment, forma żartu i zabawy konwencją, z przerysowaną muzyką, cytatami i teatralnym klimatem, które miały być puszczeniem oka do stałej publiczności:
"To, co wydarzyło się w ostatnich dniach, było częścią większej narracji, którą od miesięcy budowaliśmy z naszymi widzami. I tu słowo klucz: naszymi. To ludzie, którzy są z nami od lat. Znają nasz styl, nasz humor. I wiedzą, że lubimy puszczać oko. I dokładnie to robiliśmy: dramatyczna muzyka ala Titanic w materiale, telenowelowe cytaty na tle zachodów słońca (kompletnie nie nasz styl) i story z teatralnym klimatem. To był eksperyment. I jak każdy eksperyment - pokazał pewne mechanizmy (...). Ale... na ten 'seans' zaczęli wpadać ludzie z zewnątrz, bez znajomości kontekstu. Przyciągnęły ich nagłówki i interpretacje z mediów, które dorzuciły do tego swoją narrację - KLASYKA" - napisali Fit Lovers.
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Żabka sprzedaje spalone nuggetsy? Test halloweenowej nowości
- Taki przyjaciel to skarb? Patec wpłacił gigantyczną kaucję za OjWojtka
- Co to znaczy "mejziara"? Mamy mocnego kandydata na Młodzieżowe Słowo Roku
- Streamerka urodziła dziecko podczas transmisji. CEO Twitcha gratuluje
- Antyki, czyli kuchnia babci na TikToku. Wywiad z ikonicznym twórcą