Odkrywcza kampania Seleny Gomez? "W Polsce to po prostu gazetka z Avon"
Perfum Seleny Gomez lada dzień trafi do sprzedaży. Z tej okazji piosenkarka zorganizowała kampanię, która już teraz pozwoli cieszyć się jej fanom nowym zapachem. Choć zagraniczni internauci są zachwyceni błyskotliwym pomysłem, to Polacy mają
Selena Gomez to amerykańska piosenkarka i aktorka, która zdobyła serca fanów na całym świecie. Artystka rozpoczęła swoją karierę w młodym wieku - z początku występowała w popularnych serialach Disney Channel, takich jak "Czarodzieje z Waverly Place" czy "Zbrodnie po sąsiedzku".
Podobne
- Zrobiła cukierki w kształcie Labubu. Internauci chcą je mieć
- Selena Gomez swój pierwszy perfum? Zadbała o osoby z niepełnosprawnościami
- Selena Gomez ma współpracę z Oreo. Jak smakują jej ciastka?
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Nikita "podduszana" w aucie. Miłość kwitnie na TikToku
Debiut Seleny w świecie muzyki okazał się równie spektakularne, co występy aktorskie. Jako solowa artystka wydała masę albumów, które zdobyły zarówno uznanie słuchaczy, jaki i krytyków. W swojej twórczości ma ogrom hitów, które swojego czasu pobijały listy przebojów np. "Lose You to Love Me", "Come & Get It" czy "Love You Like A Love Song".
Nowy perfum Seleny Gomez
Selena Gomez szykuje dla fanów kolejną niespodziankę. Już 7 sierpnia wypuści nowy perfum. To pierwszy zapach w historii firmy, która dotąd kojarzyła się głównie z makijażem. Równie mocny jak sama kompozycja jest jednak przekaz stojący za projektem flakonu - został on zaprojektowany tak, żeby był wygodny także dla osób z ograniczoną mobilnością.
Sam zapach będzie na słodko-pikantny miksem, balansujący między ciepłem deserowych nut a elegancją drzewno-kwiatowej bazy. W otwarciu wyczujemy karmel i pistację, przełamane różowym pieprzem i imbirem. Głębi na mu ziarno kakaowca, wanilia i fasola tonka, a całość spoi drzewo sandałowe z kwiatowymi akcentami.
Odkrywcza kampania piosenkarki?
Na tiktoku Rare Beauty pojawił się filmik przedstawiający kampanię promującą nowy perfum. Zagraniczni fani piosenkarki są zachwyceni innowacyjnym pomysłem. Zamiast tradycyjnych billboardów, na ulicach Stanów Zjednoczonych pojawiły się pachnące reklamy. Wystarczy tylko podejść i potrzeć grafikę.
Polscy internauci nie rozumieją ogromnego zachwytu kampanią. Przypominają, że kilka lat temu standardem były pachnące gazetki, przedstawiające ofertę perfumerii. Pewna użytkowniczka portalu X trafnie skomentowała: "w Polsce to po prostu gazetka z Avon".
Popularne
- Ola Jasianek zwolniona z pracy. Ekspertka ocenia sprawę
- "Czy są tu jakieś sexy c*pki". Ile kosztuje merch Fagaty?
- Nowe seriale 2025. Co obejrzeć jesienią? [LISTA PREMIER]
- "Pij Wojanka" to prawdziwy hit. Internauci grzmią: "promowanie picia alkoholu"
- Nowy najlepszy festiwal w Polsce? TOP momenty BitterSweet Festival
- Jak brzmi matcha rap? Koniecznie dodaj tych artystów do daily plejki
- Zestaw Happy Meal z BTS wkrótce w McDonald's. Tak, będzie dostępny w Polsce
- Łatwogang szykuje się na collab Edem Sheeranem. Będą śpiewać po polsku?
- Automat z Labubu w warszawskiej galerii. Czy dojdzie do bitwy o viralowe zabawki?