Lady Madlen reklamuje SCAM? Youtuber ujawnia zegarkową aferę
Youtuber REVO nagrał film o siostrach Balwierczak – Lady Madlen i Hanusi Wielkiej – które zachęcały do zakupu zegarków po zawyżonej cenie. Promowane przez influencerki produkty są dostępne na AliExpress za kilka złotych.
Na początku kwietnia Marcin Dubiel zareklamował zegarki brytyjskiej firmy Harry Thompson w cenie kilkuset złotych. Youtuber REVO odkrył, że zawodnik Fame MMA w rzeczywistości promował szrot sprowadzany z AliExpress po zawyżonej cenie. Afera zaszkodziła Dubielowi wizerunkowo i było o niej głośno w internecie. Historia się powtarza, ale tym razem chodzi o influencerki.
Podobne
- Brian Laundrie to Joe Goldberg? Tiktokerka "rozwiązała" zagadkową śmierć
- Lexy Chaplin ma dramcię z Teamem X. Nie uwierzycie, o co poszło…
- Influencerki znowu OSZUKUJĄ fanów. Czym jest scam na zegarek i magiczne mydło?
- Świeca do uszu? Youtuber ujawnia SCAM Oli Ciupy i Kini Wiczyńskiej
- Brytyjska influencerka powiedziała, że NIENAWIDZI Polaków. Teraz prosi o wybaczenie
(Anty)bohaterkami nowego filmiku na kanale REVO są siostry Balwierczak. Lady Madlen (autorka utworu "Kokos") i Hanusia Wielka (uczestniczka 2. sezonu "Hotel Paradise") zachęcały swoich fanów do zakupów zegarków po okazyjnej cenie. Case jest podobny jak w przypadku Dubiela – prestiżowo brzmiąca marka okazuje się być stworzoną na potrzeby oszustwa firmą, która sprowadza produkty z AliExpress.
KOLEJNY SCAM NA ZEGARKI? (LADY MADLEN, HANUSIA WIELKA, ADRIANNA ŚLEDŹ)
Influencerki reklamują zegarki z AliExpress
W filmie REVO pojawia się również Adrianna Śledź (znana z programu "Love Island"), która totalnie nie ogarnia, co reklamuje swoim fanom. Jak się domyślacie, influencerka zachęca do zakupu zegarków nowej firmy na polskim rynku. REVO ostrzega, że producent nie zapewnia gwarancji na zegarki oraz nie zabezpiecza przesyłki. Regulamin sklepu ogranicza się do czterech skromnych punktów.
Kinia Wiczyńska i Ola Cipua też nie do końca ogarniają, co reklamują
Tydzień bez dramy z influencerami jest tygodniem straconym. W jednym ze swoich poprzednich filmików REVO przyjrzał się współpracy Kini Wiczyńskiej i Oli Ciupy z firmą, która produkuje świece do uszu. Produkty miały w niezwykły sposób usuwać woskowinę. Okazało się, że influencerki tak naprawdę promowały chłam z AliExpress po zawyżonej cenie – wykazał youtuber w swoim śledztwie.
NIE WSADZAJ TEGO DO UCHA (OLA CIUPA, KINIA WICZYŃSKA)
Ciekawi Was, kim jest Lady Madlen? Kontrowersyjna twórczyni odpowiedziała nam na kilka pytań.
Popularne
- W sklepach pojawiło się malinowe masło. Czy to może być dobre?
- Viki Gabor wydała kolekcję ubrań "ARONOŁ". Kosmiczne ceny dresów
- Rekordowa kara dla Sylwestra Wardęgi. Influencer uważa, że sędzia się pomylił
- Kartonii stworzyła własną kolekcję kosmetyków. Gdzie kupicie Cherry on Top?
- Gimper miał rację w sprawie z Lil Masti? Rzecznik Praw Dziecka protestuje przeciwko sharentingowi
- Andziaks kibicuje Lil Masti i odwrotnie. Jak Seksmasterka zareagowała na jej ciążę?
- Fagata dostała bana na Instagramie. Potężne czystki na serwisie
- Toaleta nad morzem za 10 zł. Influencer zrobił aferę
- Mortalcio ma nową dziewczynę? Zagrała w jego teledysku