Marka Rhode wkracza do Polski. Viralowe kosmetyki Hailey Bieber w zasięgu ręki
Hailey Bieber kontynuuje ekspansję swojego kosmetycznego imperium. Produkty Rhode już wkrótce będą dostępne w kilku europejskich krajach.
Każda szanująca się celebrytka posiada własną markę? Rihanna ma Fenty Beauty, a Hailey Bieber ma Rhode - jeśli o niej nie słyszeliście, to musiał ominąć was szał na viralowy błyszczyk i jeszcze bardziej viralowe etui na iPhone'a.
Podobne
- Firma Hailey Bieber oblała test? "Moje błyszczyki pachniały pleśnią"
- Weszła do znanej sieciówki. Klientka aż nagrała to, co zobaczyła
- Okropnie drogie podróby Labubu. Kto był nad Bałtykiem, ten w cyrku się nie śmieje?
- Kartonii stworzyła własną kolekcję kosmetyków. Gdzie kupicie Cherry on Top?
- Littlemonster96 przetestowała smoothie Hailey Bieber. "Marzenie odhaczone"
Do tej pory kosmetyki Rhode były trudno dostępne w Polsce. Żeby je kupić trzeba się było nieźle nagimnastykować - szukać produktów w sklepach resellerów (za większą cenę) lub zamawiać je z zagranicy (co wiązało się z uiszczaniem dodatkowej opłaty celnej i dłuższym czasem oczekiwania na paczkę). Jak to się jednak mówi: co się odwlecze, to nie uciecze. War is over, ponieważ Hailey Bieber oficjalnie zapowiedziała rozszerzenie dystrybucji Rhode na kolejne europejskie rynki. Kosmetyki sygnowane nazwiskiem celebrytki już wkrótce będzie można swobodnie zamówić prosto do Polski.
Kosmetyki Rhode już niedługo dostępne w Polsce
"Z radością informujemy, że nasza pełna kolekcja będzie wkrótce dostępna w siedmiu kolejnych państwach. 14 lipca o 9 rano uruchomimy wysyłkę do Austrii, Danii, Finlandii, Grecji, Holandii, Polski i Szwecji. Nie możemy się doczekać, aby dostarczyć nasze skuteczne produkty do pielęgnacji skóry i urody kolejnym osobom" - czytamy na Instagramie marki.
Fani filozofii "less is more" oraz make-upu w stylu clean girl aesthetic z pewnością ucieszą się z tej wiadomości. Hailey Bieber promuje swoją markę jako ekologiczną, estetyczną i minimalistyczną - idealną dla świadomych konsumentów. Rhode specjalizuje się w produktach do pielęgnacji z prostym składem i o uniwersalnym zastosowaniu. Niepodważalnym filarem jej sukcesu jest wizerunek samej Hailey i wylansowanie trendu "glazed donut skin".
W temacie lifestyle
- MrBeast otrzymał przycisk za 400 mln. subów. Internauci są zawiedzeni statuetką?
- Najkwaśniejsze cukierki świata w polskim sklepie? Tiktoker podjął wyzwanie
- Influencerka przetestowała pastę do zębów "Wonka". "To wygląda jak czekolada"
- "That's my baby, she's iconic". Piosenka Justina Biebera trendem zakochanych
Popularne
- Doda powiesiła Labubu na Łódź Summer Festival. Wybrała PRZEMOC
- Treści dla dorosłych znikają z X? Blokada dotyczy całej Europy (tak, Polski też)
- Tea - randkowa aplikacja tylko dla kobiet jest hitem w USA. Chroni przed toksykami?
- Influencerka znalazła robaka w najdroższej drożdżówce w Polsce. "Już ich nie kupię"
- Fanki Louisa Tomlinsona kilka dni czekają na koncert idola. Kolejka już ruszyła
- Mortalcio ma nową dziewczynę? Zagrała w jego teledysku
- W sklepach pojawiło się malinowe masło. Czy to może być dobre?
- Modelki AI w magazynie Vogue? Internauci łapią się za głowę
- Czwarty sezon "Sabotażysty" Reziego nadchodzi. Kto weźmie udział w programie?