McDonald’s wypuścił spot z głuchym raperem
McDonald’s chce opowiadać o wykluczeniu i problemach osób głuchych. Z tego względu do nowego spotu zaprosił głuchego rapera, który pokazał, jak w języku migowym brzmi slogan "I’m lovin’ it".
Międzynarodowy Tydzień Głuchych jest obchodzony w ostatnim pełnym tygodniu września. Każdy dzień jest jednak dobry, by mówić o inkluzywności i uprzedzeniach, z którymi spotykają się osoby głuche.
Podobne
- Ralph Kaminski współpracuje z McDonald’s. Czym jest "Bal w Maku"?
- Nowości w McDonald’s. Lato będzie smakowało "trueskawkami"
- Ankieta McDonald’s: "buractwo" i "polska cebula" powodem wycofania darmowych lodów?
- Nowe burgery w McDonald’s. Powrotu tych ulubieńców się nie spodziewacie
- Zestaw Maty w McDonald’s? TO SIĘ DZIEJE! POTRÓJNY burger i Vanilliowa Matcha Latte
McDonald’s postanowił wypuścić nową kampanię, która ma zwiększać świadomość na temat głuchoty. Gwiazdą spotu jest fiński, głuchy raper Signmark.
McDonald’s wypuszcza spot dla osób głuchych
Jeśli jeszcze nie widzieliście najnowszego spotu McDonald’s, to musicie to nadrobić. Tym razem sieć zdecydowała się wesprzeć osoby głuche z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych i wypuściła reklamę w języku migowym.
To jednak nie oznacza, że nie usłyszycie w niej muzyki! W projekt został zaangażowany raper pochodzący z Finlandii - Marko Vilhelm Vuoriheimo znany jako Signmark. To głuchy, fiński rapujący artysta, którego możecie zobaczyć w spocie i to właśnie dzięki niemu możecie dowiedzieć się, jak w języku migowym brzmi kultowy slogan McDonald’s "I’m lovin’ it".
McDonald's | Togetherness starts with understanding
McDonald’s wspiera osoby głuche
Kampania stworzona przez McDonald’s ma rzucać światło na uprzedzenia, z którymi codziennie stykają się osoby z wadami słuchu i zwiększać świadomość na temat funkcjonowania osób głuchych w społeczeństwie. Spot, w którym występuje raper Signmark, jest częścią platformy McDonald's Togetherness, która ma promować równość i inkluzywność.
- Chciałem przełożyć pozytywny duch marki na język migowy. Mam nadzieję, że będąc częścią tej kampanii, będę mógł przyczynić się do przełamania uprzedzeń, z którymi spotykają się osoby głuche - powiedział, cytowany przez portal "Little Black Book" Signmark.
Trzeba dodać, że sieć McDonlad’s dba o to, by osoby używające języka migowego czuły się w jej restauracjach komfortowo. Umożliwia im zamawianie produktów prze tzw. kioski i podkreśla, że głuchota lub niedosłuch nie stoją na przeszkodzie pracy w firmie. Tak, rzadko chwalimy McDonald’s, ale tym razem naprawdę zrobili coś dobrego, więc jeśli tylko macie ochotę, koniecznie zobaczcie spot z Signmarkiem.
Źródło: www.lbbonline.com
Popularne
- Oskar Szafarowicz pała nienawiścią do warszawskich zabytków: "wyburzyłbym je"
- Dlaczego Gen Z jest zmęczone polską polityką? [OPINIA]
- Czy Kościół w Polsce upada? Wiele na to wskazuje [OPINIA]
- Kontrola w kuratoriach oświaty. Wyniki mogą zaniepokoić uczniów
- Kara śmierci za aborcję? Temat znów obiektem politycznej manipulacji
- Homoafera w Konfederacji. Winnicki odpowiada na rzekomy gejowski film
- Platoseksualność. Nowy trend rozgrzewa sieć
- Odkrył powiązania HIGH LEAGUE z Rosją. Malik groził jego matce
- Andrzej Duda beszta mielonkę? Deepfake osiągnął niepokojący poziom