W reklamie Yes ksiądz udziela ślubu parze lesbijek. Taka będzie przyszłość?
"Jestem kobietą. Jestem przyszłością" to tytuł świątecznej kampanii reklamowej biżuterii Yes. Polska marka snuje wizję przyszłości, w której kobiety czują się bezpieczne, szanowane i żyją w świecie wolnym od stereotypów. Tej reklamy nie zobaczycie w TVP.
Yes to polska marka produkująca biżuterię, która powstała w latach 80. XX wieku. W listopadzie marka wystartowała z drugą odsłoną świątecznej kampanii "Jestem kobietą" pod tytułem "Jestem kobietą. Jestem przyszłością".
Podobne
- Marka Yes wyjaśnia, dlaczego spot ze ślubem lesbijek nie trafi do TVP
- Monika Kociołek reklamuje Spotify. Internauci sceptycznie: "Dno i antyreklama. Idę odinstalować"
- TVP nie wyemituje reklamy YES, bo wioślarka Katarzyna Zillmann całuje w niej kobietę
- Ane Ratownica o niebinarności: Za chwilę będzie jogurt dla niebinarnych
- Barbara Nowak znowu w akcji. Szkoła wsparła transpłciowego ucznia
Reklama marki Yes: Katolicki ksiądz udziela ślubu lesbijkom
Z tej okazji firma wypuściła spot, w którym przenosimy się w czasie do 2072 roku i podziwiamy świat "wolny od stereotypowego postrzegania roli kobiet".
Yes wyobraża sobie Polskę przyszłości jako miejsce, w którym kobieta nie boi się wracać sama do domu późną nocą. Nie czuje lęku przed obcymi, którzy mogą zrobić jej krzywdę. W Polsce przyszłości każda miłość zasługuje na równe prawa, dlatego katolicki ksiądz udziela ślubu parze jednopłciowej. "Wystarczy tylko przestać oceniać i wykluczać tych, którzy żyją inaczej niż my" - tłumaczą autorzy kampanii.
Jestem kobietą. Jestem przyszłością. Nowa kampania #BiżuteriaYES
Kampania świąteczna Yes 2022
- Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich. W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość - mówi dla portalu "Wirtualne Media" Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES.
Spot wyreżyserowała Marysia Makowska we współpracy z operatorem Igorem Połaniewiczem. Autorką zdjęć jest Gosia Turczyńska. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.
TVP nie pokaże spotu ze ślubem pary lesbijek
Reklamę Yes będzie można obejrzeć w telewizji i na ekranach sieci kin Cinema City. Jak dowiedział się portal "Presserwis", reklama nie będzie emitowana w kanałach należących do Telewizji Polskiej. To decyzja samego producenta biżuterii.
Warto przypomnieć, że w ubiegłym roku TVP nie chciała emitować reklamy Yes z "troski o odczucia widzów". Wówczas w reklamie występowała para nieheteronormatywna oraz kobieta karmiąca piersią i kobieta po mastektomii.
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral