trendy
Invisible Challenge z TikToka ofiarą hakerów. Na co uważać?
Fundacja Kornice. Nowa kampania o rozwodach

Fundacja Kornice ma nowe billboardy. To ściana tekstu o rozwodach

Źródło zdjęć: © Vibez.pl / Canva, Twitter, YouTube
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,31.08.2022 12:30

Fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" z Kornic powraca z nową kampanią billboardową. Tym razem plakaty przybliżają dane na temat rozwodów w małżeństwach po ślubie kościelnym i cywilnym. Autorzy kampanii zapomnieli o pewnej istotnej sprawie.

Internauci donoszą o zalewających Polskę billboardach dotyczących rozwodów. Jak ustalił portal wirtualnemedia.pl, stoi za nimi Fundacja Kornice, która zasłynęła kontrowersyjnymi kampaniami społecznymi m.in. "Kochajcie się mamo i tato", "Gdzie są te dzieci", "Jezus Naprawdę daje życie" czy "Maria jest z nami". Prezesem fundacji jest Mateusz Kłosek, właściciel firmy Eko-Okna, człowiek z listy 100 najbogatszych Polaków Forbesa.

Fundacja Kornice ma nową kampanię o rozwodach

Fundacja Kornice w nowej kampanii umieściła na billboardach ścianę tekstu. Z komunikatu dowiadujemy się, że ktoś wykonał kilka lat temu jakieś badania w USA. Ten ktoś dowiedział się, że rozwody w małżeństwach cywilnych zdarzają się częściej niż w małżeństwach po ślubie kościelnym. Najmniejszą szansę na rozwód mają rzekomo ci małżonkowie, którzy się modlą i chodzą do kościoła.

Pełna treść komunikatu na plakatach Fundacji Kornice brzmi: "Badania wykonane parę lat temu w USA pokazują, że 50 proc. małżeństw cywilnych kończy się rozwodem, małżeństw sakramentalnych rozpada się 33 proc. W przypadku kościelnych małżonków, którzy chodzą razem regularnie do kościoła, to już tylko 2 proc. Spośród małżeństw kościelnych, które chodzą do kościoła i wspólnie się modlą, rozwodzi się tylko jedno na tysiąc".

Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, pierwsze billboardy można zobaczyć m.in. w Warszawie.

trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...

Nowe billboardy Fundacji Kornice. Jaki jest z nich wniosek?

Trudno stwierdzić, co Fundacja Kornice chce udowodnić w nowej kampanii billboardowej. Akcja już na starcie jest niewypałem, bo nie wiadomo, jakie jest źródło badań o rozwodach. Nawet jeśli okaże się, że statystyki są zgodne z prawdą, jaki mógłby być z nich wniosek? Taki, że osoby akceptujące rozwody częściej biorą rozwody. Przytoczone dane nic nie mówią o tym, jak duży odsetek małżonków po ślubie kościelnym jest szczęśliwych.

Osoba, która tkwi w nieudanym małżeństwie tylko dlatego, żę "Bóg złączył i człowiek niech nie rozdziela", raczej nie może mówić o sukcesie związku. Dlatego warto zainspirować się w tej kwestii Donaldem Trumpem, Jackiem Kurskim, Martą Kaczyńską i Januszem Korwin-Mikke. Oni są świetnym przykładem na to, że co Bóg złączył, człowiek może rozdzielić i żyć szczęśliwie.

Co o tym myślisz?
  • serduszko
  • ogień
  • uśmiech
  • smutek
  • złość
  • kupka
Daniel,zgłoś
Rozwód taki fajny? A ile osób po rozbitych małżeństwach jest nieszczęśliwych. Dobrym rozwiązaniem nie jest rozwód ani tkwienie w toksycznym związku ale "naprawa" małżeństwa. I takie jest przesłanie tych plakatów
Odpowiedz
4
like
6
dislike
Chłop,zgłoś
Doskonała akcja promująca rodzinę pełna, katolicka oraz wierząca. To są wartości które potrafią łączyć i dawać ludziom wspólne spojrzenie w przyszłość. Wartości które potrafią naprawiać a nie wymieniać na nowy model. Tak samo popieram jak akcje przeciwko aborcji. Kuje w oczy tych którzy czują się wolni bez ślubu a są nieszczęśliwi w tej swojej pseudo wolności.
Odpowiedz
4
like
7
dislike
Mori,zgłoś
Świetna akcja. Doskonale pokazuje, że w związkach sakramentalnych bardziej się dba o naprawianie związków, a nie akceptuje ich rozpad. Oby więcej takich kampanii reklamowych.
Odpowiedz
6
like
6
dislike
Zobacz komentarze: 8
Komentarze (8)
arrow
Rok 2022 w wyszukiwarce Google. Czego najczęściej szukaliśmy?