Prostracja krytykuje SHEIN i apeluje do influencerek: przestańcie promować to g*wno
Prostracja, znana youtuberka, opowiada o wadach SHEIN i apeluje do influencerek, by przestały promować markę. Dlaczego kupowanie topu w cenie inflacyjnego masła nie ma sensu?
O szkodliwości SHEIN można pisać długo, ale i tak znajdą się influencerki i youtuberki, które na haulach będą przymierzały miliony niepotrzebnych ciuchów.
- Blackout. Co to jest? Jak się do tego przygotować?
- SHEIN oskarżone przez Meksyk o kradzież. Marka przeprasza
- Buty wykonane z wibratorów trafiły do sprzedaży. Idealny prezent dla stópkarzy?
- Etui Gucci do AirPods Max w cenie nowego iPhone’a: "Wygląda jak z bazaru"
- IKEA wyda CHLEBOWĄ sofę "LOAFA"? Nowy pomysł Tommego Casha ma wejść do sklepów
O tym, dlaczego SHEIN jest gorsze od innych sieciówek, już pisaliśmy. Długą listę powodów znajdziecie TUTAJ. Na szczęście są też świadome osoby, które nie kupują pudeł ubrań i apelują, by inni przestali to robić. Taki film na kanale na YT wypuściła Prostracja.
Czemu SHEIN jest zły? Prostracja tłumaczy
Julia w filmie "Dlaczego nie kupuję w SHEIN?" rozprawia się z wszystkimi przewinieniami sklepu. Na początku opowiada, jaka jest historia marki i wyjaśnia, dlaczego nie powinniśmy z niej niczego kupować.
Taki H&M czy Zara potrzebują około trzech tygodni na wypuszczenie nowego itema. SHEIN zajmuje to - uwaga - od 5 do 7 dni. Od 5 do 7 dni od wymyślenia jakiejś rzeczy do dystrybucji.
Prostracja mówi, że ubrania kupowane w SHEIN spędzają na śmietniku więcej czasu niż w szafie kupującego. Wypunktowuje wszystkie wpadki marki np. produkcję naszyjnika ze swastyką. Nawiązuje też do ostatniej afery ze złym traktowanie pracowników.
Dotarłam do informacji w jednym ze źródeł, że w pracowniach SHEIN nie są zachowane podstawowe zasady BHP. Korytarze zawalone są torbami tak, że utrudniane jest poruszanie się po nich. Nie ma wyjść awaryjnych, a na piętrze okna są zaryglowane, co nie pozwala pracownikom na opuszczenie tej fabryki szybko np. w przypadku pożaru. Ludzie pracują po 12 h z jednym albo dwoma dniami wolnymi w ciągu miesiąca.
Prostracja apeluje: przestańcie promować to g*wno
Jeszcze bardziej zaskakujące jest to, że osoby promujące SHEIN na YouTube zachowują się tak, jakby zdawały sobie sprawę ze złej jakość ubrań marki. Tu youtuberka punktuje Nanami Chan. Mimo to dalej robią haule z zakupami i tworzą kontent na śmieciowych ciuchach.
Chciałabym też, żeby ten film dotarł do influencerów, którzy to reklamują. Może nie mają świadomości, co promują. Wydaje mi się, że to trochę niemożliwe, bo wiele z tych rzeczy jest ogólną wiedzą , ale jeżeli to trafi do jakichś influencerów i sprawi, że chociaż jedna osoba przestanie promować to g*wno, to poczuję się bardzo spełniona.
Prostracja na początku filmu mówi, że na SHEIN możecie kupić top w cenie inflacyjnego masła. Jeśli to nie jest dla was przerażające, to nie wiem, jak inaczej można was przekonać. Może cały materiał od Julii otworzy wam oczy.
DLACZEGO NIE LUBIĘ SHEIN?
Źródło: YouTube Prostracja
- Ukradła puszkę z napiwkami. Teraz prosi fanpage, żeby usunął nagranie z monitoringu ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
- Japończyk wydał 67 tys. złotych, żeby wyglądać jak PIES
- Pierwsze dziecko w Ekipie! Jedni gratulują, inni nie szczędzą złośliwości. Oberwało się nawet Wersow
- Jennette McCurdy, aktorka "iCarly", w książce tłumaczy, dlaczego "cieszy się, że jej mama umarła"
- "Patoginekologia", czyli co słyszą kobiety u ginekologa: "Ale masz piękną cipuszkę"
- Roland Garros: Zheng Qinwen dostała okresu. Internet się z niej wyśmiewa i radzi brać no-spę
- 27 największych głupot z podręcznika do HiT-u [CYTATY]
- Maciej Rauhut pyta Mateusza Morawieckiego, jak państwo wspiera fundacje o. Rydzyka
- Fagata o krytyce: "Wyciągnijcie kija z d*py, to może się w końcu załatwicie porządnie"