Deep Agency. Pierwsza agencja z modelkami, które nie istnieją
Czy możliwa jest agencja modelingowa bez aparatów, prawdziwych ludzi i siedziby? Deep Agency udowadnia, że jak najbardziej. Firma wykorzystuje sztuczną inteligencję, która generuje obrazy modeli według potrzeb klientów.
"Po miesiącach ciężkiej pracy mogę pochwalić się swoim dziełem. Przedstawiam Deep Agency, studio fotograficzne i agencję modelingową wspieraną przez sztuczną inteligencję" - ogłosił przedsiębiorca Danny Postma na Twitterze. Jego nowatorski startup nie korzysta z aparatów, usług prawdziwych ludzi i nie posiada fizycznej siedziby.
Podobne
- Metaludzie na okładce "Vogue". Sztuczna inteligencja tak widzi piękno
- Sztuczna inteligencja asystuje premierowi. Pomoże ogarniać kraj
- BREAKING NEWS: Żabka umożliwia przelewanie żappsów! "Pierwsza polska kryptowaluta"
- ChatGPT ma siostrę. Jej klipów nie odróżnisz od rzeczywistości
- Bad Bunny i Rihanna we wspólnym kawałku. Ghostwriter nie próżnuje
Wszyscy modele w Deep Agency są generowani przez sztuczną inteligencję. Usługa jest dostępna w każdym miejscu na świecie o dowolnej porze. Wystarczy odwiedzić stronę firmy, zarejestrować się, aby uzyskać dostęp do wirtualnego studia.
Deep Agency. Modele, którzy nie istnieją
Wersja próbna Deep Agency z ograniczeniem do jednego modela jest darmowa. Dostęp do wszystkich możliwości witryny kosztuje 29 dolarów miesięcznie, czyli ok. 130 zł. Postma nie ukrywa, że startup wciąż jest w fazie testów, dlatego serwis oferuje zniżkę na początkowym etapie rozwoju.
Klient ustala, jak ma wyglądać żądana scena. Wybiera modela i pozę, którą ma przybrać. Następnie sztuczna inteligencja zabiera się do pracy, na podobieństwo słynnych programów do tworzenia dzieł sztuki jak Midjourney lub DALL-E. Użytkownik może nawet poprosić o swojego wirtualnego bliźniaka. Deep Agency wykona go na podstawie 20 selfie w pół godziny.
Modele wygenerowani przy pomocy sztucznej inteligencji mają się sprawdzić w fotografii produktowej dla sklepów internetowych. Twórca rozwiązania zapewnia, że Deep Agency przypadnie też do gustu influencerom, marketerom i twórcom treści w mediach społecznościowych.
Wpis założyciela Deep Agency odbił się szerokim echem na Twitterze. Nie zabrakło głosów krytyki. Niektórzy internauci zarzucili startupowi, że wzmacnia nierealistyczne standardy piękna. Prawdziwi modele mogą wchodzić w interakcje z produktami, podczas gdy prace AI (jeszcze) nie. Ponadto cyfrowe postacie nie mogą wykonać lokowania produktu, ale Postma podobno pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Źródło: spidersweb.pl
Popularne
- Dubajska czekolada od Zenka Martyniuka. Cena robi wrażenie
- Pasut tłumaczy się po Tajlandii. Największy upadek w internecie?
- Niepokojąca scena w Korei Północnej. Ojwojtek nagrał całą historię
- Jak smakuje zestaw Scootera w McDonald's? Polacy mogą zazdrościć
- Gimper znów odwiedza sąd. "Dziś kolejna urocza rozprawa z S*xmasterką"
- Daniel Magical chwali się furą. "Nasze nowe magiczne auto"
- "Wyskakuj z pantalonów". Xayoo przeprasza po filmie o 15-latce
- Wersow zmieniła się nie do poznania? "Ona już w ogóle siebie nie przypomina"
- IShowSpeed dostał obraźliwy prezent? Jest wściekły na polskiego fana