Geje całują się w kampanii Zary, a Rosjanie w końcu cieszą się z sankcji: "Nie wracajcie"
Zara wypuściła na swoich socialach nową kampanię. Na jednym ze zdjęć widać całującą się parę gejów. Swoją radość pod postem wyrazili Rosjanie, którzy nagle ucieszyli się z tego, że marka wycofała się z ich kraju.
Niektórzy tną torebki Channel w geście nienawiści, inni dzielą się swoim szczęściem w komentarzach. Rosjanie w końcu znaleźli jakąś jasną stronę tych licznych sankcji. Nie będą już musieli patrzeć na całujące się pary LGBTQ+.
Podobne
- Drag queen w kampanii znanej marki. Firma tłumaczy, że nie jest dla hejterów
- "Gender Free" to najnowsza kolekcja Etam, która pokazuje, że bielizna nie ma płci. Teraz liczy się wolność
- Balenciaga sprzedaje torby na zakupy. W tej cenie można kupić używane auto
- Tiktokerka wyrzucona z muzeum. Wszystko przez jej strój
- Victoria's Secret wraca z inkluzywnymi pokazami. Lizzo ma wątpliwości
Pewnie już wiecie, że znaczna część marek wycofywała się ze sprzedaży swoich towarów w Rosji. Wśród nich znajduje się m.in. Zara. Firma niedawno wypuściła nową reklamę, która nie spodobała się niektórym internautom.
Całujący się geje w reklamie Zary odstraszają Rosjan
Na zdjęciu promującym nową kolekcję beauty Zary możemy zobaczyć dwóch czarnoskórych, całujących się mężczyzn. Pod zdjęciem znajdziemy wiele komentarzy i część z nich jest oczywiście, niestety, homofobiczna.
Znaczna ich część pochodzi od rosyjskich klientów marki. Nagle stwierdzili, że właściwie cieszą się z faktu, że Zara wyszła z ich kraju przez wojnę w Ukrainie. Twierdzą, że dzięki temu nie będą musieli już oglądać takich obrazków. Niektórzy nawet proszą, by marka już do nich nie wracała.
Nowa kolekcja Zary kontra homofobia
Przypomnijmy może jeszcze, że Rosja ma dość restrykcyjne podejście do osób LGBTQ+, chociaż mimo to ich żołnierzy można znaleźć na Grindrze… W każdym razie taka reakcja raczej nikogo tam nie dziwi.
Niestety dla wielu osób osoby LGBTQ+ pojawiające się w reklamach wciąż są problemem (i to nie tylko w Rosji). Dobrze jednak, że duże marki mimo wszystko decydują się na pokazywanie ich w swoich kampaniach. Dobrym przykładem może być też np. najnowsza kolekcja Etam "Gender Free".
ZARA ORIGINS. Second edition
Popularne
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"