Tiktoker otworzył fejkową Żabkę. Ropucha wygryzie popularną firmę?
Żabka to jedna z najpopularniejszych sieci franczyzowych. Sklepy z płazem w logo pojawiają się niemalże na każdym rogu. Pewien tiktoker postanowił się temu sprzeciwić. Otworzył fejkową Żabkę. Czy Ropucha wygryzie konkurencyjny market?
Sieć sklepów Żabka ma prawie 10 tys. punktów w Polsce. Firma stawia zarówno na tradycyjną obsługę, jak i elastyczność i dopasowanie do potrzeb klientów. Obecnie zakupy w Żabce możemy zrobić praktycznie wszędzie, od wczesnego poranka do późnego wieczora, nawet w niedziele handlowe. Wszystko dzięki samoobsługowym kasom i Żabkom Nano działającym bez obecności sprzedawców.
Firma wychodzi naprzeciw zabieganym klientom. Obecnie w Żabce można załatwić praktycznie wszystko - od zjedzenia ciepłego posiłku, po czyszczenie butów czy naprawę telefonu. Dodatkowo sklep postanowił wprowadzić możliwość zamówienia zakupów do domu w niektórych miastach. Nowe udogodnienia w większości przypadków spotykają się z pozytywnym feedbackiem wśród ludzi. Czy sklep założony przez tiktokera wygryzie popularną firmę?
Tiktoker otworzył fejkową Żabkę
Kapek6000 to influencer udzielający się na TikToku oraz YouTube. W mediach społecznościowych tworzy zabawny content. Często testuje lub robi rzeczy, których nikt wcześniej nie wykonał np. przekroił deskę do krojenia czy przemycił długie bagietki do kina. Teraz przyszedł czas na kolejny niecodzienny projekt. Youtuber postanowił otworzyć sklep wzorowany na firmie Żabka.
Tiktoker jest oburzony tym, że sieć sklepów franczyzowych wygryza lokalne biznesy. Na początku opublikowanego filmu zauważył, że osiedlowe sklepiki coraz częściej zamieniają się w punkty firmy z płazem w logo. W ramach protestu otworzył własny lokal - Ropuchę. Jego wygląd do złudzenia przypomina Żabkę.
Ropucha zyskuje na popularności
Na początku youtuber próbował własnymi siłami wypromować swój biznes. Mężczyzna rozdawał zielone ulotki informujące o hot dogach, w których specjalizował się lokal. Fast food kosztuje jedynie 5 zł. Następnie przebrał się w strój żaby i dalej zapraszał klientów. Na sam koniec poprosił innych influencerów, aby nagłośnili akcję. Pomogli mu: Yoshi, Shiianah, Aturo, yellowbox oraz chłopaki ze 110%. Finalnie projekt odniósł duży sukces, a internauci chętnie przychodzili po hot dogi.
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Antyki, czyli kuchnia babci na TikToku. Wywiad z ikonicznym twórcą
- Louis Tomlinson wystąpi w Polsce. Fani krytykują wybór daty koncertu?
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą