Influencer stworzył nowy smak matchy. Kolejki po napój nie miały końca
Na TikToku zrobiło się głośno o nowym projekcie jednego z członków grupy Dresscode. Mikołaj Bagiński, znany jako "Bagi", stworzył własny smak matchy. Wszedł we współpracę z jednym z warszawskich lokali specjalizujących się w wyrobie zielonego napoju. Kolejki do kawiarni nie miały końca.
Dresscode to grupa, do której należy dziewięć osób: Mikołaj Bagiński, Maciej Sekulski, Eryk Moczko, Inez Lis, Antek Matyja, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka oraz Gabriela Bednarz.
Podobne
- Dystyngowane niemowlę hitem internetu. O co chodzi ze "świadomym dzieckiem"?
- To już oficjalne. Media społecznościowe nie dla nastolatków
- Tiktokerka zaatakowana przez gołębie? "One mnie nie chcą zostawić"
- Odwiedził fankę we Francji. Kompletnie się tego nie spodziewała
- Dodatkowy czas na zwrot produktów? Trik prawnika z TikToka
W ramach projektu nagrywają szeroko pojętny kontent rozrywkowy. Projekt cieszy się ogromną popularnością. Na YouTube obserwuje ich ponad 113 tys. osób, a na Instagramie 180 tys. Materiały publikowane na profilach Dresscode nierzadko zdobywają viralowe zasięgi.
Bagi to największy fan matchy?
Mikołaj Bagiński to jeden z członków grupy Dresscode. Influencer oprócz działalności w projekcie, prowadzi również karierę solową. W mediach społecznościowych często publikuje lifestyle'owe treści.
Od momentu, gdy Bagi po raz pierwszy spróbował matchę, absolutnie przepadł w napoju. Japońska zielona herbata ma dość specyficzny smak, który nie każdemu odpowiada. Influencerowi przypadła do gustu, ale tylko ze smakowym syropem. Szczególnie zasmakowała mu bananowa matcha z warszawskiego lokalu MOYA MATCHA. Youtuber postanowił nawet zaproponować współpracę herbaciarni, która w końcu doszła do skutku.
Nowy smak matchy
Bagi napisał do MOYA MATCHA wiadomość, w której zapytał, ile polubień musiałby zdobyć pod nagraniem, żeby pozwolili mu stworzyć własny smak. Lokal podał próg 50 tys. like'ów, który fani projektu z łatwością przebili. Już po kilku dniach influencer został zaproszony do pracowni, aby stworzyć smakową własną kompozycję. Finalnie postawił na połączenie banana i orzecha.
19 września do lokalu trafiła nowa matcha. Setki fanów czekało po kilka godzin, aby poczuć unikalny smak napoju. Bagi przygnał, że jest zaskoczony liczbą osób, która przyszła spróbować produkt.
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą
- Dawid Podsiadło zagra sekretny koncert dla wybrańców. Trzeba było zbierać tipy...
- Fotograf oskarżył Jeleniewską o kradzież zdjęcia. "To jest po prostu patologia"