Żabka ma problem. Duet papierosów z hot-dogiem nie zyskał społecznej aprobaty
Żabka wypuściła kontrowersyjną reklamę, Ministerstwo Zdrowia zareagowało. Sprawa trafiła do prokuratory i UOKiK.
Żabka wypuściła reklamę, która wielu nie przypadła do gustu. Jako jeden z pierwszych sprawę poruszył Jan Śpiewak, który w ostrych słowach nazwał sklep "poważnym zagrożeniem dla zdrowia publicznego".
Podobne
- Ekspert tłumaczy. Seks oralny z palaczem to zły pomysł
- Zamężne kobiety podrywają tiktokera z Żabki. "Człowiek by się zakochał"
- Wielka Brytania bez papierosów? Premier Sunak ma plan
- Bezpłatne badania dla palaczy. Profilaktyka może uratować życie
- Jak wyglądają zakupy Polaków? W koszyku przede wszystkim alkohol
Firma oprócz świetnych kampanii reklamowych - jak ta z kawomatem i odmrożeniem Maryli Rodowicz - ma na koncie również te szeroko krytykowane. Głośnym echem odbiła się "powrót szkolnej ekipy" czyli happy hours na zestaw hot-dog + napój energetyczny. Reklama spotkała się z negatywnym przyjęciem, a sama promocja została zdjęta przed czasem.
"Zgadzamy się, że zestawienie napojów energetycznych z powrotem do szkoły jest niefortunne, dlatego postanowiliśmy wstrzymać komunikację promocji na te konkretne produkty" - oświadczyła Żabka.
Marka nie nauczyła się jednak na swoich błędach. Kolejna reklama jest chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna i nieodpowiednia od rekomendacji energetyków dla dzieci w wieku szkolnym.
Żabka: paczka papierosów i hot-dog za złotówkę. Deal?
W sieci pojawiły się banery Żabki reklamujące papierosy w połączeniu ze słoną przekąską. Hot-doga lub panini w ofercie z paczką papierosów można nabyć jedynie za złotówkę.
Gdy reklama rozeszła się w internecie wywołała burzę - nie brakło zarówno tych zniesmaczonych ofertą Żabki jak i tych mówiących, że każdy decyduje za siebie i że w tej promocji nie ma nic złego.
Sprawą zainteresowało się Ministerstwo Zdrowia, które skierowało sprawę do prokuratory oraz UOIKiKu. Żabka jak dotąd nie odpowiedziała, a żeby było zabawniej - ich ostatni wpis na Twitterze dotyczy raportu odpowiedzialności marki.
W temacie społeczeństwo
- Psy i koty będą musiały mieć własny PESEL? Za brak rejestracji kary finansowe
- Quebonafide przeprasza. Fani wciąż nie dostali boxu za 399 zł. Miał przyjść w sierpniu
- Sfingował własną śmierć. Chciał zobaczyć, kto przyjdzie na jego pogrzeb
- Pierwsza stacja benzynowa Skolima już jest. Konkurencyjne ceny paliwa, róż i palmy
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- Pitbull wraca do Polski. Kiedy i gdzie wystąpi? Jakie ceny i rodzaj biletów?
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Branża erotyczna jako kultura? Zapadł kontrowersyjny wyrok





