Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
Roberto Bete to transpłciowy mężczyzna, który został bohaterem kampanii reklamowej Calvin Klein z okazji Dnia Matki. Sesja z udziałem modela w zaawansowanej ciąży wywołała sporo sensacji. Głównie w konserwatywnej części internetu.
Marka modowa Calvin Klein wystartowała z kampanią reklamową z okazji zbliżającego się Dnia Matki. W materiałach promujących bieliznę wystąpił Roberto Bete, który jest w zaawansowanej ciąży. Mężczyzna dokonał korekty płci i ożenił się z kobietą, która również jest osobą transpłciową. Dziecko, które przyjdzie na świat z tego związku, będzie nosić imię Noah (jak Noe z Biblii).
- Transpłciowy mężczyzna urodził córkę. W wychowaniu pomogą sataniści i społeczność LGBTQ+
- Panseksualny członek społeczności furry poleci w kosmos! Pomoże mu Jeff Bezos
- Homofobiczne show w rosyjskiej telewizji. Faceci muszą udowodnić, że są hetero
- PIERWSZY na świecie, niebinarny burmistrze :O 23-latko w ważnej pozycji
- Prześliczna reklama chipsów Doritos wspiera LGBTQ+. "Płaczę ze wzruszenia"
Sesji zdjęciowej towarzyszy opis. Calvin Klein zaznaczył, że kampania ma na celu odzwierciedlić realia "nowych" rodzin, które pojawiają się na całym świecie. "Dzisiaj, wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na realia nowych rodzin... Erika Fernandes i Roberto Bete oczekują dziecka. Roberto ma lada dzień urodzić ich synka".
Calvin Klein podzielił internet
Reakcje na kampanię reklamową z udziałem ciężarnego transpłciowego mężczyzny były łatwe do przewidzenia. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, wielu użytkowników mediów społecznościowych negatywnie zareagowało na ten pomysł i skrytykowało markę. W sieci ma krążyć hasztag #boycottcalvinklein.
Konserwatywne media wpadły w histerię w związku z tą sytuacją i okazują jawny brak szacunku wobec transpłciowego małżeństwa.
Portal "Polonia Christiana" pisze, że w kampanii Calvin Klein "przekroczono granicę". Serwis nie będzie publikował zdjęć z sesji, na których widać blizny po operacji usunięcia piersi, bo są one "wstrząsające". Serwis marsz.info pisze o "szokujacych zdjęciach kobiety, która zmieniła płeć". Z kolei portal dorzeczy.pl uprawia deadnaming i cytuje obrzydliwe transfobiczne komentarze na temat kampanii.
Calvin Klein reaguje na hejt
Calvin Klein usuwa negatywne komentarze. "Uznajemy tę platformę za otwarte i pełne szacunku środowisko dla indywidualizmu i wyrażania siebie. W Calvin Klein tolerujemy wszystko oprócz nietolerancji — wszelkie nietolerancyjne komentarze zostaną usunięte, a wszelkie konta publikujące nienawistne wypowiedzi mogą zostać zablokowane", podaje Calvin Klein.
Źródła: wirtualnemedia.pl/pch24.pl/dorzeczy.pl/marsz.info
- Memiarze psują sens "Minionki: Wejście Gru"? Kina ZAKAZUJĄ wchodzenia w garniturach
- Pychowice: Skatepark za PÓŁ MILIONA złotych postał miesiąc - i już go zamykają, bo "za głośno".
- Czarnek straci immunitet? Ministrowi grozi więzienie za słowa o LGBTQ+
- Zgwałcili mężczyznę. Śmiechu w komentarzach było co niemiara "Pewnie mu się podobało :DDDD"
- Ukradła puszkę z napiwkami. Teraz prosi fanpage, żeby usunął nagranie z monitoringu ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
- Japończyk wydał 67 tys. złotych, żeby wyglądać jak PIES
- TikTokerka narzeka na osoby z Ukrainy, które "wymagają od niej znajomości ukraińskiego"
- Fagata uczy moralności? XD "Każdy robi złe rzeczy i nie ma dobrych ludzi"
- Maya Hawke o aborcji: "Nie istniałabym, gdyby nie aborcja mojej mamy"
- TikTok zbanowany? Aplikacja ma zniknąć z Apple i Google do 8 lipca
- Roland Garros: Zheng Qinwen dostała okresu. Internet się z niej wyśmiewa i radzi brać no-spę
- Minionki: Wejście Gru: dlaczego fani wybierają się do kina w garniturach?
- Fagata o krytyce: "Wyciągnijcie kija z d*py, to może się w końcu załatwicie porządnie"