Lady Madlen reklamuje SCAM? Youtuber ujawnia zegarkową aferę

Lady Madlen reklamuje SCAM? Youtuber ujawnia zegarkową aferę

Źródło zdjęć: © Instagram @Lady Madlen / YouTube
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,21.05.2021 16:06

Youtuber REVO nagrał film o siostrach Balwierczak – Lady Madlen i Hanusi Wielkiej – które zachęcały do zakupu zegarków po zawyżonej cenie. Promowane przez influencerki produkty są dostępne na AliExpress za kilka złotych.

Na początku kwietnia Marcin Dubiel zareklamował zegarki brytyjskiej firmy Harry Thompson w cenie kilkuset złotych. Youtuber REVO odkrył, że zawodnik Fame MMA w rzeczywistości promował szrot sprowadzany z AliExpress po zawyżonej cenie. Afera zaszkodziła Dubielowi wizerunkowo i było o niej głośno w internecie. Historia się powtarza, ale tym razem chodzi o influencerki.

(Anty)bohaterkami nowego filmiku na kanale REVO są siostry Balwierczak. Lady Madlen (autorka utworu "Kokos") i Hanusia Wielka (uczestniczka 2. sezonu "Hotel Paradise") zachęcały swoich fanów do zakupów zegarków po okazyjnej cenie. Case jest podobny jak w przypadku Dubiela – prestiżowo brzmiąca marka okazuje się być stworzoną na potrzeby oszustwa firmą, która sprowadza produkty z AliExpress.

KOLEJNY SCAM NA ZEGARKI? (LADY MADLEN, HANUSIA WIELKA, ADRIANNA ŚLEDŹ)

Influencerki reklamują zegarki z AliExpress

W filmie REVO pojawia się również Adrianna Śledź (znana z programu "Love Island"), która totalnie nie ogarnia, co reklamuje swoim fanom. Jak się domyślacie, influencerka zachęca do zakupu zegarków nowej firmy na polskim rynku. REVO ostrzega, że producent nie zapewnia gwarancji na zegarki oraz nie zabezpiecza przesyłki. Regulamin sklepu ogranicza się do czterech skromnych punktów.

Kinia Wiczyńska i Ola Cipua też nie do końca ogarniają, co reklamują

Tydzień bez dramy z influencerami jest tygodniem straconym. W jednym ze swoich poprzednich filmików REVO przyjrzał się współpracy Kini WiczyńskiejOli Ciupy z firmą, która produkuje świece do uszu. Produkty miały w niezwykły sposób usuwać woskowinę. Okazało się, że influencerki tak naprawdę promowały chłam z AliExpress po zawyżonej cenie – wykazał youtuber w swoim śledztwie.

NIE WSADZAJ TEGO DO UCHA (OLA CIUPA, KINIA WICZYŃSKA)

Odkryj magię nie tylko otrzymywania, ale również dawania
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 1
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0