Firma Hailey Bieber oblała test? "Moje błyszczyki pachniały pleśnią"
Chyba każdy fan Hailey Bieber zapragną lub spełnił marzenie o produkcie z jej firmy. Niestety Rhode nie cieszy się zbyt dobrą renomą w internecie. Organizacja Better Business Bureau prześwietliła markę i wydała szokujący werdykt.
Hailey Bieber, wcześniej znana jako Hailey Baldwin, to amerykańska modelka i osobowość medialna, która zyskała ogromną popularność zarówno w świecie mody, jak i na platformach społecznościowych. Urodziła się 22 listopada 1996 r. w Tucson, Arizona. Od najmłodszych lat była zafascynowana światem mody i show-biznesu, dlatego postanowiła zostać modelką. Jej pierwsze kroki na wybiegach miały miejsce w wieku zaledwie 17 lat. Hailey szybko zdobyła uznanie w branży mody pozując dla ekskluzywnych marek takich jak: Ralph Lauren, Tommy Hilfiger czy Guess.
Podobne
- Hailey Bieber z hojnym datkiem. Wspiera ofiary pożaru w Los Angeles
- Każdy może zarabiać 6 tys. zł? Paulina Hornik "motywuje" fanów
- Nowy produkt od Hailey Bieber. Fani muszą kupić iPhone'a
- Hailey Bieber chwali się paznokciami. Polacy nie wierzą i łapią się za głowy
- Poszukiwania największej Genziary. Kto zasłuży na to miano?
Modelka w branży beauty
Hailey Bieber prowadzi popularną markę z kosmetykami o nazwie Rhode. Na stronie internetowej firmy można zamówić błyszczyki, kosmetyki do higieny twarzy oraz kremy. Produkty cieszą się ogromną popularnością wśród fanów modelki. Masa osób z zapartym tchem czeka na nowości, które co jakiś czas pojawiają się na stronie. Czy kosmetyki są warte swoich wygórowanych cen?
Firma Hailey Bieber oblała test?
Better Business Bureau to prywatna organizacja, która zajmuje się testowaniem różnych firm zagranicą. Sprawdza, czy dana marka funkcjonuje na zadowalającym poziomie oraz wystawia jej ocenę. Najczęściej prześwietla biznesy, na które skarży się znaczna liczba klientów. BBB tym razem wzięła pod lupę firmę Hailey Bieber. Wynik testu nie jest zbytnio zadawalający. Rhode otrzymała ocenę "F", czyli najniższy możliwy stopień.
Skargi klientów marki beauty dotyczyły zarówno jakości produktów, jak i kontaktu z supportem, a nawet procesu zwrotu pieniędzy. Oto jedna z wielu negatywnych opinii: "Natychmiast wysłałam Rhode e-mail, ponieważ wszystkie moje błyszczyki pachniały pleśnią i były ziarniste, a róże były zgniecione i wyglądały, jakby pudełko zostało zniszczone w transporcie. Nie odpowiedzieli mi. Wysłałam ponad 10 e-maili. Następnie przeszłam na Instagram, żeby do nich napisać, a oni odpowiedzieli mi dwa razy, prosząc o przesłanie zdjęć, a potem, kiedy im odpowiedziałam, nie odpisali. Minął prawie miesiąc bez odpowiedzi i to jest naprawdę frustrujące, bo wydałam ponad 230 dolarów".
Po dwóch tygodniach firma odpowiedziała na komentarz i stwierdziła, że problem został rozwiązany: "Klientka skontaktowała się z nami bezpośrednio i dokonaliśmy zwrotu pieniędzy zgodnie z jej prośbą. Ta prośba została w pełni rozwiązana".
Źródło: The Sun
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- IShowSpeed zapowiedział powrót do Polski. Dlaczego jesteśmy na jego liście?