PUMA "Bez porównania"

"Bez porównania" to akcja PUMA, która zwraca uwagę na kobiecą solidarność: "Nikt nie jest taki jak ty"

Źródło zdjęć: © Instagram.com, Ofelia Iga Krefft, PUMA
Anna RusakAnna Rusak,26.04.2022 12:30

Ile razy zdarzyło wam się porównywać siebie i swoje życie z innymi? Na ten problem zwraca uwagę nowa kampania "Bez porównania". Ambasadorkami akcji PUMA są m.in. Igra Krefft, Sara James i Manuela Gretkowska.

Problem niewspierania się kobiet i wzajemnego przez nie oceniania się przewija się w mediach od dawna. W zeszłym roku zrobiło się o tym trochę głośniej za sprawą Kasi Meciński i jej "Nie obraź się ale…". Bohaterki książki dzieliły się właśnie m.in. takimi negatywnymi opiniami czy niechcianymi poradami, którymi obdarzały ich "życzliwe" użytkowniczki.

Solidarność wśród kobiet to coś, o czym powinniśmy mówić głośno. Na tym właśnie skupia się nowa edycja She Moves Us marki PUMA "Bez porównania", której spot zwraca uwagę właśnie na to niezdrowe porównywanie się.

trwa ładowanie posta...

"Bez porównania" nowa kampania PUMA

Ile razy stałyście w przebieralni i lustrowałyście ciała innych kobiet, sprawdzając, czy wyglądają tak samo jak wasze? Ile razy przeglądałyście profile znajomych z liceum i porównywałyście ich życie do swojego? One mają dzieci, wy nie. Wy macie dzieci, one nie. Kto ma lepiej?

Nikt. Nikt, bo wszystkie jesteśmy równie wyjątkowe. Właśnie tego dotyczy najnowsza kampania PUMA "Bez porównania". Oprócz zachęcania do tego, byśmy przestały się nawzajem porównywać, mówi o wspieraniu i kobiecej sile. Wystarczy, że zobaczycie spot i wsłuchacie się w jego słowa.


Stawiam sobie pytanie na nie i odpowiadam sobie na nie czy jestem taka jak ty. Równie dobra, lepsza, taka sama, gorsza. Nikt nie jest taki jak ty.


Ale to się dzieje samo, tak nas zaprogramowano, by patrzeć, oceniać, mierzyć, porównywać i mniej w siebie wierzyć. Dużo nam to odbiera, przecież umiemy się wspierać, dlatego powiedz mi bez wahania, że jestem bez porównania.

trwa ładowanie posta...

Ofelia, Sara James, Manuela Gretkowska i inne wspaniałe kobiety ambasadorkami PUMA

Ambasadorkami akcji "Bez porównania" marki PUMA są kobiety w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach, różnym statusie życiowym, różnym wyglądzie. To, co je łączy, to chęć tworzenia więzi z innymi kobietami, solidaryzowania się z nimi i wzajemnego wspierania.

W spocie możemy zobaczyć: Ofelię (Iga Krefft), Manuelę Gretkowską, Sarę James, Siostry ADiHD i Martę Kruk (Codziennie fit). O projekcie PUMA ambasadorki mówią na swoich mediach społecznościowych. Siostry ADiHD zachęcają też swoją społeczność od dzielenia się swoimi doświadczeniami związanymi z wzajemnym ocenianiem się kobiet.

trwa ładowanie posta...


My mimo, że mamy tutaj świetnych odbiorców to zdarza się, że dostajemy oceniające czy porównujące nas komentarze, wiadomości, chociaż o nie nigdy nie prosimy.
[…] Nie będziemy jednak hipokrytkami, same łapiemy się na tym, że patrzymy na innych, oceniamy ich w myślach (nie zawsze miło), porównujemy się do nich.


Ilości razy, kiedy czułam się oceniana lub sama się porównywałam - nie zliczę. Jak chyba każda z nas. I dużo czasu mi zajęło, żeby zrozumieć, że w lustrze po prostu widzę swoje odbicie, a nie kogoś, kogo mam porównywać, oceniać i wartościować.

"Bez porównania" to naprawdę ważna kampania i mamy nadzieję, że wszystkie, wszyscy zrozumiemy w końcu, że porównywanie się jest naprawdę bez sensu. To nasze życie i tylko nasze. Warto o tym pamiętać.

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 2
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0