LEGO i Nike ogłaszają kolabo. Na horyzoncie nowe zestawy i nie tylko
LEGO i Nike rozpoczęły ścisłą współpracę, która połączy w jedno sport oraz kreatywność i zabawę. Fani już w przyszłym roku będą mogli cieszyć się unikatowymi produkcjami i atrakcjami, które połączą filozofię obu marek.
Just build it - tak mogłoby brzmieć hasło globalnej współpracy LEGO i Nike. Połączenie ponadczasowego sloganu z bezpośrednim skojarzeniem z układaniem klocków (dla dzieci i dorosłych) idealnie odzwierciedla vibe tej relacji.
Podobne
Chcesz nowy zestaw? Złóż go. Stwórz go. Puść wodze fantazji. Możliwości jest wiele: od alternatywnych opcji składania, po najdziksze eksperymenty i improwizacje. Premiowane jest działanie, aktywność, stymulowanie mózgu i ciała.
"Grupa LEGO i NIKE, Inc. od dawna wspierają prawo dzieci do zabawy. Obie marki doskonale rozumieją, że kreatywna oraz fizyczna zabawa jest niezbędna dla rozwoju dzieci, a także pomaga im w pełni wykorzystać swój potencjał. Dzięki zabawie zdobywają niezbędne umiejętności życiowe, które zapewniają im prawidłowy rozwój w okresie dorastania" - czytamy w informacji prasowej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KACPER MUDOR MOOD: Spełniam się jako DRAG QUEEN
Kreatywność i sport. LEGO i Nike przygotowują się na 2025 r.
Czy dzieci mają przestrzeń na zabawę i kreatywność? Powinny - jednak badania przeprowadzane przez grupę LEGO wykazały, że aż 1/3 dzieci na całym świecie ma ograniczony czas na zabawę do trzech godzin tygodniowo. Raport Światowej Organizacji Zdrowia alarmuje z kolei, że tylko 1 na 5 dzieci ma dostęp do aktywności fizycznej w odpowiednim wymiarze. Współpraca LEGO i Nike dąży do zachęcenia dzieci do odkrywania i eksplorowania świata, próbowania nowych rzeczy i sportów i podejmowania się wyzwań, które do tej pory wydawały się niemożliwe.
"W Grupie LEGO wierzymy w moc zabawy, która inspiruje i rozwija budowniczych jutra. Łącząc kreatywność zabawy klockami LEGO z żywiołowością oraz pasją do sportu, chcemy zainspirować dzieci nowymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu i rozwijanie wyobraźni. Cieszymy się, że możemy współpracować z NIKE, Inc. w tej misji i na nowo wyobrazić sobie, jak kreatywna zabawa oraz sport mogą się łączyć. Wspólnie stworzymy wyjątkowe rozwiązania, które będą angażować i motywować dzieci na całym świecie, jednocześnie inspirując je do eksplorowania możliwości ich wyobraźni" - mówi Alero Akuya, wiceprezes ds. rozwoju marki w Grupie LEGO.
"W Nike wierzymy w moc sportu, który napędza świat, a ten zaczyna się od dzieci. Zależy nam na tworzeniu przyszłości bardziej przystępnej i sprzyjającej integracji, w której dzieci w każdym wieku i o różnych umiejętnościach będą chętniej podejmować aktywność fizyczną. Wraz z Grupą LEGO z radością zapraszamy wszystkie dzieci do poznania nowej wizji sportu oraz kreatywnej zabawy" - dodaje Cal Dowers, wiceprezes ds. globalnych produktów dla dzieci w NIKE, Inc.
Świeżo ogłoszone partnerstwo LEGO i Nike objawi się serią nowych produktów, a także aktywności i atrakcji, wzmagających w dzieciach chęć do działania, poczucie sprawczości i inspirujących ich do tworzenia i doskonalenia siebie.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos