Odwiedził fankę we Francji. Kompletnie się tego nie spodziewała
W internecie zrobiło się głośno o viralowym projekcie jednego z członków Dresscode. Mikołaj Bagiński "Bagi" stworzył własny smak matchy. Do lokalu ustawiają się długie kolejki fanów, którzy chcą spróbować napoju. Niestety nie wszyscy mają szansę odwiedzić Warszawę. Bagi postanowił to zmienić i osobiście przywiózł matchę obserwatorce z Francji.
Dresscode to grupa, do której należy dziewięć osób: Mikołaj Bagiński, Maciej Sekulski, Eryk Moczko, Inez Lis, Antek Matyja, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka oraz Gabriela Bednarz.
Podobne
- Influencer stworzył nowy smak matchy. Kolejki po napój nie miały końca
- Poszukiwania największej Genziary. Kto zasłuży na to miano?
- To będzie rok Friza? Niewiarygodne, co zamierza zrobić
- Julia Żugaj ma problem. Żugajki zwróciły się przeciwko idolce
- Mini Majk organizuje obóz. Uczestnicy będą poddani selekcji
W ramach projektu nagrywają szeroko pojętny kontent rozrywkowy. Projekt cieszy się ogromną popularnością. Na YouTube obserwuje ich ponad 113 tys. osób, a na Instagramie 180 tys. Materiały publikowane na profilach Dresscode nierzadko zdobywają viralowe zasięgi.
Bagi stworzył własny smak matchy
Mikołaj Bagiński, działający pod pseudonimem "Bagi", to jeden z członków grupy Dresscode. Influencer oprócz działalności w projekcie, prowadzi również karierę solową. W mediach społecznościowych często publikuje lifestyle'owe treści.
Od momentu, gdy Bagi po raz pierwszy spróbował matchy, absolutnie przepadł w napoju. Japońska zielona herbata ma dość specyficzny smak, który nie każdemu odpowiada. Influencerowi przypadła do gustu, ale tylko ze smakowym syropem. Szczególnie zasmakowała mu bananowa matcha z warszawskiego lokalu MOYA MATCHA. Youtuber postanowił nawet zaproponować współpracę herbaciarni, która w końcu doszła do skutku. Po viralową matchę ustawiają się długie kolejki jego fanów.
Influencer poleciał do Francji
Bagi wielokrotnie podkreślał, że "kontent musi się zgadzać". Z tego powodu chętnie bierze udział w przeróżnych inicjatywach swoich fanów. Na szalone pomysły obserwatorów odpisuje, że muszą zdobyć 100 tys. polubień pod tiktokiem, a następnie stara się zrealizować ich plan. Influencer grał już koncert w garderobie, zawoził fance matchę do szpitala czy grał z fanami we flanki na Open'er Festival. Teraz przyszedł czas na kolejny gruby projekt.
Mikołaj poleciał do Francji, aby prosto przywieść fance kubek autorskiej matchy. Dziewczyna kompletnie nie spodziewała się wizyty youtuberów. Całą akcję zorganizowała znajoma obserwatorki. Niespodzianka jak najbardziej się udała i sprawiła masę radości fance.
Popularne
- Jak wygląda backstage u Skolima? Obrzydliwy film krąży po internecie
- Znany ksiądz pokazał kwotę przelewu. Wszystko poszło dla powodzian
- "Marsz Ciszy" dla Julii z Lubina. Nie wytrzymała nękania rówieśników
- Pojawiają się nocą na ulicach. Chcą ukarać piratów drogowych
- Hayley Williams atakuje Donalda Trumpa. "Chcesz żyć w dyktaturze?"
- Buda walczy z szantażystami. "Milion chcieli ode mnie wyłudzić"
- Nie wierzyli, że jest kobietą. Upokarzająca kontrola na lotnisku
- "Musisz być przegrywem". Zara Larsson odpowiada mizoginom [WYWIAD]
- Budda z darem dla powodzian. Reaguje burmistrz Paczkowa