Deep Agency. Pierwsza agencja z modelkami, które nie istnieją
Czy możliwa jest agencja modelingowa bez aparatów, prawdziwych ludzi i siedziby? Deep Agency udowadnia, że jak najbardziej. Firma wykorzystuje sztuczną inteligencję, która generuje obrazy modeli według potrzeb klientów.
"Po miesiącach ciężkiej pracy mogę pochwalić się swoim dziełem. Przedstawiam Deep Agency, studio fotograficzne i agencję modelingową wspieraną przez sztuczną inteligencję" - ogłosił przedsiębiorca Danny Postma na Twitterze. Jego nowatorski startup nie korzysta z aparatów, usług prawdziwych ludzi i nie posiada fizycznej siedziby.
Podobne
- Metaludzie na okładce "Vogue". Sztuczna inteligencja tak widzi piękno
- Sztuczna inteligencja asystuje premierowi. Pomoże ogarniać kraj
- BREAKING NEWS: Żabka umożliwia przelewanie żappsów! "Pierwsza polska kryptowaluta"
- ChatGPT ma siostrę. Jej klipów nie odróżnisz od rzeczywistości
- AI "przywraca" zmarłych do życia. To jeszcze nie "Black Mirror"
Wszyscy modele w Deep Agency są generowani przez sztuczną inteligencję. Usługa jest dostępna w każdym miejscu na świecie o dowolnej porze. Wystarczy odwiedzić stronę firmy, zarejestrować się, aby uzyskać dostęp do wirtualnego studia.
Deep Agency. Modele, którzy nie istnieją
Wersja próbna Deep Agency z ograniczeniem do jednego modela jest darmowa. Dostęp do wszystkich możliwości witryny kosztuje 29 dolarów miesięcznie, czyli ok. 130 zł. Postma nie ukrywa, że startup wciąż jest w fazie testów, dlatego serwis oferuje zniżkę na początkowym etapie rozwoju.
Klient ustala, jak ma wyglądać żądana scena. Wybiera modela i pozę, którą ma przybrać. Następnie sztuczna inteligencja zabiera się do pracy, na podobieństwo słynnych programów do tworzenia dzieł sztuki jak Midjourney lub DALL-E. Użytkownik może nawet poprosić o swojego wirtualnego bliźniaka. Deep Agency wykona go na podstawie 20 selfie w pół godziny.
Modele wygenerowani przy pomocy sztucznej inteligencji mają się sprawdzić w fotografii produktowej dla sklepów internetowych. Twórca rozwiązania zapewnia, że Deep Agency przypadnie też do gustu influencerom, marketerom i twórcom treści w mediach społecznościowych.
Wpis założyciela Deep Agency odbił się szerokim echem na Twitterze. Nie zabrakło głosów krytyki. Niektórzy internauci zarzucili startupowi, że wzmacnia nierealistyczne standardy piękna. Prawdziwi modele mogą wchodzić w interakcje z produktami, podczas gdy prace AI (jeszcze) nie. Ponadto cyfrowe postacie nie mogą wykonać lokowania produktu, ale Postma podobno pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Źródło: spidersweb.pl
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą
- Dawid Podsiadło zagra sekretny koncert dla wybrańców. Trzeba było zbierać tipy...
- Fotograf oskarżył Jeleniewską o kradzież zdjęcia. "To jest po prostu patologia"