McDonald’s wypuścił spot z głuchym raperem
McDonald’s chce opowiadać o wykluczeniu i problemach osób głuchych. Z tego względu do nowego spotu zaprosił głuchego rapera, który pokazał, jak w języku migowym brzmi slogan "I’m lovin’ it".
Międzynarodowy Tydzień Głuchych jest obchodzony w ostatnim pełnym tygodniu września. Każdy dzień jest jednak dobry, by mówić o inkluzywności i uprzedzeniach, z którymi spotykają się osoby głuche.
Podobne
- McDonald’s eliminuje słomki. Testuje nakrywki z dziubkiem
- Ralph Kaminski współpracuje z McDonald’s. Czym jest "Bal w Maku"?
- Poważna ANALIZA na LinkedInie o taniej kawie z McDonald’s zaorana xD
- Szklanki McDonald’s Coca-Cola. Dostępność, kolory i więcej!
- Kultowe szklanki Coca-Coli w McDonald’s. Cena? Prawie za darmo
McDonald’s postanowił wypuścić nową kampanię, która ma zwiększać świadomość na temat głuchoty. Gwiazdą spotu jest fiński, głuchy raper Signmark.
McDonald’s wypuszcza spot dla osób głuchych
Jeśli jeszcze nie widzieliście najnowszego spotu McDonald’s, to musicie to nadrobić. Tym razem sieć zdecydowała się wesprzeć osoby głuche z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych i wypuściła reklamę w języku migowym.
To jednak nie oznacza, że nie usłyszycie w niej muzyki! W projekt został zaangażowany raper pochodzący z Finlandii - Marko Vilhelm Vuoriheimo znany jako Signmark. To głuchy, fiński rapujący artysta, którego możecie zobaczyć w spocie i to właśnie dzięki niemu możecie dowiedzieć się, jak w języku migowym brzmi kultowy slogan McDonald’s "I’m lovin’ it".
McDonald's | Togetherness starts with understanding
McDonald’s wspiera osoby głuche
Kampania stworzona przez McDonald’s ma rzucać światło na uprzedzenia, z którymi codziennie stykają się osoby z wadami słuchu i zwiększać świadomość na temat funkcjonowania osób głuchych w społeczeństwie. Spot, w którym występuje raper Signmark, jest częścią platformy McDonald's Togetherness, która ma promować równość i inkluzywność.
- Chciałem przełożyć pozytywny duch marki na język migowy. Mam nadzieję, że będąc częścią tej kampanii, będę mógł przyczynić się do przełamania uprzedzeń, z którymi spotykają się osoby głuche - powiedział, cytowany przez portal "Little Black Book" Signmark.
Trzeba dodać, że sieć McDonlad’s dba o to, by osoby używające języka migowego czuły się w jej restauracjach komfortowo. Umożliwia im zamawianie produktów prze tzw. kioski i podkreśla, że głuchota lub niedosłuch nie stoją na przeszkodzie pracy w firmie. Tak, rzadko chwalimy McDonald’s, ale tym razem naprawdę zrobili coś dobrego, więc jeśli tylko macie ochotę, koniecznie zobaczcie spot z Signmarkiem.
Źródło: www.lbbonline.com
W temacie muzyka
- Mata i Sobel nagrali wspólny kawałek. Najbardziej viralowy collab 2026 r.? [OPINIA]
- Mata jak Travis Scott. Wielka głowa rapera stanęła pod Pałacem Kultury
- Dawid Kwiatkowski szuka swojego numeru jeden. Chce zabrać na kolację, kupić kwiaty
- ROSALÍA nie wystąpi w Polsce... Wystawiła fanów czy wpadnie na festiwal?
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Mata jak Travis Scott. Wielka głowa rapera stanęła pod Pałacem Kultury





