Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
Roberto Bete to transpłciowy mężczyzna, który został bohaterem kampanii reklamowej Calvin Klein z okazji Dnia Matki. Sesja z udziałem modela w zaawansowanej ciąży wywołała sporo sensacji. Głównie w konserwatywnej części internetu.
Marka modowa Calvin Klein wystartowała z kampanią reklamową z okazji zbliżającego się Dnia Matki. W materiałach promujących bieliznę wystąpił Roberto Bete, który jest w zaawansowanej ciąży. Mężczyzna dokonał korekty płci i ożenił się z kobietą, która również jest osobą transpłciową. Dziecko, które przyjdzie na świat z tego związku, będzie nosić imię Noah (jak Noe z Biblii).
Podobne
- Przeurocza reklama czeskich kolei. Wystąpiła w niej para lesbijek
- Marka Burberry wycofuje z reklamy osobę po mastektomii
- Transpłciowy mężczyzna urodził córkę. W wychowaniu pomogą sataniści i społeczność LGBTQ+
- Szansa na legalizację małżeństw jednopłciowych w Ukrainie? Zaskakujący efekt wojny
- W reklamie Yes ksiądz udziela ślubu parze lesbijek. Taka będzie przyszłość?
Sesji zdjęciowej towarzyszy opis. Calvin Klein zaznaczył, że kampania ma na celu odzwierciedlić realia "nowych" rodzin, które pojawiają się na całym świecie. "Dzisiaj, wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na realia nowych rodzin... Erika Fernandes i Roberto Bete oczekują dziecka. Roberto ma lada dzień urodzić ich synka".
Calvin Klein podzielił internet
Reakcje na kampanię reklamową z udziałem ciężarnego transpłciowego mężczyzny były łatwe do przewidzenia. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, wielu użytkowników mediów społecznościowych negatywnie zareagowało na ten pomysł i skrytykowało markę. W sieci ma krążyć hasztag #boycottcalvinklein.
Konserwatywne media wpadły w histerię w związku z tą sytuacją i okazują jawny brak szacunku wobec transpłciowego małżeństwa.
Portal "Polonia Christiana" pisze, że w kampanii Calvin Klein "przekroczono granicę". Serwis nie będzie publikował zdjęć z sesji, na których widać blizny po operacji usunięcia piersi, bo są one "wstrząsające". Serwis marsz.info pisze o "szokujacych zdjęciach kobiety, która zmieniła płeć". Z kolei portal dorzeczy.pl uprawia deadnaming i cytuje obrzydliwe transfobiczne komentarze na temat kampanii.
Calvin Klein reaguje na hejt
Calvin Klein usuwa negatywne komentarze. "Uznajemy tę platformę za otwarte i pełne szacunku środowisko dla indywidualizmu i wyrażania siebie. W Calvin Klein tolerujemy wszystko oprócz nietolerancji — wszelkie nietolerancyjne komentarze zostaną usunięte, a wszelkie konta publikujące nienawistne wypowiedzi mogą zostać zablokowane", podaje Calvin Klein.
Źródła: wirtualnemedia.pl/pch24.pl/dorzeczy.pl/marsz.info
Popularne
- Oskar Szafarowicz pała nienawiścią do warszawskich zabytków: "wyburzyłbym je"
- Dlaczego Gen Z jest zmęczone polską polityką? [OPINIA]
- Boxdel streszcza Malika i HIGH League. "Kapitan opuszcza statek"
- Platoseksualność. Nowy trend rozgrzewa sieć
- Nowy symbol bogactwa. Porzucisz swój case na smartfon?
- Papież Franciszek znów kontrowersyjnie o wojnie w Ukrainie
- Andrzej Duda beszta mielonkę? Deepfake osiągnął niepokojący poziom
- 95 proc. ciała ma w tatuażach. Trollom zawsze mówi to samo
- Drag queen w kampanii znanej marki. Firma tłumaczy, że nie jest dla hejterów