Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
Fit Lovers zawiedli swoich fanów? Właśnie zdradzili, że sugerowane "rozstanie" to jedna wielka ściema.
Fit Lovers to popularny polski duet influencerów, który tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz. Zyskali rozpoznawalność dzięki promowaniu aktywnego stylu życia, wspólnym treningom oraz treściom motywacyjnym publikowanym w mediach społecznościowych.
Podobne
- Fit Lovers przeżywają kryzys w związku? Para komentuje dramatyczne relacje
- Czego Wersow nie wybaczyłaby Frizowi? "To by mnie uderzyło"
- Wersow walczy z hejtem. "Dla mnie to jest tylko wygląd"
- Zrobiła Skolima z balonów? "Hej bebecita, jak ty to robisz, nie mam pytań"
- Dlaczego Gracjan odszedł z Teenz? "Pierwszy miesiąc mocno walczyłem"
Swoją internetową działalność rozpoczęli w 2014 r. Właśnie wtedy założyli kanał na YouTube, gdzie publikowali filmy z ćwiczeniami i poradami dotyczącymi zdrowego odżywiania. Z czasem ich popularność rosła, co zaowocowało udziałem w programach telewizyjnych takich jak "Ameryka Express" i "Dance Dance Dance".
Fit Lovers strollowali swoich fanów?
W 2018 r. Mateusz oświadczył się Pameli w Las Vegas. Cztery lata później zdecydowali się przypieczętować swoją miłość - 10 września 2024 r. wzięli ślub w Gruzji. Fani sportowych świrów byli zachwyceni relacją zakochanych. Właśnie tak wielu z nich wyobrażało sobie parę idealną.
Niedawno influencerzy mocno przestraszyli internautów. Zaczęli publikować dwuznaczne treści i sugerować, że obecnie przechodzą kryzys w związku. Sytuacja brzmiała na tyle poważnie, że niektórzy zdążyli postawić już krzyżyk na ich relacji. W grę wchodził nawet sąd... 29 maja okazało się, że Fit Lovers postanowili strollować fanów...
"Rozstanie" to akcja promocyjna?
Po kilku dniach okazało się, że cała "drama" była zaplanowaną akcją marketingową mającą na celu promocję serialu "Ślub w 30 dni", w którym para przedstawi kulisy ich przygotowań do ceremonii. Żeby obejrzeć dokument, trzeba najpierw wykupić dostęp PPV za 29,99 zł.
Choć Fit Lovers liczyli na zwiększenie zainteresowania swoim projektem, wielu fanów poczuło się oszukanych. W komentarzach dominowały głosy rozczarowania i krytyki wobec manipulowania emocjami odbiorców. Niektórzy obserwatorzy stwierdzili, że taka forma promocji była nieetyczna i nadszarpnęła ich zaufanie do influencerów.
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- We Wrocławiu pojawi się świąteczny tramwaj. Św. Mikołaj rozda grzecznym upominki
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?





