Odwiedził fankę we Francji. Kompletnie się tego nie spodziewała
W internecie zrobiło się głośno o viralowym projekcie jednego z członków Dresscode. Mikołaj Bagiński "Bagi" stworzył własny smak matchy. Do lokalu ustawiają się długie kolejki fanów, którzy chcą spróbować napoju. Niestety nie wszyscy mają szansę odwiedzić Warszawę. Bagi postanowił to zmienić i osobiście przywiózł matchę obserwatorce z Francji.
Dresscode to grupa, do której należy dziewięć osób: Mikołaj Bagiński, Maciej Sekulski, Eryk Moczko, Inez Lis, Antek Matyja, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka oraz Gabriela Bednarz.
W ramach projektu nagrywają szeroko pojętny kontent rozrywkowy. Projekt cieszy się ogromną popularnością. Na YouTube obserwuje ich ponad 113 tys. osób, a na Instagramie 180 tys. Materiały publikowane na profilach Dresscode nierzadko zdobywają viralowe zasięgi.
Bagi stworzył własny smak matchy
Mikołaj Bagiński, działający pod pseudonimem "Bagi", to jeden z członków grupy Dresscode. Influencer oprócz działalności w projekcie, prowadzi również karierę solową. W mediach społecznościowych często publikuje lifestyle'owe treści.
Od momentu, gdy Bagi po raz pierwszy spróbował matchy, absolutnie przepadł w napoju. Japońska zielona herbata ma dość specyficzny smak, który nie każdemu odpowiada. Influencerowi przypadła do gustu, ale tylko ze smakowym syropem. Szczególnie zasmakowała mu bananowa matcha z warszawskiego lokalu MOYA MATCHA. Youtuber postanowił nawet zaproponować współpracę herbaciarni, która w końcu doszła do skutku. Po viralową matchę ustawiają się długie kolejki jego fanów.
Influencer poleciał do Francji
Bagi wielokrotnie podkreślał, że "kontent musi się zgadzać". Z tego powodu chętnie bierze udział w przeróżnych inicjatywach swoich fanów. Na szalone pomysły obserwatorów odpisuje, że muszą zdobyć 100 tys. polubień pod tiktokiem, a następnie stara się zrealizować ich plan. Influencer grał już koncert w garderobie, zawoził fance matchę do szpitala czy grał z fanami we flanki na Open'er Festival. Teraz przyszedł czas na kolejny gruby projekt.
Mikołaj poleciał do Francji, aby prosto przywieść fance kubek autorskiej matchy. Dziewczyna kompletnie nie spodziewała się wizyty youtuberów. Całą akcję zorganizowała znajoma obserwatorki. Niespodzianka jak najbardziej się udała i sprawiła masę radości fance.
Popularne
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z rozdania nagród
- "Choinko ma" podbija TikToka. Piosenka wchodzi w głowę
- Ralph Kaminski wyjaśnia hejterów miłością? "Serce moje zajęte"
- Friz zamroził influencerów? "Ratownicy musieli nas wyciągać z lodu"
- Drama o psy Friza i Wersow. Niepokojące zachowanie zwierząt
- Czy Frizowi grozi coś za mroźne wyzwanie? Prawnik odpowiada
- Fortnite jako zjawisko kulturowe. Jak jedna gra zmieniła oblicze popkultury?
- Zakupy "na zeszyt" w Żabce? Sieć rozważa nowe rozwiązanie
- Zapowiedzi LEGO Harry Potter na 2025 r. Potężny debiut unikatowej budowli