"Bez porównania" to akcja PUMA, która zwraca uwagę na kobiecą solidarność: "Nikt nie jest taki jak ty"
Ile razy zdarzyło wam się porównywać siebie i swoje życie z innymi? Na ten problem zwraca uwagę nowa kampania "Bez porównania". Ambasadorkami akcji PUMA są m.in. Igra Krefft, Sara James i Manuela Gretkowska.
Problem niewspierania się kobiet i wzajemnego przez nie oceniania się przewija się w mediach od dawna. W zeszłym roku zrobiło się o tym trochę głośniej za sprawą Kasi Meciński i jej "Nie obraź się ale…". Bohaterki książki dzieliły się właśnie m.in. takimi negatywnymi opiniami czy niechcianymi poradami, którymi obdarzały ich "życzliwe" użytkowniczki.
Podobne
- Lot z całkowicie kobiecą załogą. Mężczyźni sobie żartują: "Pilotka strzeli focha"
- Llleasy chwali się rozstępami. "Ktoś na to uwagę zwraca?"
- Zoperowała waginę w wieku 18 lat. Teraz edukuje i walczy ze wstydem związanym z kobiecą seksualnością
- Kobiety w Afganistanie protestują, zakładając swoje tradycyjne stroje. Czym jest akcja #DoNotTouchMyClothes?
- Kobiety nie idą na wybory, a jak idą, to głosują na PiS. Niepokojący sondaż
Solidarność wśród kobiet to coś, o czym powinniśmy mówić głośno. Na tym właśnie skupia się nowa edycja She Moves Us marki PUMA "Bez porównania", której spot zwraca uwagę właśnie na to niezdrowe porównywanie się.
"Bez porównania" nowa kampania PUMA
Ile razy stałyście w przebieralni i lustrowałyście ciała innych kobiet, sprawdzając, czy wyglądają tak samo jak wasze? Ile razy przeglądałyście profile znajomych z liceum i porównywałyście ich życie do swojego? One mają dzieci, wy nie. Wy macie dzieci, one nie. Kto ma lepiej?
Nikt. Nikt, bo wszystkie jesteśmy równie wyjątkowe. Właśnie tego dotyczy najnowsza kampania PUMA "Bez porównania". Oprócz zachęcania do tego, byśmy przestały się nawzajem porównywać, mówi o wspieraniu i kobiecej sile. Wystarczy, że zobaczycie spot i wsłuchacie się w jego słowa.
Ofelia, Sara James, Manuela Gretkowska i inne wspaniałe kobiety ambasadorkami PUMA
Ambasadorkami akcji "Bez porównania" marki PUMA są kobiety w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach, różnym statusie życiowym, różnym wyglądzie. To, co je łączy, to chęć tworzenia więzi z innymi kobietami, solidaryzowania się z nimi i wzajemnego wspierania.
W spocie możemy zobaczyć: Ofelię (Iga Krefft), Manuelę Gretkowską, Sarę James, Siostry ADiHD i Martę Kruk (Codziennie fit). O projekcie PUMA ambasadorki mówią na swoich mediach społecznościowych. Siostry ADiHD zachęcają też swoją społeczność od dzielenia się swoimi doświadczeniami związanymi z wzajemnym ocenianiem się kobiet.
"Bez porównania" to naprawdę ważna kampania i mamy nadzieję, że wszystkie, wszyscy zrozumiemy w końcu, że porównywanie się jest naprawdę bez sensu. To nasze życie i tylko nasze. Warto o tym pamiętać.
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku