Prostracja krytykuje SHEIN i apeluje do influencerek: przestańcie promować to g*wno
Prostracja, znana youtuberka, opowiada o wadach SHEIN i apeluje do influencerek, by przestały promować markę. Dlaczego kupowanie topu w cenie inflacyjnego masła nie ma sensu?
O szkodliwości SHEIN można pisać długo, ale i tak znajdą się influencerki i youtuberki, które na haulach będą przymierzały miliony niepotrzebnych ciuchów.
- Tiktokerzy pokazują, jak Shein plagiatuje Zarę. Kogoś to zaskakuje?
- Nowa "eko" opcja w SHEIN. Możesz sprzedać ciuchy, które i tak się rozpadają
- Moda na wielkie haule na TikToku i Instagramie. Czemu musimy przestać kupować w Shein?
- Tony plastiku zalewają oceany. Jest gorzej niż myśleliśmy
- Blackout. Co to jest? Jak się do tego przygotować?
O tym, dlaczego SHEIN jest gorsze od innych sieciówek, już pisaliśmy. Długą listę powodów znajdziecie TUTAJ. Na szczęście są też świadome osoby, które nie kupują pudeł ubrań i apelują, by inni przestali to robić. Taki film na kanale na YT wypuściła Prostracja.
Czemu SHEIN jest zły? Prostracja tłumaczy
Julia w filmie "Dlaczego nie kupuję w SHEIN?" rozprawia się z wszystkimi przewinieniami sklepu. Na początku opowiada, jaka jest historia marki i wyjaśnia, dlaczego nie powinniśmy z niej niczego kupować.
Taki H&M czy Zara potrzebują około trzech tygodni na wypuszczenie nowego itema. SHEIN zajmuje to - uwaga - od 5 do 7 dni. Od 5 do 7 dni od wymyślenia jakiejś rzeczy do dystrybucji.
Prostracja mówi, że ubrania kupowane w SHEIN spędzają na śmietniku więcej czasu niż w szafie kupującego. Wypunktowuje wszystkie wpadki marki np. produkcję naszyjnika ze swastyką. Nawiązuje też do ostatniej afery ze złym traktowanie pracowników.
Dotarłam do informacji w jednym ze źródeł, że w pracowniach SHEIN nie są zachowane podstawowe zasady BHP. Korytarze zawalone są torbami tak, że utrudniane jest poruszanie się po nich. Nie ma wyjść awaryjnych, a na piętrze okna są zaryglowane, co nie pozwala pracownikom na opuszczenie tej fabryki szybko np. w przypadku pożaru. Ludzie pracują po 12 h z jednym albo dwoma dniami wolnymi w ciągu miesiąca.
Prostracja apeluje: przestańcie promować to g*wno
Jeszcze bardziej zaskakujące jest to, że osoby promujące SHEIN na YouTube zachowują się tak, jakby zdawały sobie sprawę ze złej jakość ubrań marki. Tu youtuberka punktuje Nanami Chan. Mimo to dalej robią haule z zakupami i tworzą kontent na śmieciowych ciuchach.
Chciałabym też, żeby ten film dotarł do influencerów, którzy to reklamują. Może nie mają świadomości, co promują. Wydaje mi się, że to trochę niemożliwe, bo wiele z tych rzeczy jest ogólną wiedzą , ale jeżeli to trafi do jakichś influencerów i sprawi, że chociaż jedna osoba przestanie promować to g*wno, to poczuję się bardzo spełniona.
Prostracja na początku filmu mówi, że na SHEIN możecie kupić top w cenie inflacyjnego masła. Jeśli to nie jest dla was przerażające, to nie wiem, jak inaczej można was przekonać. Może cały materiał od Julii otworzy wam oczy.
DLACZEGO NIE LUBIĘ SHEIN?
Źródło: YouTube Prostracja
- Kiedy 5. sezon "Stranger Things"? Scenarzyści zdradzają fabułę
- Trasa koncertowa Genzie. Kogo stać na takie bilety?
- Bella Ramsey się wygadała. Można odliczać czas do powrotu "The Last of Us"
- Kto wygrał "Twoje 5 Minut! 2"? Friz tego nie przewidział
- NitroZyniak znów publikuje filmy. Wybrał otchłań internetu
- Drama między Kostką a Jordanem z TVGry. Padły ostre słowa
- Czym jest Willow Project? Walką z czasem o ocalenie Alaski
- Sara James nową "Małą Syrenką". Czy na nią też spadł hejt?
- Patologia w szkołach? "Relacje" uczniów podbijają TikToka