Selena Gomez jest miliarderką? Dane zaskakują
Aktorka i piosenkarka Selena Gomez jest właścicielką kosmetycznego imperium. Zdaniem wielu osób Rare Beauty jest najlepszą marką urodową założoną przez osobę spoza branży. Czy jednak hype przekłada się na zarobki?
Kariera Seleny Gomez rozwija się wielotorowo. Amerykańska gwiazda, której kariera rozpoczęła się za czasów wczesnego dzieciństwa, ma na swoim koncie udział m.in. w wielu kasowych projektach Disney Channel, w tym w serialu "Czarodzieje z Waverly Place". Obecnie aktorkę można oglądać w serialu "Zbrodnie po sąsiedzku", w którym wciela się w postać Mabel Mory.
Podobne
- Marka Seleny Gomez jest warta 2 mld dol. Co zadecydowało o sukcesie?
- Selena Gomez współpracuje z Sephorą. Wszystko dla zdrowia psychicznego
- Selena Gomez o statusie miliarderki. "Nie lubię rozmawiać o pieniądzach"
- Oszukuje na randkach. Kobiety nabierają się na jego talent
- Szok dla klientów. Sephora wycofuje się z rynku kosmetycznego
Selena Gomez rozwija się także wokalnie, a jej piosenki docierają do szczytów list przebojów. To jednak za mało, aby usatysfakcjonować gwiazdę. W lutym 2019 r. artystka założyła firmę Rare Beauty, która produkuje zarówno kosmetyki kolorowe, jak i pielęgnacyjne. Ich wyjątkowość polega nie tylko na formułach, ale także opakowaniach przyjaznych osobom z niepełnosprawnościami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
JULIA ŻUGAJ spełniła już WSZYSTKIE SWOJE MARZENIA?
Selena Gomez jest miliarderką dzięki kosmetykom
Portal Bloomberg oszacował, że obecna wartość Seleny Gomez wynosi 1,3 mld dol., czyli ok. 5,46 mld zł. Większość fortuny gwiazdy, bo aż 1,1 mld dol., ma pochodzić z przychodów firmy Rare Beauty, która w większości należy do artystki. Jest to niecodzienne rozwiązanie, ponieważ zazwyczaj celebryci są jedynie twarzami firm, podczas gdy w rzeczywistości marki należą do rynkowych gigantów. Według analizy Bloomberg Selena Gomez posiada ok. 51 proc. udziałów w firmie Rare Beauty.
W 2023 r. roczne przychody firmy wyniosły 350 mln dol., co znacznie przewyższa inne marki należące do celebrytów, w tym Haus Labs należące do Lady Gagi czy Honest Co. Jessiki Alba. Selena Gomez wykorzystuje popularność Rare Beauty do czynienia dobra. Artystka na początku działalności na rynku kosmetycznym zadeklarowała przekazywanie 1 proc. ze wszystkich sprzedaży produktów Rare Beauty na fundusz Rare Impact dla usług i edukacji w zakresie zdrowia psychicznego. Amerykańska gwiazda regularnie podkreśla konieczność inwestowania w ochronę zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Źródło: "Bloomberg"
Popularne
- Bracia Menendez wyjdą na wolność? Córka Erika przerywa milczenie
- Oddany fandom Julii Żugaj. Na czym polega fenomen dziewczyny?
- Nastoletnia Julia popełniła samobójstwo. Jej oprawczyni nagrała "przeprosiny"
- Wege knajpa w Gdańsku serwuje "stek" z drukarki 3D. W menu mają też inne "mięsa"
- Wódka w saszetkach już w polskich sklepach. Zdjęcie obiegło sieć
- Beyoncé i Jay-Z tracą obserwatorów. Ludzie wierzą w teorie spiskowe
- Budda oburzony zachowaniem dziecka. "To przegięcie pały"
- Upadek Człowieka Lodu? Wim Hof latami skrywał tajemnicę
- Zatrzymanie P. Diddy'ego. Co łączy rapera z Justinem Bieberem?