Ile kosztowały bilbordy fundacji Kornice?
Według wyliczeń ekspertów medialnych, w zaledwie dwa miesiące fundacja Kornice wydała nawet 26 milinów złotych na swoje kampanie społeczne. Było warto?
Fundacja Kornice stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych organizacji pozarządowych w Polsce. Wszystko przez realizowane na wielką skalę kampanie społeczne, takie jak np. "Gdzie są TE dzieci?".
Podobne
- "Jezus Naprawdę daje życie", "Maria jest z nami". Fundacja Kornice atakuje z nowymi katobilbordami
- Fundacja Kornice ma nowe billboardy. To ściana tekstu o rozwodach
- Chce strollować PiS: Michał Marszał z "Tygodnika NIE" wykupił bilbordy przy ul. Nowogrodzkiej…
- Człowiek w wilczej skórze. Nie bał się pokazać ludzkiej twarzy
- Biedne Polaczki jedzą za dużo mięsa. Kupcie sobie mały samolot, to będziecie mogli polecieć na wakacje
Portal "Wirtualne Media" szacuje, ile mogą kosztować kampanie, których bilbordy zalewają co kilka tygodni całą Polskę.
Fundacja Kornice. 26 milinów złotych za dwa miesiące kampanii
Portal zapoznał się z analizą wydatków przygotowaną na podstawie badania Kantar Media. Zakres analizy dotyczy jedynie czerwca i lipca tego roku, a więc odchodzi tutaj sierpień, który był obfity w bilbordy fundacji. Podane w tekście sumy są wpływami cennikowymi: bez zniżek, rabatów, ale i kosztów zamieszczenia tychże cudownych banerów.
Łączna kwota wydana na kampanie Fundacji Kornice mogła wynieść nawet 26 236 877 złotych.
Fundacja Kornice: 2353 bilbordy "Gdzie są TE dzieci"
W czerwcu Fundacja Kornice na nośniki outdoorowe mogła wydać nawet 9,5 mln złotych. - Przy założeniu bardzo dobrych rynkowych rabatów to kwota po rabatach ok. 2,85 mln zł (bez kosztów druku i wyklejenia) - wskazuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Weronika Szwarc-Bronikowska, ekspertka mediowa.
Największy budżet z wymienionej kwoty miał zostać przeznaczony na kampanię "Pokój, Pokój, Pokój, Medjugorje" oraz "Jesteśmy Piękni Twoim Pięknem Panie, Fundacja Kornice". W Polsce wykupiono 1757 sztuk nośników z tymi hasłami. Kolejne 58,5 tys. zł mogły zostać wydane na pojedynczy plakat "Jesteśmy Piękni Twoim Pięknem Panie".
Chociaż to lipiec mógł być rekordowy. Fundacja wykupiła przestrzeń reklamową wartą nominalnie 16,6 mln złotych. Licząc podobnie jak wyżej, ta kwota mogłaby się zamknąć w 4,98 mln złotych.
A ile było tych banerów? Jak podaje portal:
- "Pokój, Pokój, Pokój, Medjugorje" i "Jesteśmy Piękni Twoim Pięknem Panie, Fundacja Kornice" = 1757 nośników;
- "Gdzie są TE dzieci" = 2353 nośników.
I to zdecydowanie nie wszystko. Podsumowując fundacja Kornice mogła w ciągu dwóch miesięcy wydać na kampanie od siedmiu do nawet 26 milionów złotych. Było warto?
Źródło: Wirtualne Media
Popularne
- Chill Guy podbija internet. O co chodzi z wyluzowanym ziomkiem?
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Naruciak i Psycholoszka stracili pieska. "Nie wybaczę sobie nigdy"
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Genzie prezentuje: "100 DNI DO MATURY". Zapowiada się wielki hit?
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet
- Sara James doświadczyła rasizmu? Jej wyznanie szokuje