Geje całują się w kampanii Zary, a Rosjanie w końcu cieszą się z sankcji: "Nie wracajcie"
Zara wypuściła na swoich socialach nową kampanię. Na jednym ze zdjęć widać całującą się parę gejów. Swoją radość pod postem wyrazili Rosjanie, którzy nagle ucieszyli się z tego, że marka wycofała się z ich kraju.
Niektórzy tną torebki Channel w geście nienawiści, inni dzielą się swoim szczęściem w komentarzach. Rosjanie w końcu znaleźli jakąś jasną stronę tych licznych sankcji. Nie będą już musieli patrzeć na całujące się pary LGBTQ+.
Podobne
- Drag queen w kampanii znanej marki. Firma tłumaczy, że nie jest dla hejterów
- "Gender Free" to najnowsza kolekcja Etam, która pokazuje, że bielizna nie ma płci. Teraz liczy się wolność
- Tiktokerka wyrzucona z muzeum. Wszystko przez jej strój
- Victoria's Secret wraca z inkluzywnymi pokazami. Lizzo ma wątpliwości
- Shein oferuje buty dla chomików i kaski dla kur. Nie, to nie żarty
Pewnie już wiecie, że znaczna część marek wycofywała się ze sprzedaży swoich towarów w Rosji. Wśród nich znajduje się m.in. Zara. Firma niedawno wypuściła nową reklamę, która nie spodobała się niektórym internautom.
Całujący się geje w reklamie Zary odstraszają Rosjan
Na zdjęciu promującym nową kolekcję beauty Zary możemy zobaczyć dwóch czarnoskórych, całujących się mężczyzn. Pod zdjęciem znajdziemy wiele komentarzy i część z nich jest oczywiście, niestety, homofobiczna.
Znaczna ich część pochodzi od rosyjskich klientów marki. Nagle stwierdzili, że właściwie cieszą się z faktu, że Zara wyszła z ich kraju przez wojnę w Ukrainie. Twierdzą, że dzięki temu nie będą musieli już oglądać takich obrazków. Niektórzy nawet proszą, by marka już do nich nie wracała.
Nowa kolekcja Zary kontra homofobia
Przypomnijmy może jeszcze, że Rosja ma dość restrykcyjne podejście do osób LGBTQ+, chociaż mimo to ich żołnierzy można znaleźć na Grindrze… W każdym razie taka reakcja raczej nikogo tam nie dziwi.
Niestety dla wielu osób osoby LGBTQ+ pojawiające się w reklamach wciąż są problemem (i to nie tylko w Rosji). Dobrze jednak, że duże marki mimo wszystko decydują się na pokazywanie ich w swoich kampaniach. Dobrym przykładem może być też np. najnowsza kolekcja Etam "Gender Free".
ZARA ORIGINS. Second edition
Popularne
- Szafarowicz w skowronkach. "Zapał rewolucyjny na uczelni wygasa?"
- Zrywają odręczne ogłoszenia. Oddolna walka z flipperami
- Odcięła nos i wytatuowała dziąsła? Jej wygląd szokuje
- Porzuciła branżę dla dorosłych. "Powierzyłam swoje życie Chrystusowi"
- 65-latek wytatuował całe ciało. Zapłacił za to grube pieniądze
- Zasłynęła nagą imprezą w Moskwie. Usłyszała nowe zarzuty
- Trudny los królowej życia. Popłakała się przed kamerą
- Wojownicy Maryi nadchodzą. Planują blokadę miasta
- Osoba tiktokerska szokuje. Ile "koszmarna lalka" wydała na kolczyki?