TVP nie wyemituje reklamy YES, bo wioślarka Katarzyna Zillmann całuje w niej kobietę
YES zaprezentowało nowy spot reklamowy, ale nie wszyscy (patrz TVP) są jej fanami
Biżuteria YES wystartowała ze świąteczną kampanią reklamową. Spot pod hasłem "Jestem kobietą" skupia się na budowaniu kobiecej siły i niezależności. Jak mówią twórcy: "Chcemy tworzyć świat, w którym wszystkie kobiety zamiast NO, słyszą YES".
Podobne
- W reklamie Yes ksiądz udziela ślubu parze lesbijek. Taka będzie przyszłość?
- Marka Yes wyjaśnia, dlaczego spot ze ślubem lesbijek nie trafi do TVP
- Betelli reklamuje buty przez wpędzanie facetów w kompleksy. I tak, sprzedają "bardzo podobne" sneakersy do Nike czy Conversów
- YES i przypinki "Daję w szyję". Marka w ogniu krytyki
- Monika Kociołek reklamuje Spotify. Internauci sceptycznie: "Dno i antyreklama. Idę odinstalować"
Niestety nie wszystkim spodobała się ich najnowszy spot. Jak informują wirtualnemedia.pl firma w komunikacie prasowym podała, że TVP nie zgodziło się na emisję reklamy w oryginalnej, zaproponowanej wersji.
Wszystkie kobiety są YES
W spocie możemy zobaczyć zobaczyć m.in. Aleksandrę Żebrowską, wioślarkę Katarzynę Zillmann ze swoją partnerką czy modelkę plus size Bognę Golec. Bohaterkami są po prostu przeróżne kobiety, znajdujące się w różnych momentach życiowych, które odważnie idą swoją drogą i są dumne z tego, kim są.
"Mówimy TAK wszystkim kobietom. Ten spot dedykujemy każdej z Was, Waszej sile i indywidualności. Bądźcie sobą i budujcie razem z Nami definicję kobiecości, która nie mieści się w żadnych sztywnych ramach i utartych schematach".
Co nie podoba się TVP?
Jak podają wirtualnemedia, według nieoficjalnych ustaleń TVP nie spodobały się fragmenty, w których Aleksandra Żebrowska karmi dziecko oraz ten, w którym widać odsłonięty dekolt Aleksandry Wiederek-Barańskiej. Według stacji mogą one naruszać wrażliwość odbiorców, a ujęcia można pokazywać tylko po 20.
Najwięcej kontrowersji wzbudził jednak fragment, w którym Katarzyna Zillmann całuje swoją partnerkę. Telewizja Polska w ogóle nie wyraziła zgody na emisję reklamy z tym fragmentem, a całej sprawy nie komentuje.
Was jednak zachęcamy do obejrzenia spotu, bo YES wykonało naprawdę świetną robotę. Spot jest pięknie zrobiony i bije z niego prawdziwa, kobieca siła. To przekaz, którego teraz szczególnie potrzebujemy.
Jestem kobietą. Nowa kampania YES
Źródło: wirtualnemedia.pl
Popularne
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- "Best feeling, pozdro z fanem". O co chodzi w tym trendzie?
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Polska górą. Nowy slang podbija internet. "Just turned 19 in Poland". O co chodzi?