Imperia kosmetyczne gwiazd

Imperia kosmetyczne gwiazd. Ile na nich zarabiają?

Źródło zdjęć: © Instagram - Lady Gaga, Instagram - Rihanna, Instagram - Selena Gomez
Natalia Witulska,
18.10.2024 18:30

Znane osoby często decydują się na otwieranie biznesów, dzięki którym mają stały dochód. Popularne piosenkarki stawiają na kosmetyki. Selena Gomez, Rihanna, Ariana Grande czy Lady Gaga mają własne imperia. Poniżej sprawdzimy, ile ich firmy są warte, a także które produkty są najlepsze.

Wiele popularnych osób wykorzystuje zarobione przez całą karierę pieniądze, aby zainwestować je we własny oryginalny biznes. Jeśli chodzi o sferę kosmetyczną, w mediach społecznościowych najbardziej szanowane i najczęściej wymieniane są piosenkarki. Selena Gomez, Rihanna, Ariana Grande oraz Lady Gaga stworzyły wiele produktów, za które fani daliby się pokroić. Warto jednak pamiętać, że niektóre z nich pokonały wiele przeszkód.

KUBA SZMAJKOWSKI: ZAWSZE CHCIAŁEM ŚPIEWAĆ SOLO

Lady Gaga i "Haul Labs"

Gdy w 2019 r. Lady Gaga ogłosiła, że ma zamiar podbijać rynek kosmetyczny, wiele osób zacierało ręce. Piosenkarka słynęła bowiem z awangardowego wyglądu. Podczas występów zawsze miała świetnie zrobiony make-up. Początki firmy "Haul Labs" nie były jednak udane. Wiele osób zarzucało artystce, że produkty przez nią proponowane nie są dobrej jakości. Przeszkadzała również ich cena. Kosmetyki nie były bowiem tanie. Lady Gaga posłuchała krytyki, nie obraziła się, tylko wzięła się do roboty.

Aktualnie najbardziej kultowym produktem Lady Gagi jest bez wątpienia Triclone Skin Tech Foundation. Podkład stworzony jest na bazie arniki, rośliny, która zwalcza ból oraz stan zapalny na twarzy. Warto również pamiętać, że marka kosmetyczna piosenkarki jest wegańska, produktów nie testuje się na zwierzętach. Ostatnie dane dotyczące "Haul Labs" pochodzą z 2020 r. Wtedy była warta niemal 142 mln dolarów, czyli prawie 564 mln zł.

trwa ładowanie posta...

"R.E.M. Beauty" Ariany Grande

Ariana Grande wkroczyła na rynek kosmetyczny w 2021 r. Stworzyła własną markę "R.E.M. Beauty". Nikogo nie zdziwiła ta decyzja. Piosenkarka słynęła przede wszystkim z niesamowitych kresek, które zawsze towarzyszyły jej na scenie, ale również w codziennym życiu. Popularnymi produktami są oczywiście eyelinery, jednak fani zakochali się w rozświetlaczach gwiazdy. Błyszczące oraz przepiękne kolory przyciągają klientów z całego świata. W 2023 r. marka Ariany Grande zarobiła 89 mln dolarów, czyli ponad 353 mln zł.

trwa ładowanie posta...

Selena Gomez i "Rare Beauty"

Gdy w 2020 r. Selena Gomez ogłosiła światu, że ma zamiar podbić rynek kosmetyczny, wiele osób łapało się za głowy. Nikt nie spodziewał się, że produkty piosenkarki staną się kultowe. Artystka od początku zachwyciła jakością, trwałością, a także paletą barw dostępną w "Rare Beauty". Absolutnym hitem okazał się jednak róż w płynie, który do tej pory znika z półek w Sephorze jak świeże bułeczki. Utrzymuje się na buzi cały dzień, wygląda niesamowicie. Selena Gomez bez wątpienia może mówić o sukcesie, gdyż jej marka jest warta dwa miliardy dolarów, czyli niemal osiem miliardów zł.

trwa ładowanie posta...

"Fenty Beauty" Rihanny

Na koniec zestawienia zostawiliśmy Rihannę, która króluje na rynku kosmetycznym. Absolutnym hitem "Fenty Beauty" są jej rozświetlacze, a także sztyfty do konturowania buzi. Gdy piosenkarka pierwszy raz pokazała, z jakim błyskiem będą mieli do czynienia klienci jej marki, świat oszalał. Wszystkie osoby, które uwielbiają, gdy widać je z odległości kilku kilometrów, bez wątpienia muszą zdecydować się na zakup rozświetlacza od "Fenty Beauty". Rihanna, podobnie jak Selena, może mówić o sukcesie marki. Jest bowiem warta 2,8 mln dolarów, czyli niemal 11 mld zł.

trwa ładowanie posta...
Fundusze Europejskie dla młodych
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0