Znawcy krytykują trend z TikToka. "Cringe'owy marketing"
Niedawno na TikToku pojawił się trend, który przypadł do gustu content creatorom wielu firm. TikTok zaczął tonąć w filmikach, które szybko przestały być zabawne. Głos w dyskusji zabrał reżyser i producent filmów reklamowych oraz specjalistka z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej.
TikTok, w przeszłości działający pod nazwą Music.ly, to platforma społecznościowa, która w krótkim czasie zdobyła ogromną popularność na całym świecie. Aplikacja umożliwia użytkownikom tworzenie, udostępnianie i przeglądanie filmików.
Podobne
- Najbardziej lubiany film na TikToku. Przebije nawet Bellę Poarch?
- "Choinko ma" podbija TikToka. Piosenka wchodzi w głowę
- Niebezpieczny trend z TikToka. Blizny zostają do końca życia
- Bagi zaczyna mieć problemy finansowe? Prosi o pomoc kolegę z branży
- Dziecko identyfikuje się jako kocyk. "Będę kradła wszystkie koce z domu"
Na portalu często pojawiają się nowe trendy i challenge. Z reguły to one zdobywają viralowe wyświetlenia. Zdarza się jednak, że filmiki, które wywołują skrajne emocje takie jak szok, oburzenie czy radość, osiągają równie wysokie wyniki. W aplikacji pojawiają się kontrowersyjne nagranie prosto z terenów Rosji.
Nowy trend na TikToku
Od przeszło tygodnia na TikToku trenduje filmik reklamujący Elements Hotel. Nagranie zdobyło viralowe zasięgi. Do tej pory zyskało 3,6 mln wyświetleń oraz ponad 370 tys. polubień. Nieczęsto zdarza się, żeby spoty reklamowe osiągały takie wyniki w mediach społecznościowych. Osoba, która wpadła na ten pomysł trafiła w samo sedno. Wiele firm postanowiło dołączyć do trendu i nagrać swoje wersje tiktoków, na których w charakterystyczny sposób oprowadzają internautów po siedzibie danego miejsca.
Specjaliści oceniają trend
Część osób, która postanowiły dołączyć do trendu wykazała się kreatywnością. Niestety cała masa firm jedynie skopiowała pomysł i nie dodała nic od siebie.
Mateusz Jemioł to reżyser i producent filmów reklamowych oraz ekspert wideomarketingu. Mężczyzna prowadzi profil na TikToku, na którym udostępnia różne ciekawe projekty, w których uczestniczył. Z jego punktu widzenia obecnie panuje przesyt wyżej wspomnianym trendem. Podobne stanowisko zajęła popularna specjalistka marketingu "Facetka_od_reklamy". Kobieta również uważa, że większość nagrań, która powstała w ramach trendu, ocieka cringem.
Popularne
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]
- Skrywała upiorny sekret. "To: Witajcie w Derry", recenzja 6. odcinka
- Fani Lorde czekali na jej koncert ponad dobę. Co jeszcze są w stanie zrobić dla artystki? [VIBEZ IN LINE]
- Jaki jest twój festiwalowy perfect match? Edycja: Polska. Idealny prezent na Święta last minute [VIBEZ IN LINE]
- Absurdalne zarzuty wobec Robloxa. Odcięli miliony graczy
- We Wrocławiu pojawi się świąteczny tramwaj. Św. Mikołaj rozda grzecznym upominki
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Polska staje do walki z kryzysem demograficznym. Czy "Rządowy Tinder" rozwiąże problem?





