Influencer stworzył nowy smak matchy. Kolejki po napój nie miały końca
Na TikToku zrobiło się głośno o nowym projekcie jednego z członków grupy Dresscode. Mikołaj Bagiński, znany jako "Bagi", stworzył własny smak matchy. Wszedł we współpracę z jednym z warszawskich lokali specjalizujących się w wyrobie zielonego napoju. Kolejki do kawiarni nie miały końca.
Dresscode to grupa, do której należy dziewięć osób: Mikołaj Bagiński, Maciej Sekulski, Eryk Moczko, Inez Lis, Antek Matyja, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka oraz Gabriela Bednarz.
Podobne
- Dystyngowane niemowlę hitem internetu. O co chodzi ze "świadomym dzieckiem"?
- To już oficjalne. Media społecznościowe nie dla nastolatków
- Odwiedził fankę we Francji. Kompletnie się tego nie spodziewała
- Tiktokerka zaatakowana przez gołębie? "One mnie nie chcą zostawić"
- Dodatkowy czas na zwrot produktów? Trik prawnika z TikToka
W ramach projektu nagrywają szeroko pojętny kontent rozrywkowy. Projekt cieszy się ogromną popularnością. Na YouTube obserwuje ich ponad 113 tys. osób, a na Instagramie 180 tys. Materiały publikowane na profilach Dresscode nierzadko zdobywają viralowe zasięgi.
Bagi to największy fan matchy?
Mikołaj Bagiński to jeden z członków grupy Dresscode. Influencer oprócz działalności w projekcie, prowadzi również karierę solową. W mediach społecznościowych często publikuje lifestyle'owe treści.
Od momentu, gdy Bagi po raz pierwszy spróbował matchę, absolutnie przepadł w napoju. Japońska zielona herbata ma dość specyficzny smak, który nie każdemu odpowiada. Influencerowi przypadła do gustu, ale tylko ze smakowym syropem. Szczególnie zasmakowała mu bananowa matcha z warszawskiego lokalu MOYA MATCHA. Youtuber postanowił nawet zaproponować współpracę herbaciarni, która w końcu doszła do skutku.
Nowy smak matchy
Bagi napisał do MOYA MATCHA wiadomość, w której zapytał, ile polubień musiałby zdobyć pod nagraniem, żeby pozwolili mu stworzyć własny smak. Lokal podał próg 50 tys. like'ów, który fani projektu z łatwością przebili. Już po kilku dniach influencer został zaproszony do pracowni, aby stworzyć smakową własną kompozycję. Finalnie postawił na połączenie banana i orzecha.
19 września do lokalu trafiła nowa matcha. Setki fanów czekało po kilka godzin, aby poczuć unikalny smak napoju. Bagi przygnał, że jest zaskoczony liczbą osób, która przyszła spróbować produkt.
Popularne
- W sklepach pojawiło się malinowe masło. Czy to może być dobre?
- Viki Gabor wydała kolekcję ubrań "ARONOŁ". Kosmiczne ceny dresów
- Fagata dostała bana na Instagramie. Potężne czystki na serwisie
- Rekordowa kara dla Sylwestra Wardęgi. Influencer uważa, że sędzia się pomylił
- Andziaks kibicuje Lil Masti i odwrotnie. Jak Seksmasterka zareagowała na jej ciążę?
- Kartonii stworzyła własną kolekcję kosmetyków. Gdzie kupicie Cherry on Top?
- Gimper miał rację w sprawie z Lil Masti? Rzecznik Praw Dziecka protestuje przeciwko sharentingowi
- Toaleta nad morzem za 10 zł. Influencer zrobił aferę
- Mortalcio ma nową dziewczynę? Zagrała w jego teledysku