Marketingowy niewypał czy hit? Sanah śpiewa o szynce
Internet zawrzał po nowej współpracy sanah. "Uczta na wynos z sanah" spotyka się z krytyką recenzentów. Czy autorska linia produktów to wizerunkowy strzał w kolano dla piosenkarki?
Sanah to obecnie jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek. Artystka niedawno zakończyła stadionową trasę "Uczta nad ucztami". Była pierwszą Polką, która wyprzedała koncert na PGE Narodowym. Do tej pory udało się to tylko zagranicznym gwiazdom oraz gigantowi polskiej sceny muzycznej - Dawidowi Podsiadło. Jakiś czas temu piosenkarka podjęła się niecodziennej współpracy. Razem z siecią sklepów franczyzowych wypuściła autorską linię produktów spożywczych.
Podobne
- Produkty Sanah w śmieciach. Żabka wyjaśnia kontrowersję
- Sanah wraca na trasę? Artystka ponownie odwiedzi Warszawę
- Lexy Chaplin: "czuję chleb i różaniec". Produkty sanah są święte?
- Niemcy wygrają Eurowizję? "ICH KÜNDIGE" wchodzi w głowę
- Dwa dni z najlepszą muzyką, czyli Salt Wave by Porsche w kolejny weekend w Jastarni
Sanah robi fikołki marketingowe
Współpraca z Żabką to nie pierwsza gastronomiczna kolaboracja sanah. Piosenkarka w kwietniu 2022 r. zdecydowała się wypuścić kabanosy sygnowane jej pseudonimem artystycznym. "Kabanosiki sanah" wzbudziły kontrowersje. Nie pomogły tłumaczenia, że wyrób mięsny był nawiązaniem do albumu o nazwie "Uczta". Teraz przyszedł czas na jedzenie z nutką róży.
Linia produktów "Uczta na wynos z sanah" została skrytykowana chyba przez każdego internetowego recenzenta. Oryginalny smak, którym chwali się producent, nie przypadł do gustu ogółu. W akcji zabrakło również spójności wizerunkowej.
Pewna tiktokerka z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej zanalizowała kampanię "Uczta na wynos z sanah". "Facetka od reklamy" zaznacza, że żadna z dużych gwiazd nie zdecydowała się na "użyczenie wizerunku na produktach garmażeryjnych". Jako przykład podaje Duę Lipę oraz Lady Gagę. Tiktokera poddaje również w wątpliwość spójność wizerunkową artystki z osobliwym jinglem, w którym piosenkarka śpiewa o ananasie, szynce, mozzarelli, papryce oraz nutce róży.
W komentarzach pojawiły się przykłady kolaboracji wielkich gwiazd ze znanymi firmami: "tak, Gaga miała swoją współpracę z 'Oreo', jeśli o to chodzi". Ktoś inny odpowiada, że "przede wszystkim trzeba brać pod uwagę net worth i rozpoznawalność marki. Nie możemy porównać rozpoznawalny na całym świecie marki z ogromnym kapitałem i lokalnej sieci i franczyzowej garmażerką, która ma majątek 100 razy mniejszy". Inna internautka trafnie zauważa, że "np. pączki sanah z różanym nadzieniem na tłusty czwartek wyprzedałyby się natychmiast".
Popularne
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- Świetna wiadomość dla fanów Muminków. Pierwsza muminkowa kawiarnia otwiera się w Polsce
- Ikea wypuściła własne blind boxy. W środku m.in. ikoniczne rekiny-blåhaje
- Influencer podzieli się empatią. Pod warunkiem, że zapłacisz
- Zamknęli influencerów w więzieniu? Premiera "Eksperyment: Odsiadka" już za kilka dni
- Jarmark all inclusive? Płacisz raz - jesz i pijesz, ile chcesz
- Książulo zrobił to pierwszy raz. Dla reakcji kucharek było warto





