Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
Roberto Bete to transpłciowy mężczyzna, który został bohaterem kampanii reklamowej Calvin Klein z okazji Dnia Matki. Sesja z udziałem modela w zaawansowanej ciąży wywołała sporo sensacji. Głównie w konserwatywnej części internetu.
Marka modowa Calvin Klein wystartowała z kampanią reklamową z okazji zbliżającego się Dnia Matki. W materiałach promujących bieliznę wystąpił Roberto Bete, który jest w zaawansowanej ciąży. Mężczyzna dokonał korekty płci i ożenił się z kobietą, która również jest osobą transpłciową. Dziecko, które przyjdzie na świat z tego związku, będzie nosić imię Noah (jak Noe z Biblii).
Podobne
- Przeurocza reklama czeskich kolei. Wystąpiła w niej para lesbijek
- Marka Burberry wycofuje z reklamy osobę po mastektomii
- Transpłciowy mężczyzna urodził córkę. W wychowaniu pomogą sataniści i społeczność LGBTQ+
- Szansa na legalizację małżeństw jednopłciowych w Ukrainie? Zaskakujący efekt wojny
- PIERWSZY na świecie, niebinarny burmistrze :O 23-latko w ważnej pozycji
Sesji zdjęciowej towarzyszy opis. Calvin Klein zaznaczył, że kampania ma na celu odzwierciedlić realia "nowych" rodzin, które pojawiają się na całym świecie. "Dzisiaj, wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na realia nowych rodzin... Erika Fernandes i Roberto Bete oczekują dziecka. Roberto ma lada dzień urodzić ich synka".
Calvin Klein podzielił internet
Reakcje na kampanię reklamową z udziałem ciężarnego transpłciowego mężczyzny były łatwe do przewidzenia. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, wielu użytkowników mediów społecznościowych negatywnie zareagowało na ten pomysł i skrytykowało markę. W sieci ma krążyć hasztag #boycottcalvinklein.
Konserwatywne media wpadły w histerię w związku z tą sytuacją i okazują jawny brak szacunku wobec transpłciowego małżeństwa.
Portal "Polonia Christiana" pisze, że w kampanii Calvin Klein "przekroczono granicę". Serwis nie będzie publikował zdjęć z sesji, na których widać blizny po operacji usunięcia piersi, bo są one "wstrząsające". Serwis marsz.info pisze o "szokujacych zdjęciach kobiety, która zmieniła płeć". Z kolei portal dorzeczy.pl uprawia deadnaming i cytuje obrzydliwe transfobiczne komentarze na temat kampanii.
Calvin Klein reaguje na hejt
Calvin Klein usuwa negatywne komentarze. "Uznajemy tę platformę za otwarte i pełne szacunku środowisko dla indywidualizmu i wyrażania siebie. W Calvin Klein tolerujemy wszystko oprócz nietolerancji — wszelkie nietolerancyjne komentarze zostaną usunięte, a wszelkie konta publikujące nienawistne wypowiedzi mogą zostać zablokowane", podaje Calvin Klein.
Źródła: wirtualnemedia.pl/pch24.pl/dorzeczy.pl/marsz.info
Popularne
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- "Best feeling, pozdro z fanem". O co chodzi w tym trendzie?
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Julia Żugaj ma nowego chłopaka? "Jest dla mnie teraz ogromnym wsparciem"