Idealna reklama nie istnie... Studenci TEOLOGII przebrali się za rycerzy JEDI
Uniwersytet Opolski zachęca do rekrutacji w wyjątkowo kreatywny sposób. Studenci uczelni wcielili się w postaci z kultowych filmów i seriali - musicie zobaczyć, co z tego wyszło!
Kiedy sięgam pamięcią do reklam polskich uczelni, które zapadły mi wybitnie w pamięć, przed oczami widzę pustkę. Nie oznacza to, że ich nie ma. Są, ale zazwyczaj są to nudne, generyczne filmy/kampanie, które np. podkreślają przywiązanie do tradycji i nowoczesne wyposażenie. Biorąc to pod uwagę, na wyjątkowe uznanie zasługuje reklama Uniwersytetu Opolskiego.
Podobne
- Studenci z Katowic naskarżyli na uczelnię do sądu. Chcą powrotu do nauki zdalnej
- Dostała się na wymarzony kierunek. Sukces zawdzięcza Simsom
- Uniwersytet to nie parking. Studenci walczą z patokierowcami
- Coursera, czyli aplikacja, na której znajdziecie kursy online z najlepszych uniwersytetów na świecie
- 11-latek zdobył dyplom z fizyki. Jego kolejny cel to nieśmiertelność
Opolska uczelnia pochwaliła się na Facebooku rezultatami kreatywnej sesji zdjęciowej. Na fotografiach widzimy studentów poszczególnych wydziałów Uniwersytetu Opolskiego, którzy wcielają się w bohaterów/ki ze znanych filmów i seriali. Warto podkreślić, że przebrania studentów tematycznie nawiązują do tego, czym zajmuje się dany wydział.
Genialna reklama Uniwersytetu Opolskiego
Na które charakteryzacje warto zwrócić uwagę?
- Studenci Wydziału Ekonomicznego wcielili się w postaci z serialu "Dom z papieru";
- Studenci Wydziału Chemii wcielili się w postaci z serialu "Breaking Bad";
- Studenci Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej wcielili się w postaci z filmu "House of Cards";
- Imo nominację do Oscara powinni otrzymać studenci Wydziału Teologicznego, którzy wcielili się w postaci z "Gwiezdnych Wojen".
Rezultaty sesji zobaczycie poniżej:
Internauci są pod wrażeniem reklamy, którą przygotował Uniwersytet Opolski:
Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie! Gratuluję!
Brawa za pomysł, za kreację, za odwagę. I myślę że też niemałą determinację, aby przekonać do tego władze uniwersytetu i poszczególnych wydziałów.
Zapiszę sobie ten obrazek wydziału teologicznego i będę go wrzucał za każdym razem gdy ktoś się oburzy o obrazę uczuć religijnych.
Świetny pomysł, brawo dla Wydziału Filologicznego za przypomnienie "Stowarzyszenia Umarłych Poetów"
Podoba Wam się się reklama Uniwersytetu Opolskiego?
Popularne
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie
- Popek poleciał do Turcji zrobić zęby. Efekt jego metamorfozy jest niesamowity
- Ikea wypuściła własne blind boxy. W środku m.in. ikoniczne rekiny-blåhaje
- Influencer podzieli się empatią. Pod warunkiem, że zapłacisz
- Wersow testuje Burgera Drwala. Jak oceniła króla zimy z McDonald's?
- Zamknęli influencerów w więzieniu? Premiera "Eksperyment: Odsiadka" już za kilka dni
- Jarmark all inclusive? Płacisz raz - jesz i pijesz, ile chcesz
- Olivia Dean vs Ticketmaster. Artystka żąda TAŃSZYCH biletów na własne koncerty
- Świetna wiadomość dla fanów Muminków. Pierwsza muminkowa kawiarnia otwiera się w Polsce





