McDonald’s wypuścił spot z głuchym raperem
McDonald’s chce opowiadać o wykluczeniu i problemach osób głuchych. Z tego względu do nowego spotu zaprosił głuchego rapera, który pokazał, jak w języku migowym brzmi slogan "I’m lovin’ it".
Międzynarodowy Tydzień Głuchych jest obchodzony w ostatnim pełnym tygodniu września. Każdy dzień jest jednak dobry, by mówić o inkluzywności i uprzedzeniach, z którymi spotykają się osoby głuche.
Podobne
- McDonald’s eliminuje słomki. Testuje nakrywki z dziubkiem
- Poważna ANALIZA na LinkedInie o taniej kawie z McDonald’s zaorana xD
- Ralph Kaminski współpracuje z McDonald’s. Czym jest "Bal w Maku"?
- Szklanki McDonald’s Coca-Cola. Dostępność, kolory i więcej!
- Kultowe szklanki Coca-Coli w McDonald’s. Cena? Prawie za darmo
McDonald’s postanowił wypuścić nową kampanię, która ma zwiększać świadomość na temat głuchoty. Gwiazdą spotu jest fiński, głuchy raper Signmark.
McDonald’s wypuszcza spot dla osób głuchych
Jeśli jeszcze nie widzieliście najnowszego spotu McDonald’s, to musicie to nadrobić. Tym razem sieć zdecydowała się wesprzeć osoby głuche z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych i wypuściła reklamę w języku migowym.
To jednak nie oznacza, że nie usłyszycie w niej muzyki! W projekt został zaangażowany raper pochodzący z Finlandii - Marko Vilhelm Vuoriheimo znany jako Signmark. To głuchy, fiński rapujący artysta, którego możecie zobaczyć w spocie i to właśnie dzięki niemu możecie dowiedzieć się, jak w języku migowym brzmi kultowy slogan McDonald’s "I’m lovin’ it".
McDonald's | Togetherness starts with understanding
McDonald’s wspiera osoby głuche
Kampania stworzona przez McDonald’s ma rzucać światło na uprzedzenia, z którymi codziennie stykają się osoby z wadami słuchu i zwiększać świadomość na temat funkcjonowania osób głuchych w społeczeństwie. Spot, w którym występuje raper Signmark, jest częścią platformy McDonald's Togetherness, która ma promować równość i inkluzywność.
- Chciałem przełożyć pozytywny duch marki na język migowy. Mam nadzieję, że będąc częścią tej kampanii, będę mógł przyczynić się do przełamania uprzedzeń, z którymi spotykają się osoby głuche - powiedział, cytowany przez portal "Little Black Book" Signmark.
Trzeba dodać, że sieć McDonlad’s dba o to, by osoby używające języka migowego czuły się w jej restauracjach komfortowo. Umożliwia im zamawianie produktów prze tzw. kioski i podkreśla, że głuchota lub niedosłuch nie stoją na przeszkodzie pracy w firmie. Tak, rzadko chwalimy McDonald’s, ale tym razem naprawdę zrobili coś dobrego, więc jeśli tylko macie ochotę, koniecznie zobaczcie spot z Signmarkiem.
Źródło: www.lbbonline.com
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- Jak pachną perfumy Skolima BEBECITA? Ekspert zabrał głos