Wywar z Igi Świątek podbił serca Polaków. Czas na odświeżacz powietrza?
Nie jest tajemnicą, że współpraca Igi Świątek z Oshee to był fenomenalny pomysł. Różowy napój podbił serca milionów Polaków. W mediach społecznościowych można znaleźć wiele nagrań, na których ludzie kupują zapas butelek przepysznego wywaru. Firma postanowiła pójść o krok dalej?
Iga Świątek to najbardziej znana oraz wpływowa sportsmanka w Polsce. Dziewczyna jest liderką tenisowego rankingu WTA od ponad dwóch lat, osiąga wspaniałe wyniki i pobija wszelkie rekordy. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu jako pierwsza Polka zdobyła medal w swojej dyscyplinie. Na korcie czuje się świetnie, nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Trzeba jednak przyznać, że gdy schodzi z największych aren, również ma się bardzo dobrze. To za sprawą świetnych współprac, za które jest chwalona.
Podobne
- Żugajkowe święta w telewizji? Wszystko na to wskazuje
- Koniec memów na Instagramie? Zawieszono konto Michała Marszała
- Wojtek Gola wrzucił na luz. Zachęca do licytacji Malucha
- Julia Żugaj rozstała się z narzeczonym. Jakie były ich wesołe momenty?
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
Iga Świątek słynie z tego, że przyjmuje bardzo dobre współprace, które współgrają z jej osobowością, a także wypowiedziami tenisistki. Od początku kariery podkreślała, jak bardzo kocha LEGO. Aktualnie jest ich ambasadorką. Regularnie przypomina, jak uwielbia czytać książki. W mediach społecznościowych regularnie poleca różne pozycje. Najbardziej chwalona jest jednak za stworzenie napoju we współpracy z marką Oshee. Produkt jest wykupowany ze sklepów masowo.
CAROLINE DERPIEŃSKI odpowiada NA ZARZUTY o zmyśleniu KARIERY | Vibez Talk
Oshee stworzyło odświeżacz powietrza z Igi Świątek?
We wtorek 3 września pewna użytkowniczka platformy X udostępniła zdjęcie. Pokazała, że w pewnym polskim sklepie otrzymała odświeżacz powietrza do samochodu o zapachu różowego napoju Oshee, czyli słynnego już wywaru z Igi Świątek. Post nieźle się poniósł, trafił bowiem do ponad 100 tys. osób. Użytkownicy mediów społecznościowych zachwycili się pomysłem. Przecież skoro picie jest tak pyszne, odświeżacz powietrza musi pachnieć równie dobrze, a może i lepiej.
Oczywiście, na zdjęciu nie widać Igi Świątek. Można więc domyślać się, że marka wypuściła zwykłe odświeżacze, tyle że różowe. Skojarzenia są jednak oczywiste, ponieważ wywar z tenisistki wygląda identycznie, po prostu na opakowaniu znajduje się jej osoba. Oshee nie ogłosiło żadnych nowych produktów. Bez wątpienia byłby to dobry pomysł, gdyż użytkownicy platformy X zachwycili się zwykłą zawieszką.
Popularne
- Dubajska czekolada od Zenka Martyniuka. Cena robi wrażenie
- Pasut tłumaczy się po Tajlandii. Największy upadek w internecie?
- Gimper znów odwiedza sąd. "Dziś kolejna urocza rozprawa z S*xmasterką"
- Niepokojąca scena w Korei Północnej. Ojwojtek nagrał całą historię
- Jak smakuje zestaw Scootera w McDonald's? Polacy mogą zazdrościć
- "Wyskakuj z pantalonów". Xayoo przeprasza po filmie o 15-latce
- Jak wygląda donut Julii Żugaj? Detektywi z TikToka znów w akcji
- Magical przeszedł metamorfozę? Porównuje się do Dominica Toretto
- Stoją pod zakładami karnymi i nagrywają tiktoki. Piosenka Sary James jest viralem