Chmurka Ekipy wyjaśnia Lexy Chaplin. Poszło o reklamę
Nic nie ukryje się przed psiakiem Wersow i Friza. Chmurka zwróciła uwagę, że Lexy Chaplin cwanie ukryła oznaczenie reklamy na Instagramie. Na Twitterze zrobiło się gorąco.
Bystre oczy Chmurki każdego dnia dokładnie śledzą polski internet. 18 kwietnia na Twitterze psiaka Ekipy zawrzało. Post wyświetliło ponad 200 tys. użytkowników aplikacji. Co takiego się wydarzyło?
Ukryta reklama Lexy nie spodobała się Chmurce
Znany pies Ekipy udostępnił Instastory, które dodała Lexy. Na zdjęciu widać produkt marki ALLDEYNN z melatoniną. Influencerka poinformowała, że suplement pomaga jej w zasypianiu o odpowiedniej porze.
Ja wróciłam parę dni temu z Mexico i nie mogę się jeszcze do końca przestawić czasowo. Chodziłam spać o 5 rano przez ostatnie kilka dni. Potem przypomniało mi się, że mam to od Deynn i teraz chodzę spać pół godziny po zażyciu tego.
Do czego więc przyczepiła się Chmurka? Okazało się, że w lewym górnym rogu Lexy napisała "reklama". Psiak wprost spytał na Twitterze: "Lexy, fajnie to tak reklamę ukrywać przed swoimi odbiorcami?".
Warto zaznaczyć, że reklamy w mediach społecznościowych powinny zawsze być widoczne i dobrze oznaczane. Użytkownik Instagrama nie powinien mieć wątpliwości, że dane Instastory lub zdjęcie jest sponsorowane.
Komentarze pod postem Chmurki są podzielone. Niektórzy uważają, że psiak czepia się Lexy na siłę. Inni natomiast napisali, że jest to zachowanie, które należy tępić. A wy jak uważacie?
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- ChatGPT zamiast lekarza? Ekspert o nowym trendzie wśród Polaków [WYWIAD]