Wywar z Igi Świątek podbił serca Polaków. Czas na odświeżacz powietrza?
Nie jest tajemnicą, że współpraca Igi Świątek z Oshee to był fenomenalny pomysł. Różowy napój podbił serca milionów Polaków. W mediach społecznościowych można znaleźć wiele nagrań, na których ludzie kupują zapas butelek przepysznego wywaru. Firma postanowiła pójść o krok dalej?
Iga Świątek to najbardziej znana oraz wpływowa sportsmanka w Polsce. Dziewczyna jest liderką tenisowego rankingu WTA od ponad dwóch lat, osiąga wspaniałe wyniki i pobija wszelkie rekordy. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu jako pierwsza Polka zdobyła medal w swojej dyscyplinie. Na korcie czuje się świetnie, nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Trzeba jednak przyznać, że gdy schodzi z największych aren, również ma się bardzo dobrze. To za sprawą świetnych współprac, za które jest chwalona.
Podobne
- Żugajkowe święta w telewizji? Wszystko na to wskazuje
- Koniec memów na Instagramie? Zawieszono konto Michała Marszała
- Wojtek Gola wrzucił na luz. Zachęca do licytacji Malucha
- Julia Żugaj rozstała się z narzeczonym. Jakie były ich wesołe momenty?
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
Iga Świątek słynie z tego, że przyjmuje bardzo dobre współprace, które współgrają z jej osobowością, a także wypowiedziami tenisistki. Od początku kariery podkreślała, jak bardzo kocha LEGO. Aktualnie jest ich ambasadorką. Regularnie przypomina, jak uwielbia czytać książki. W mediach społecznościowych regularnie poleca różne pozycje. Najbardziej chwalona jest jednak za stworzenie napoju we współpracy z marką Oshee. Produkt jest wykupowany ze sklepów masowo.
CAROLINE DERPIEŃSKI odpowiada NA ZARZUTY o zmyśleniu KARIERY | Vibez Talk
Oshee stworzyło odświeżacz powietrza z Igi Świątek?
We wtorek 3 września pewna użytkowniczka platformy X udostępniła zdjęcie. Pokazała, że w pewnym polskim sklepie otrzymała odświeżacz powietrza do samochodu o zapachu różowego napoju Oshee, czyli słynnego już wywaru z Igi Świątek. Post nieźle się poniósł, trafił bowiem do ponad 100 tys. osób. Użytkownicy mediów społecznościowych zachwycili się pomysłem. Przecież skoro picie jest tak pyszne, odświeżacz powietrza musi pachnieć równie dobrze, a może i lepiej.
Oczywiście, na zdjęciu nie widać Igi Świątek. Można więc domyślać się, że marka wypuściła zwykłe odświeżacze, tyle że różowe. Skojarzenia są jednak oczywiste, ponieważ wywar z tenisistki wygląda identycznie, po prostu na opakowaniu znajduje się jej osoba. Oshee nie ogłosiło żadnych nowych produktów. Bez wątpienia byłby to dobry pomysł, gdyż użytkownicy platformy X zachwycili się zwykłą zawieszką.
Popularne
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- "Kocham cię". Justin Bieber w ogniu krytyki po słowach do 17-latki
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- "Bambiszonki" dropnęły do sklepów. Ile kosztują chrupki bambi?
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral
- Kawiaq nie przyznaje się do winy. Ruszył proces patostreamerów