"Jezus Naprawdę daje życie", "Maria jest z nami". Fundacja Kornice atakuje z nowymi katobilbordami
Fundacja Kornice, ta od "Gdzie są te dzieci?" oraz innych religijnych bilbordów, powraca z dwoma nowymi wzorami. Tym razem bohaterami jest Jezus i Maria. O co chodzi z nowymi banerami?
Powraca temat katolickich bilbordów, które zalewają od miesięcy Polskę. Po sławnych "Gdzie są te dzieci?" z niedokładnymi danymi, fundacja Kornica opublikowała nową kampanię społeczną.
Podobne
- Ile kosztowały bilbordy fundacji Kornice?
- Fundacja Kornice ma nowe billboardy. To ściana tekstu o rozwodach
- Barbara Nowak przed Tęczowym Piątkiem: marzenie Lenina = europejski kołchoz LGBT z nadludźmi
- Chce strollować PiS: Michał Marszał z "Tygodnika NIE" wykupił bilbordy przy ul. Nowogrodzkiej…
- "Pakiet dla Młodych" i nauczanie zdalne. Niedzielski: "możemy wprowadzić zdalne z dnia na dzień"
Fundacja Kornice i dwa nowe bilbordy "Jezus Naprawdę daje życie" i "Maria jest z nami"
Na nowych plakatach znajdziemy wizerunki Jezusa oraz Maryi. Jeśli nie jesteście nadzwyczaj zaangażowanymi katolikami, prawdopodobnie nie ogarniecie, o co w tym chodzi.
Na pierwszym bilbordzie znalazła się podobizna Jezusa wraz z tekstem:
Jezus Naprawdę daje życie
… Alexandrina da Costa i in.
Alexandrina da Costa jest - w literaturze katolickiej- opisywana jako "jedna z największych mistyczek ubiegłego wieku". Miała uczestniczyć w "dziele odkupienia Chrystusa". Będąc sparaliżowaną, miała 182 razy odprawić Drogę Krzyżową przez 3,5 godz., wstając w "niewytłumaczalny" sposób co piątek.
A na drugim pojawiła się Maryja z podpisem:
Maria jest z nami
… Gietrzwałd, Lourdes, Fatima, Garabandal, Medjugorje …
Tu Fundacja Kornice odwołuje się miejsc, gdzie miała się objawić Matka Boska.
A kto za to płaci?
Według ustaleń portalu WirtualneMedia, Fundacja Kornice jest finansowana przez firmę Eko-Okna. Jej właścicielem, jak i jedynym akcjonariuszem, jest Mateusz Kłosek, polski milioner.
Nie wiemy, ile kosztują poszczególne kampanie, ponieważ Fundacja Kornice nie podaje kwot. Rok temu, Dom Mediowy Media People miał podliczyć szacowany koszt kampanii przeprowadzonej pomiędzy listopadem 2020 a styczniem 2021 r.
Wtedy fundacja mogła zapłacić około 5,5 mln złotych. Ile to teraz kosztuje? Kto wie. Fundowanie bilbordów, które stoją dosłownie na każdym rogu, nie może być tanie.
Źródło: Twitter, WirtualneMedia, Sekretariatfatimski.pl, TrueStory.pl
W temacie lifestyle
- Jeleniewska sprezentowała fance perfumy. Specjalnie poleciała do Hiszpanii
- Dominik z Genzie pochwalił się zdaną magisterką. Na jaki temat napisał pracę?
- Idealny produkt DRE$$CODE nie istn... Bagi pokazał własne gwiazdki na pryszcze
- Tak polska marka potraktowała klientkę. "Polecamy kupować w regularnej cenie"
Popularne
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- McDonald's przywraca kultowe produkty. Klasyki wracają już wkrótce!
- Znamy ceny biletów na The Weeknd. Jest drogo, ale mogło być (?) drożej
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- VIRAL Kebab On Tour - kultowy foodtruck zawita do Kielc oraz wróci do korzeni w Krakowie!
- Zaskakujące wyznania gwiazd "Wednesday". Memy, jedzenie i jedna aplikacja
- Szokujące słowa księdza. W małżeństwie "pod groźbą grzechu nie można odmówić współżycia"
- UFO przeleciało nad Raciborzem? Niektórzy mieszkańcy myśleli, że to znak z kosmosu
- Wyrzuciła go z hotelu. Reakcja Karoliny z DRE$$CODE na piosenkę Eryka Moczko