Fundacja Kornice ma nowe billboardy. To ściana tekstu o rozwodach
Fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" z Kornic powraca z nową kampanią billboardową. Tym razem plakaty przybliżają dane na temat rozwodów w małżeństwach po ślubie kościelnym i cywilnym. Autorzy kampanii zapomnieli o pewnej istotnej sprawie.
Internauci donoszą o zalewających Polskę billboardach dotyczących rozwodów. Jak ustalił portal wirtualnemedia.pl, stoi za nimi Fundacja Kornice, która zasłynęła kontrowersyjnymi kampaniami społecznymi m.in. "Kochajcie się mamo i tato", "Gdzie są te dzieci", "Jezus Naprawdę daje życie" czy "Maria jest z nami". Prezesem fundacji jest Mateusz Kłosek, właściciel firmy Eko-Okna, człowiek z listy 100 najbogatszych Polaków Forbesa.
Podobne
- Ile kosztowały bilbordy fundacji Kornice?
- "Jezus Naprawdę daje życie", "Maria jest z nami". Fundacja Kornice atakuje z nowymi katobilbordami
- "Kogo boli krzyż?" Katolickie billboardy zalewają Polskę. Za publiczne pieniądze
- Chce strollować PiS: Michał Marszał z "Tygodnika NIE" wykupił bilbordy przy ul. Nowogrodzkiej…
- Odpowiadają na kampanię "gdzie są TE dzieci?". "TU SĄ!!!"
Fundacja Kornice ma nową kampanię o rozwodach
Fundacja Kornice w nowej kampanii umieściła na billboardach ścianę tekstu. Z komunikatu dowiadujemy się, że ktoś wykonał kilka lat temu jakieś badania w USA. Ten ktoś dowiedział się, że rozwody w małżeństwach cywilnych zdarzają się częściej niż w małżeństwach po ślubie kościelnym. Najmniejszą szansę na rozwód mają rzekomo ci małżonkowie, którzy się modlą i chodzą do kościoła.
Pełna treść komunikatu na plakatach Fundacji Kornice brzmi: "Badania wykonane parę lat temu w USA pokazują, że 50 proc. małżeństw cywilnych kończy się rozwodem, małżeństw sakramentalnych rozpada się 33 proc. W przypadku kościelnych małżonków, którzy chodzą razem regularnie do kościoła, to już tylko 2 proc. Spośród małżeństw kościelnych, które chodzą do kościoła i wspólnie się modlą, rozwodzi się tylko jedno na tysiąc".
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, pierwsze billboardy można zobaczyć m.in. w Warszawie.
Nowe billboardy Fundacji Kornice. Jaki jest z nich wniosek?
Trudno stwierdzić, co Fundacja Kornice chce udowodnić w nowej kampanii billboardowej. Akcja już na starcie jest niewypałem, bo nie wiadomo, jakie jest źródło badań o rozwodach. Nawet jeśli okaże się, że statystyki są zgodne z prawdą, jaki mógłby być z nich wniosek? Taki, że osoby akceptujące rozwody częściej biorą rozwody. Przytoczone dane nic nie mówią o tym, jak duży odsetek małżonków po ślubie kościelnym jest szczęśliwych.
Osoba, która tkwi w nieudanym małżeństwie tylko dlatego, żę "Bóg złączył i człowiek niech nie rozdziela", raczej nie może mówić o sukcesie związku. Dlatego warto zainspirować się w tej kwestii Donaldem Trumpem, Jackiem Kurskim, Martą Kaczyńską i Januszem Korwin-Mikke. Oni są świetnym przykładem na to, że co Bóg złączył, człowiek może rozdzielić i żyć szczęśliwie.
Popularne
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- Świetna wiadomość dla fanów Muminków. Pierwsza muminkowa kawiarnia otwiera się w Polsce
- Jarmark all inclusive? Płacisz raz - jesz i pijesz, ile chcesz
- Ikea wypuściła własne blind boxy. W środku m.in. ikoniczne rekiny-blåhaje
- Książulo zrobił to pierwszy raz. Dla reakcji kucharek było warto
- Dlaczego myślę, że świat niedługo zapomni o Julii Żugaj? TOP 7 powodów [OPINIA]
- Prezenty świąteczne od Andziaks. To dostali pracownicy jej firmy





