Fit Lovers strollowali swoich fanów

Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?

Źródło zdjęć: © Instagram
Oliwia RutaOliwia Ruta,30.05.2025 11:30

Fit Lovers zawiedli swoich fanów? Właśnie zdradzili, że sugerowane "rozstanie" to jedna wielka ściema.

Fit Lovers to popularny polski duet influencerów, który tworzą Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz. Zyskali rozpoznawalność dzięki promowaniu aktywnego stylu życia, wspólnym treningom oraz treściom motywacyjnym publikowanym w mediach społecznościowych.

trwa ładowanie posta...

Swoją internetową działalność rozpoczęli w 2014 r. Właśnie wtedy założyli kanał na YouTube, gdzie publikowali filmy z ćwiczeniami i poradami dotyczącymi zdrowego odżywiania. Z czasem ich popularność rosła, co zaowocowało udziałem w programach telewizyjnych takich jak "Ameryka Express" i "Dance Dance Dance".

Fit Lovers strollowali swoich fanów?

W 2018 r. Mateusz oświadczył się Pameli w Las Vegas. Cztery lata później zdecydowali się przypieczętować swoją miłość - 10 września 2024 r. wzięli ślub w Gruzji. Fani sportowych świrów byli zachwyceni relacją zakochanych. Właśnie tak wielu z nich wyobrażało sobie parę idealną.

trwa ładowanie posta...

Niedawno influencerzy mocno przestraszyli internautów. Zaczęli publikować dwuznaczne treści i sugerować, że obecnie przechodzą kryzys w związku. Sytuacja brzmiała na tyle poważnie, że niektórzy zdążyli postawić już krzyżyk na ich relacji. W grę wchodził nawet sąd... 29 maja okazało się, że Fit Lovers postanowili strollować fanów...

"Rozstanie" to akcja promocyjna?

Po kilku dniach okazało się, że cała "drama" była zaplanowaną akcją marketingową mającą na celu promocję serialu "Ślub w 30 dni", w którym para przedstawi kulisy ich przygotowań do ceremonii. Żeby obejrzeć dokument, trzeba najpierw wykupić dostęp PPV za 29,99 zł.

trwa ładowanie posta...

Choć Fit Lovers liczyli na zwiększenie zainteresowania swoim projektem, wielu fanów poczuło się oszukanych. W komentarzach dominowały głosy rozczarowania i krytyki wobec manipulowania emocjami odbiorców. Niektórzy obserwatorzy stwierdzili, że taka forma promocji była nieetyczna i nadszarpnęła ich zaufanie do influencerów.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0