Ile kosztowały bilbordy fundacji Kornice?
Według wyliczeń ekspertów medialnych, w zaledwie dwa miesiące fundacja Kornice wydała nawet 26 milinów złotych na swoje kampanie społeczne. Było warto?
Fundacja Kornice stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych organizacji pozarządowych w Polsce. Wszystko przez realizowane na wielką skalę kampanie społeczne, takie jak np. "Gdzie są TE dzieci?".
Podobne
- "Jezus Naprawdę daje życie", "Maria jest z nami". Fundacja Kornice atakuje z nowymi katobilbordami
- Fundacja Kornice ma nowe billboardy. To ściana tekstu o rozwodach
- Chce strollować PiS: Michał Marszał z "Tygodnika NIE" wykupił bilbordy przy ul. Nowogrodzkiej…
- Biedne Polaczki jedzą za dużo mięsa. Kupcie sobie mały samolot, to będziecie mogli polecieć na wakacje
- "Gdzie są te dzieci?" - o co chodzi w (absurdalnych) bilbordach, które zalały całą Polskę?
Portal "Wirtualne Media" szacuje, ile mogą kosztować kampanie, których bilbordy zalewają co kilka tygodni całą Polskę.
Fundacja Kornice. 26 milinów złotych za dwa miesiące kampanii
Portal zapoznał się z analizą wydatków przygotowaną na podstawie badania Kantar Media. Zakres analizy dotyczy jedynie czerwca i lipca tego roku, a więc odchodzi tutaj sierpień, który był obfity w bilbordy fundacji. Podane w tekście sumy są wpływami cennikowymi: bez zniżek, rabatów, ale i kosztów zamieszczenia tychże cudownych banerów.
Łączna kwota wydana na kampanie Fundacji Kornice mogła wynieść nawet 26 236 877 złotych.
Fundacja Kornice: 2353 bilbordy "Gdzie są TE dzieci"
W czerwcu Fundacja Kornice na nośniki outdoorowe mogła wydać nawet 9,5 mln złotych. - Przy założeniu bardzo dobrych rynkowych rabatów to kwota po rabatach ok. 2,85 mln zł (bez kosztów druku i wyklejenia) - wskazuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Weronika Szwarc-Bronikowska, ekspertka mediowa.
Największy budżet z wymienionej kwoty miał zostać przeznaczony na kampanię "Pokój, Pokój, Pokój, Medjugorje" oraz "Jesteśmy Piękni Twoim Pięknem Panie, Fundacja Kornice". W Polsce wykupiono 1757 sztuk nośników z tymi hasłami. Kolejne 58,5 tys. zł mogły zostać wydane na pojedynczy plakat "Jesteśmy Piękni Twoim Pięknem Panie".
Chociaż to lipiec mógł być rekordowy. Fundacja wykupiła przestrzeń reklamową wartą nominalnie 16,6 mln złotych. Licząc podobnie jak wyżej, ta kwota mogłaby się zamknąć w 4,98 mln złotych.
A ile było tych banerów? Jak podaje portal:
- "Pokój, Pokój, Pokój, Medjugorje" i "Jesteśmy Piękni Twoim Pięknem Panie, Fundacja Kornice" = 1757 nośników;
- "Gdzie są TE dzieci" = 2353 nośników.
I to zdecydowanie nie wszystko. Podsumowując fundacja Kornice mogła w ciągu dwóch miesięcy wydać na kampanie od siedmiu do nawet 26 milionów złotych. Było warto?
Źródło: Wirtualne Media
Popularne
- Największe sekrety Spotify Wrapped. Czy muzykę AI uwzględniono w podsumowaniu? [WYWIAD]
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]
- Mrozu rusza w "Odpowiedni moment Tour". Kiedy startuje sprzedaż biletów?
- Ralph Kaminski rozpoczyna nową erę. Po deszczu zawsze wychodzi tęcza [RELACJA]
- "KOCHAM POLSKĘ" za koncerty Mery Spolsky. Oto prawdziwe dobro narodowe [RELACJA]
- Fani Lorde czekali na jej koncert ponad dobę. Co jeszcze są w stanie zrobić dla artystki? [VIBEZ IN LINE]
- Jaki jest twój festiwalowy perfect match? Edycja: Polska. Idealny prezent na Święta last minute [VIBEZ IN LINE]





