Żabka ma problem. Duet papierosów z hot-dogiem nie zyskał społecznej aprobaty
Żabka wypuściła kontrowersyjną reklamę, Ministerstwo Zdrowia zareagowało. Sprawa trafiła do prokuratory i UOKiK.
Żabka wypuściła reklamę, która wielu nie przypadła do gustu. Jako jeden z pierwszych sprawę poruszył Jan Śpiewak, który w ostrych słowach nazwał sklep "poważnym zagrożeniem dla zdrowia publicznego".
Podobne
- Ekspert tłumaczy. Seks oralny z palaczem to zły pomysł
- Zamężne kobiety podrywają tiktokera z Żabki. "Człowiek by się zakochał"
- Wielka Brytania bez papierosów? Premier Sunak ma plan
- Bezpłatne badania dla palaczy. Profilaktyka może uratować życie
- Jak wyglądają zakupy Polaków? W koszyku przede wszystkim alkohol
Firma oprócz świetnych kampanii reklamowych - jak ta z kawomatem i odmrożeniem Maryli Rodowicz - ma na koncie również te szeroko krytykowane. Głośnym echem odbiła się "powrót szkolnej ekipy" czyli happy hours na zestaw hot-dog + napój energetyczny. Reklama spotkała się z negatywnym przyjęciem, a sama promocja została zdjęta przed czasem.
"Zgadzamy się, że zestawienie napojów energetycznych z powrotem do szkoły jest niefortunne, dlatego postanowiliśmy wstrzymać komunikację promocji na te konkretne produkty" - oświadczyła Żabka.
Marka nie nauczyła się jednak na swoich błędach. Kolejna reklama jest chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna i nieodpowiednia od rekomendacji energetyków dla dzieci w wieku szkolnym.
Żabka: paczka papierosów i hot-dog za złotówkę. Deal?
W sieci pojawiły się banery Żabki reklamujące papierosy w połączeniu ze słoną przekąską. Hot-doga lub panini w ofercie z paczką papierosów można nabyć jedynie za złotówkę.
Gdy reklama rozeszła się w internecie wywołała burzę - nie brakło zarówno tych zniesmaczonych ofertą Żabki jak i tych mówiących, że każdy decyduje za siebie i że w tej promocji nie ma nic złego.
Sprawą zainteresowało się Ministerstwo Zdrowia, które skierowało sprawę do prokuratory oraz UOIKiKu. Żabka jak dotąd nie odpowiedziała, a żeby było zabawniej - ich ostatni wpis na Twitterze dotyczy raportu odpowiedzialności marki.
Popularne
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?
- Jak długo Książulo będzie recenzował kebaby? Jego odpowiedź szokuje
- Young Leosia odpowiada na diss Fagaty. "Rozkładasz nogi w necie, żeby zarobić na prąd"
- Gimper wygrał z Lil Masti w sądzie. Wyrok jest prawomocny
- Zranił ją narzeczony. 32-latka wyszła za mąż za chatbota
- Najwyższy jarmark świąteczny w UE otwiera się w Warszawie. Chwała na wysokości, chwała
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]
- Chodzisz po Krakowie, a tam śpiewa David Kushner. To nie żart





