Wywar z Igi Świątek podbił serca Polaków. Czas na odświeżacz powietrza?
Nie jest tajemnicą, że współpraca Igi Świątek z Oshee to był fenomenalny pomysł. Różowy napój podbił serca milionów Polaków. W mediach społecznościowych można znaleźć wiele nagrań, na których ludzie kupują zapas butelek przepysznego wywaru. Firma postanowiła pójść o krok dalej?
Iga Świątek to najbardziej znana oraz wpływowa sportsmanka w Polsce. Dziewczyna jest liderką tenisowego rankingu WTA od ponad dwóch lat, osiąga wspaniałe wyniki i pobija wszelkie rekordy. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu jako pierwsza Polka zdobyła medal w swojej dyscyplinie. Na korcie czuje się świetnie, nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Trzeba jednak przyznać, że gdy schodzi z największych aren, również ma się bardzo dobrze. To za sprawą świetnych współprac, za które jest chwalona.
Podobne
- Koniec memów na Instagramie? Zawieszono konto Michała Marszała
 - Żugajkowe święta w telewizji? Wszystko na to wskazuje
 - Wojtek Gola wrzucił na luz. Zachęca do licytacji Malucha
 - Julia Żugaj rozstała się z narzeczonym. Jakie były ich wesołe momenty?
 - Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
 
Iga Świątek słynie z tego, że przyjmuje bardzo dobre współprace, które współgrają z jej osobowością, a także wypowiedziami tenisistki. Od początku kariery podkreślała, jak bardzo kocha LEGO. Aktualnie jest ich ambasadorką. Regularnie przypomina, jak uwielbia czytać książki. W mediach społecznościowych regularnie poleca różne pozycje. Najbardziej chwalona jest jednak za stworzenie napoju we współpracy z marką Oshee. Produkt jest wykupowany ze sklepów masowo.
CAROLINE DERPIEŃSKI odpowiada NA ZARZUTY o zmyśleniu KARIERY | Vibez Talk
Oshee stworzyło odświeżacz powietrza z Igi Świątek?
We wtorek 3 września pewna użytkowniczka platformy X udostępniła zdjęcie. Pokazała, że w pewnym polskim sklepie otrzymała odświeżacz powietrza do samochodu o zapachu różowego napoju Oshee, czyli słynnego już wywaru z Igi Świątek. Post nieźle się poniósł, trafił bowiem do ponad 100 tys. osób. Użytkownicy mediów społecznościowych zachwycili się pomysłem. Przecież skoro picie jest tak pyszne, odświeżacz powietrza musi pachnieć równie dobrze, a może i lepiej.
Oczywiście, na zdjęciu nie widać Igi Świątek. Można więc domyślać się, że marka wypuściła zwykłe odświeżacze, tyle że różowe. Skojarzenia są jednak oczywiste, ponieważ wywar z tenisistki wygląda identycznie, po prostu na opakowaniu znajduje się jej osoba. Oshee nie ogłosiło żadnych nowych produktów. Bez wątpienia byłby to dobry pomysł, gdyż użytkownicy platformy X zachwycili się zwykłą zawieszką.
Popularne
- Koniec klasycznego języka? Liczba 67 została słowem roku
 - "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
 - Wersow poleciała samolotem do fryzjera. Teraz tłumaczy się widzom
 - Katy Perry spełniła swój teenage dream? Nie uwierzysz, co stało się podczas show w Krakowie [RELACJA]
 - Julia Żugaj nie przeszła do finału "Twoja twarz brzmi znajomo". Które miejsce zajęła?
 - Cameraboy płacze za Nikitą. "Prawdziwy mężczyzna"
 - Książulo ma problemy. Nie wszystko poszło zgodnie z planem
 - Edzio wyprowadził się z Polski. W nowym kraju zacznie od nowa
 - Katy Perry oceniła polskie słodycze. Kamery nagrały reakcję
 





