Odwiedził fankę we Francji. Kompletnie tego się nie spodziewała

Odwiedził fankę we Francji. Kompletnie się tego nie spodziewała

Źródło zdjęć: © Instagram
Oliwia Ruta,
27.09.2024 21:30

W internecie zrobiło się głośno o viralowym projekcie jednego z członków Dresscode. Mikołaj Bagiński "Bagi" stworzył własny smak matchy. Do lokalu ustawiają się długie kolejki fanów, którzy chcą spróbować napoju. Niestety nie wszyscy mają szansę odwiedzić Warszawę. Bagi postanowił to zmienić i osobiście przywiózł matchę obserwatorce z Francji.

Dresscode to grupa, do której należy dziewięć osób: Mikołaj Bagiński, Maciej Sekulski, Eryk Moczko, Inez Lis, Antek Matyja, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka oraz Gabriela Bednarz.

trwa ładowanie posta...

W ramach projektu nagrywają szeroko pojętny kontent rozrywkowy. Projekt cieszy się ogromną popularnością. Na YouTube obserwuje ich ponad 113 tys. osób, a na Instagramie 180 tys. Materiały publikowane na profilach Dresscode nierzadko zdobywają viralowe zasięgi.

Bagi stworzył własny smak matchy

Mikołaj Bagiński, działający pod pseudonimem "Bagi", to jeden z członków grupy Dresscode. Influencer oprócz działalności w projekcie, prowadzi również karierę solową. W mediach społecznościowych często publikuje lifestyle'owe treści.

trwa ładowanie posta...

Od momentu, gdy Bagi po raz pierwszy spróbował matchy, absolutnie przepadł w napoju. Japońska zielona herbata ma dość specyficzny smak, który nie każdemu odpowiada. Influencerowi przypadła do gustu, ale tylko ze smakowym syropem. Szczególnie zasmakowała mu bananowa matcha z warszawskiego lokalu MOYA MATCHA. Youtuber postanowił nawet zaproponować współpracę herbaciarni, która w końcu doszła do skutku. Po viralową matchę ustawiają się długie kolejki jego fanów.

Influencer poleciał do Francji

Bagi wielokrotnie podkreślał, że "kontent musi się zgadzać". Z tego powodu chętnie bierze udział w przeróżnych inicjatywach swoich fanów. Na szalone pomysły obserwatorów odpisuje, że muszą zdobyć 100 tys. polubień pod tiktokiem, a następnie stara się zrealizować ich plan. Influencer grał już koncert w garderobie, zawoził fance matchę do szpitala czy grał z fanami we flanki na Open'er Festival. Teraz przyszedł czas na kolejny gruby projekt.

trwa ładowanie posta...

Mikołaj poleciał do Francji, aby prosto przywieść fance kubek autorskiej matchy. Dziewczyna kompletnie nie spodziewała się wizyty youtuberów. Całą akcję zorganizowała znajoma obserwatorki. Niespodzianka jak najbardziej się udała i sprawiła masę radości fance.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 1
  • emoji kupka - liczba głosów: 1
Agata,zgłoś
Ciekawa forma reklamy. Sama chętnie bym spróbowała tej machy. Na stałe odstawiłam wszystkie napoje oprócz cisowianki ale chętnie sprawdzę czy to warte virala
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się