Żabka ma problem. Duet papierosów z hot-dogiem nie zyskał społecznej aprobaty
Żabka wypuściła kontrowersyjną reklamę, Ministerstwo Zdrowia zareagowało. Sprawa trafiła do prokuratory i UOKiK.
Żabka wypuściła reklamę, która wielu nie przypadła do gustu. Jako jeden z pierwszych sprawę poruszył Jan Śpiewak, który w ostrych słowach nazwał sklep "poważnym zagrożeniem dla zdrowia publicznego".
Podobne
- Ekspert tłumaczy. Seks oralny z palaczem to zły pomysł
- Zamężne kobiety podrywają tiktokera z Żabki. "Człowiek by się zakochał"
- Wielka Brytania bez papierosów? Premier Sunak ma plan
- Bezpłatne badania dla palaczy. Profilaktyka może uratować życie
- Jak wyglądają zakupy Polaków? W koszyku przede wszystkim alkohol
Firma oprócz świetnych kampanii reklamowych - jak ta z kawomatem i odmrożeniem Maryli Rodowicz - ma na koncie również te szeroko krytykowane. Głośnym echem odbiła się "powrót szkolnej ekipy" czyli happy hours na zestaw hot-dog + napój energetyczny. Reklama spotkała się z negatywnym przyjęciem, a sama promocja została zdjęta przed czasem.
"Zgadzamy się, że zestawienie napojów energetycznych z powrotem do szkoły jest niefortunne, dlatego postanowiliśmy wstrzymać komunikację promocji na te konkretne produkty" - oświadczyła Żabka.
Marka nie nauczyła się jednak na swoich błędach. Kolejna reklama jest chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna i nieodpowiednia od rekomendacji energetyków dla dzieci w wieku szkolnym.
Żabka: paczka papierosów i hot-dog za złotówkę. Deal?
W sieci pojawiły się banery Żabki reklamujące papierosy w połączeniu ze słoną przekąską. Hot-doga lub panini w ofercie z paczką papierosów można nabyć jedynie za złotówkę.
Gdy reklama rozeszła się w internecie wywołała burzę - nie brakło zarówno tych zniesmaczonych ofertą Żabki jak i tych mówiących, że każdy decyduje za siebie i że w tej promocji nie ma nic złego.
Sprawą zainteresowało się Ministerstwo Zdrowia, które skierowało sprawę do prokuratory oraz UOIKiKu. Żabka jak dotąd nie odpowiedziała, a żeby było zabawniej - ich ostatni wpis na Twitterze dotyczy raportu odpowiedzialności marki.
W temacie społeczeństwo
- Znaleźli ciała dwóch nastolatek. Uprawiały subway surfing
- Tampony z gąbki morskiej przejmują social media? Ginekolodzy biją na alarm
- Influencerzy wspierają program dla młodych. Pojawili się na gali podsumowującej "Godzinę dla MŁODYCH GŁÓW"
- Influencer zginął na oczach widzów. Tragiczny finał lotu Tang Feijiego
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą
- Dawid Podsiadło zagra sekretny koncert dla wybrańców. Trzeba było zbierać tipy...
- Fotograf oskarżył Jeleniewską o kradzież zdjęcia. "To jest po prostu patologia"