McDonald’s eliminuje słomki. Testuje nakrywki z dziubkiem
McDonald’s, w ramach przeobrażenia się w firmę bardziej eko, zmienia kubki do napojów. Nowe nakrywki, które mają zastąpić te z dziurką na słomkę, weszły w fazę testów. Czy to koniec słomek w McDonald's?
W dobie kryzysu klimatycznego wiele firm stara się zmniejszyć swój ślad węglowy, czy ilość produkowanych odpadów. Te zmiany spotykają się z różnym odbiorem społecznym. Tyle było kontrowersji, gdy McDonald’s zmienił swoje słomki z plastikowych na papierowych. Wiele osób było oburzonych, że słomki roztapiają się w ustach po kilku minutach.
- McDonald's wprowadza opakowania wielokrotnego użytku. Czy są eko?
- McDonald’s w Rosji. Nowe logo McDonald's wygląda jak logotyp polskiego serwisu piłkarskiego
- McDonald’s chce być "net zero". Eksperci: tego nie da się łatwo zrobić
- McDonald's z nowymi kuponami okazYEAH. Jest jeden haczyk
- Hania z Genzie w reklamie McDonald’s. Typowy greenwashing?
Kolejne rozwiązanie sieci McDonald's najpewniej sprawi, że niezadowolonych będzie jeszcze więcej.
McDonald’s testuje nowe nakrywki à la te od kawy
Szok, niedowierzanie i postrach wśród fanów McDonald’s na świecie! Wszystko dlatego, że wygląda na to, że wkrótce nie do poznania mają zmienić się kubki w restauracjach sieci.
Jak donosi portal "Restaurant Business", sieć restauracji zdecydowała się na testy nowej nakrywki na napoje, której bliżej do tych, które spotykamy w np. w kubku na kawę z McDonald’s.
Największa różnica pomiędzy starymi a testowanymi nakrywkami, jest taka, że brak im otworu na słomkę. Jest w nich za to dziubek, z którego możemy popijać nasz napój. Jak podaje portal, w niektórych sklepach pracownicy mają informować klientów, że muszą poprosić o słomkę, aby otrzymać ją wraz z napojem.
Nowe nakrywki są testowane w wybranych lokalach w Stanach Zjednoczonych
"Pokrywki pomagają zoptymalizować nasze opakowania i wyeliminować użycie tworzyw sztucznych. To tylko jeden z przykładów wielu rozwiązań, które sprawdzamy w ramach naszego ciągłego zaangażowania w redukcję odpadów" - przekazał w oświadczeniu rzecznik McDonald's dla "Restaurant Business".
Jeżeli kojarzycie, że któraś z sieci wprowadziła podobne rozwiązanie chwilę temu, to macie rację. Starbucks w drugiej połowie 2020 roku zaczął zamieniać swoje wieczka na takie, z których bezpośrednio pijemy:
Warto też przypomnieć, że w Holandii McDonald’s był zmuszony do wprowadzenia, papierowego wieczka. Powodem było lokalne prawo.
McDonald's testuje nowe eko kubki
Warto przypomnieć, że od marca 2022 roku McDonald’s testuje nowe, przeźroczyste kubki, które są wykonane "w proporcji 50-50 z plastiku pochodzącego od konsumentów i materiałów pochodzenia biologicznego".
Ale z czego mają pochodzić te materiały bio? M.in. ze zużytego oleju z restauracji.
McDonald’s Tests Circular Clear Cups Sourced from Recycled and Biobased Materials
- Kiedy 5. sezon "Stranger Things"? Scenarzyści zdradzają fabułę
- Trasa koncertowa Genzie. Kogo stać na takie bilety?
- Bella Ramsey się wygadała. Można odliczać czas do powrotu "The Last of Us"
- Kto wygrał "Twoje 5 Minut! 2"? Friz tego nie przewidział
- NitroZyniak znów publikuje filmy. Wybrał otchłań internetu
- Drama między Kostką a Jordanem z TVGry. Padły ostre słowa
- Czym jest Willow Project? Walką z czasem o ocalenie Alaski
- Sara James nową "Małą Syrenką". Czy na nią też spadł hejt?
- Patologia w szkołach? "Relacje" uczniów podbijają TikToka