Prostracja krytykuje SHEIN i apeluje do influencerek: przestańcie promować to g*wno
Prostracja, znana youtuberka, opowiada o wadach SHEIN i apeluje do influencerek, by przestały promować markę. Dlaczego kupowanie topu w cenie inflacyjnego masła nie ma sensu?
O szkodliwości SHEIN można pisać długo, ale i tak znajdą się influencerki i youtuberki, które na haulach będą przymierzały miliony niepotrzebnych ciuchów.
Podobne
- Tiktokerzy pokazują, jak Shein plagiatuje Zarę. Kogoś to zaskakuje?
- Konsumpcjonizm poza skalą. Tym razem nie chodzi o torebkę za miliony
- Wszystko za 20 dolców. Kanye West zaskoczył niskimi cenami
- Tony plastiku zalewają oceany. Jest gorzej niż myśleliśmy
- Spódnica z ręcznika od Balenciagi. Cena robi wrażenie
O tym, dlaczego SHEIN jest gorsze od innych sieciówek, już pisaliśmy. Długą listę powodów znajdziecie TUTAJ. Na szczęście są też świadome osoby, które nie kupują pudeł ubrań i apelują, by inni przestali to robić. Taki film na kanale na YT wypuściła Prostracja.
Czemu SHEIN jest zły? Prostracja tłumaczy
Julia w filmie "Dlaczego nie kupuję w SHEIN?" rozprawia się z wszystkimi przewinieniami sklepu. Na początku opowiada, jaka jest historia marki i wyjaśnia, dlaczego nie powinniśmy z niej niczego kupować.
Taki H&M czy Zara potrzebują około trzech tygodni na wypuszczenie nowego itema. SHEIN zajmuje to - uwaga - od 5 do 7 dni. Od 5 do 7 dni od wymyślenia jakiejś rzeczy do dystrybucji.
Prostracja mówi, że ubrania kupowane w SHEIN spędzają na śmietniku więcej czasu niż w szafie kupującego. Wypunktowuje wszystkie wpadki marki np. produkcję naszyjnika ze swastyką. Nawiązuje też do ostatniej afery ze złym traktowanie pracowników.
Dotarłam do informacji w jednym ze źródeł, że w pracowniach SHEIN nie są zachowane podstawowe zasady BHP. Korytarze zawalone są torbami tak, że utrudniane jest poruszanie się po nich. Nie ma wyjść awaryjnych, a na piętrze okna są zaryglowane, co nie pozwala pracownikom na opuszczenie tej fabryki szybko np. w przypadku pożaru. Ludzie pracują po 12 h z jednym albo dwoma dniami wolnymi w ciągu miesiąca.
Prostracja apeluje: przestańcie promować to g*wno
Jeszcze bardziej zaskakujące jest to, że osoby promujące SHEIN na YouTube zachowują się tak, jakby zdawały sobie sprawę ze złej jakość ubrań marki. Tu youtuberka punktuje Nanami Chan. Mimo to dalej robią haule z zakupami i tworzą kontent na śmieciowych ciuchach.
Chciałabym też, żeby ten film dotarł do influencerów, którzy to reklamują. Może nie mają świadomości, co promują. Wydaje mi się, że to trochę niemożliwe, bo wiele z tych rzeczy jest ogólną wiedzą , ale jeżeli to trafi do jakichś influencerów i sprawi, że chociaż jedna osoba przestanie promować to g*wno, to poczuję się bardzo spełniona.
Prostracja na początku filmu mówi, że na SHEIN możecie kupić top w cenie inflacyjnego masła. Jeśli to nie jest dla was przerażające, to nie wiem, jak inaczej można was przekonać. Może cały materiał od Julii otworzy wam oczy.
DLACZEGO NIE LUBIĘ SHEIN?
Źródło: YouTube Prostracja
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- IShowSpeed zapowiedział powrót do Polski. Dlaczego jesteśmy na jego liście?