Odwiedził fankę we Francji. Kompletnie się tego nie spodziewała
W internecie zrobiło się głośno o viralowym projekcie jednego z członków Dresscode. Mikołaj Bagiński "Bagi" stworzył własny smak matchy. Do lokalu ustawiają się długie kolejki fanów, którzy chcą spróbować napoju. Niestety nie wszyscy mają szansę odwiedzić Warszawę. Bagi postanowił to zmienić i osobiście przywiózł matchę obserwatorce z Francji.
Dresscode to grupa, do której należy dziewięć osób: Mikołaj Bagiński, Maciej Sekulski, Eryk Moczko, Inez Lis, Antek Matyja, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka oraz Gabriela Bednarz.
W ramach projektu nagrywają szeroko pojętny kontent rozrywkowy. Projekt cieszy się ogromną popularnością. Na YouTube obserwuje ich ponad 113 tys. osób, a na Instagramie 180 tys. Materiały publikowane na profilach Dresscode nierzadko zdobywają viralowe zasięgi.
Bagi stworzył własny smak matchy
Mikołaj Bagiński, działający pod pseudonimem "Bagi", to jeden z członków grupy Dresscode. Influencer oprócz działalności w projekcie, prowadzi również karierę solową. W mediach społecznościowych często publikuje lifestyle'owe treści.
Od momentu, gdy Bagi po raz pierwszy spróbował matchy, absolutnie przepadł w napoju. Japońska zielona herbata ma dość specyficzny smak, który nie każdemu odpowiada. Influencerowi przypadła do gustu, ale tylko ze smakowym syropem. Szczególnie zasmakowała mu bananowa matcha z warszawskiego lokalu MOYA MATCHA. Youtuber postanowił nawet zaproponować współpracę herbaciarni, która w końcu doszła do skutku. Po viralową matchę ustawiają się długie kolejki jego fanów.
Influencer poleciał do Francji
Bagi wielokrotnie podkreślał, że "kontent musi się zgadzać". Z tego powodu chętnie bierze udział w przeróżnych inicjatywach swoich fanów. Na szalone pomysły obserwatorów odpisuje, że muszą zdobyć 100 tys. polubień pod tiktokiem, a następnie stara się zrealizować ich plan. Influencer grał już koncert w garderobie, zawoził fance matchę do szpitala czy grał z fanami we flanki na Open'er Festival. Teraz przyszedł czas na kolejny gruby projekt.
Mikołaj poleciał do Francji, aby prosto przywieść fance kubek autorskiej matchy. Dziewczyna kompletnie nie spodziewała się wizyty youtuberów. Całą akcję zorganizowała znajoma obserwatorki. Niespodzianka jak najbardziej się udała i sprawiła masę radości fance.
Popularne
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Chill Guy podbija internet. O co chodzi z wyluzowanym ziomkiem?
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Naruciak i Psycholoszka stracili pieska. "Nie wybaczę sobie nigdy"
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw