Marka Rhode wkracza do Polski. Viralowe kosmetyki Hailey Bieber w zasięgu ręki
Hailey Bieber kontynuuje ekspansję swojego kosmetycznego imperium. Produkty Rhode już wkrótce będą dostępne w kilku europejskich krajach.
Każda szanująca się celebrytka posiada własną markę? Rihanna ma Fenty Beauty, a Hailey Bieber ma Rhode - jeśli o niej nie słyszeliście, to musiał ominąć was szał na viralowy błyszczyk i jeszcze bardziej viralowe etui na iPhone'a.
Podobne
- Firma Hailey Bieber oblała test? "Moje błyszczyki pachniały pleśnią"
- Weszła do znanej sieciówki. Klientka aż nagrała to, co zobaczyła
- Littlemonster96 przetestowała smoothie Hailey Bieber. "Marzenie odhaczone"
- "To jest skóra zabójcy, Bella". Kosmetyki ze "Zmierzchu" już wkrótce w sklepach
- Osoby z niepełnosprawnościami vs. kosmetyki. Selena Gomez zbiera pochwały
Do tej pory kosmetyki Rhode były trudno dostępne w Polsce. Żeby je kupić trzeba się było nieźle nagimnastykować - szukać produktów w sklepach resellerów (za większą cenę) lub zamawiać je z zagranicy (co wiązało się z uiszczaniem dodatkowej opłaty celnej i dłuższym czasem oczekiwania na paczkę). Jak to się jednak mówi: co się odwlecze, to nie uciecze. War is over, ponieważ Hailey Bieber oficjalnie zapowiedziała rozszerzenie dystrybucji Rhode na kolejne europejskie rynki. Kosmetyki sygnowane nazwiskiem celebrytki już wkrótce będzie można swobodnie zamówić prosto do Polski.
Kosmetyki Rhode już niedługo dostępne w Polsce
"Z radością informujemy, że nasza pełna kolekcja będzie wkrótce dostępna w siedmiu kolejnych państwach. 14 lipca o 9 rano uruchomimy wysyłkę do Austrii, Danii, Finlandii, Grecji, Holandii, Polski i Szwecji. Nie możemy się doczekać, aby dostarczyć nasze skuteczne produkty do pielęgnacji skóry i urody kolejnym osobom" - czytamy na Instagramie marki.
Fani filozofii "less is more" oraz make-upu w stylu clean girl aesthetic z pewnością ucieszą się z tej wiadomości. Hailey Bieber promuje swoją markę jako ekologiczną, estetyczną i minimalistyczną - idealną dla świadomych konsumentów. Rhode specjalizuje się w produktach do pielęgnacji z prostym składem i o uniwersalnym zastosowaniu. Niepodważalnym filarem jej sukcesu jest wizerunek samej Hailey i wylansowanie trendu "glazed donut skin".
Popularne
- Kto wygrał "Twoje 5 Minut 3"? Szalony finał talent show Friza
- Turyści nie mogą wnieść jedzenia do ośrodka wczasowego? Internauci w szoku
- Gosia Andrzejewicz zaczepiła Quebonafide. Ma kilka dni namysłu
- Depenalizacja marihuany w Polsce. Projekt trafi do Sejmu w lipcu
- Nowa dziewczyna Marcina Dubiela ma już chłopaka? Influencer w szoku
- Wielkie jelito stanęło w Opolu. Mieszkańcy łapią się za głowę?
- Album "Północ/Południe" Quebonafide do kupienia. Ile kosztuje?
- Nakrętki przyczepione do butelek frustrują Szwedów? Mieszkańcy walczą z dyrektywą
- Oki podał współrzędne. Na miejsce przybył ogromny tłum fanów