Znany salon fryzjerski kontra rozczarowana klientka. "Chciałam mieć włosy jak Wersow"
Klientkami salonu Hollywood Hair są internetowe sławy pokroju Wersow, Murcix, Queen of the Black. Pewna kobieta, która przyszła do salonu na zabieg przedłużania włosów, miała zostać źle potraktowana przez obsługę. Hollywood Hair przedstawiło nam inną wersję wydarzeń.
Hollywood Hair to sieć salonów, która zajmuje się przedłużaniem i zagęszczaniem włosów. Firma wykorzystuje autorską metodę "HH keratin mini bondes". Na stronie Hollywood Hair czytamy, że pracownice salonu zrobią "cudo z każdego typu włosa, a dobra wiadomość jest taka, że włosy będą w lepszej kondycji niż przedtem".
Podobne
- Ariel Nicholson to pierwsza transpłciowa modelka na okładce "Vogue" w USA 🏳🌈
- 17-latka z deformacją twarzy uczy, że wygląd nie definiuje tego, kim jesteś
- Willow Smith wyznała, że jest poliamoryczna. "Wolność to podstawa"
- Patecki i Tromba u Wojewódzkiego o tym, kim będą w wieku 40 lat. "Willa w LA"
- Zrobił buty z papierków po lodach Ekipy. Fani Friza oszaleli na ich punkcie
Hollywood Hair dużą wagę przykłada do rozwijania swoich mediów społecznościowych. Firmę na Instagramie obserwuje ponad 190 tys. osób. Zazwyczaj zobaczymy tam, jak klientki salonu prezentują się przed i po zabiegu. Z usług firmy korzystają bardzo rozpoznawalne influencerki - Wersow, Murcix, Queen of the Black, których wizerunek poniekąd poświadcza o wysokiej jakości usług Hollywood Hair.
Hollywood Hair - klientka rozczarowana usługą
Na jednej z grup na Facebooku ukazała się historia Wiktorii, która była klientką salonu Hollywood Hair w Warszawie na ul. Belwederskiej. Kobieta chciała spełnić swoje największe marzenie, aby mieć długie, gęste włosy - takie, jakimi mogą się pochwalić m.in. Wersow, Pamele z Fit Lovers, Nanami Chan i wiele innych popularnych twórczyń. Jej historia różni się jednak od wersji wydarzeń salonu, którą przytoczymy na koniec artykułu.
Wiktoria odbyła zabieg na początku lipca 2021 roku. Wspomina, że już na początku wizyty zdziwiła się podejściem do klienta. Kobieta twierdzi, że pracownice salonu były opryskliwe, niesympatyczne i wywyższające się. W poniżający sposób miały komentować wygląd kobiet, które przychodziły do salonu. W obecności klientek obrażały szefową firmy oraz celebrytki korzystające z usług firmy.
Pracownice podobno były oburzone, gdy Wiktoria zwróciła im uwagę, że dobrały jej nieprawidłowy kolor włosów. Kobieta dodaje, że "problem również był z doborem gram. Byłam przyszykowana, że założą mi 150g. Jedna z Pań powiedziała, że może maksymalnie założyć mi 120g. Jeśli natomiast uparta jestem na 150g, to mogą mi założyć, ale to się wiązało z wypełnieniem deklaracji, że nie będę miała możliwości reklamacji włosów".
"W finalnym efekcie wyszło tak, że włosy zakładała mi inna Pani niż ta, która przez cały czas przeprowadzała ze mną wywiad na temat włosów" - relacjonuje Wiktoria i dodaje: - "Kobieta, która zakładała mi włosy, była zaszokowana doborem gramatury, uważała, że na moich włosach musi się znajdować minimum 150g, a gdy zapytałam, skąd taka różnica pomiędzy zdaniem jej, a jej koleżanki z pracy, parsknęła: "ona nie lubi zakładać dużej gramatury, bo więcej przy tym się narobi/dłużej będzie trwał zabieg".
Wiktoria twierdzi, że dzień po przeprowadzonym zabiegu zauważyła, że wypadają jej włosy. Kobieta rzekomo skontaktowała się z pracownicą salonu, która wykonywała usługę, aby dowiedzieć się, dlaczego tak się dzieje. W odpowiedzi usłyszała, że "być może za wcześnie umyła włosy". Hollywood Hair zasugerowało Wiktorii, że być może ma zbyt mało nałożonych gram, a to, że się włosy wyczesują, "to zupełnie normalne".
Dalsze próby skontaktowania się Wiktorii z Hollywood Hair podobno były notorycznie ignorowane. Kobieta nie dostawała odpowiedzi na wiadomości, nie odbierano od niej połączeń. Wiktoria wspomina: "Pisałam bardzo dużo wiadomości do nich wszędzie, niestety nikt się zaangażował w tę sytuację. Nie byłam wrogo nastawiona, byłam dalej zaślepiona tym, jak się reklamują w internecie".
Wiktoria twierdzi, że w sierpniu 2021 roku udało się umówić na wizytę kontrolną do salonu na ulicy Wilczej w Warszawie. Kobieta tak relacjonuje tę wizytę: "Dziewczyny, które pracują w salonie na Wilczej nic nie wiedziały o mojej sytuacji. Panie były bardzo zaszokowane tym, co mam na głowie. Mówiły, że nigdy czegoś takiego nie widziały, przepraszały mnie za to, że coś takiego się stało w ich firmie i było im za to wstyd".
Pracownice salonu z ulicy Wilczej przekierowały Wiktorię z powrotem do salonu na ulicy Belwederskiej, gdzie kobieta miała wykonywaną usługę. Tam Wiktoria od razu zetknęła się z sugestiami, że to ona jest winna tragicznemu stanowi włosów, a nie firma. "Byłam bardzo oburzona tym zachowaniem, próbowaniem na siłę wymyśleć powód co JA zrobiłam źle" - wspomina Wiktoria.
Voucher w ramach rekompensaty
Klientka twierdzi, że pracownica firmy, która wykonywała usługę, śledziła profil Wiktorii na Instagramie, aby dowiedzieć się, co dziewczyna robiła po zabiegu. Inna pracownica Hollywood Hair przyznała jednak, że w przypadku Wiktorii kolor jej włosów oraz zgrzewów zostały źle dobrane. Wiktoria relacjonuje, że pracownica "sama stwierdziła, że należy mi się oddanie całkowitej kwoty zabiegu (4500zł)".
Szefowa Hollywood Hair w ramach rekompensaty mogła zaproponować Wiktorii jedynie voucher do salonu o wartości 2250 zł. Wiktoria nie zgodziła się go przyjąć. "Wyszłam mówiąc kulturalnie "do widzenia", ale nikt mi nawet nie odpowiedział, a dziewczyna, która zakładała mi włosy, śmiała mi się prosto w twarz, gdy zbliżałam się ku wyjściu".
Wiktoria kieruje apel do kobiet, które planują skorzystać z usług Hollywood Hair na podstawie tego, co firma publikuje w mediach społecznościowych:
Stanowisko Hollywood Hair
Hollywood Hair w odpowiedzi na oskarżenia nagrało serię InstaStory. W relacji występuje szefowa firmy, która wyraziła swoje stanowisko poprzez namalowanie mazakiem kilku zdań na arkuszach różowego brystolu. Relacji towarzyszy smutna, fortepianowa muzyka, która leci w tle. Treść komunikatu jest następująca:
Na kolejnych InstaStory poznajemy ciąg dalszy historii. Dowiadujemy się, że pracownice salonu doradzały Wiktorii, jak powinna dobrać włosy. Zabieg wykonała "doświadczona stylistka z kilkuletnim stażem". Hollywood Hair twierdzi, że kobieta była bardzo zadowolona, nie zgłaszała żadnych uwag i z radością pozowała do zdjęć - na dowód tego firma udostępnia zdjęcia Wiktorii z zamazaną twarzą.
Hollywood Hair twierdzi, że zachęcało Wiktorię do rezerwacji wizyty kontrolnej, załączając ulotkę gwarancyjną. Zgodnie z relacją firmy, kobieta miała przeciągać wizytę i nie zjawiła się w salonie przed wyjazdem wakacyjnym do Egiptu. Następnie Hollywood Hair udostępnia na swoim InstaStory zdjęcia z profilu Wiktorii, kiedy przebywała za granicą.
Hollywood Hair twierdzi, że 11 sierpnia Wiktoria po powrocie z Egiptu pojawiła się w salonie "z reklamówką skołtunionych, wyliniałych, śmierdzących włosów". Hollywood Hair zastanawia się, czy nie jest to celowe działanie ze strony klientki?
Hollywood Hair twierdzi, że zaoferowało Wiktorii voucher o wartości 2500 zł i zaproponowało jej założenie nowych włosów tego samego dnia. Kobieta jednak miała jednak zażądać zwrotu pieniędzy, bo inaczej "obsmaruje" firmę w internecie.
W tym momencie warto dodać, że pomiędzy tym, jak historia Wiktorii nabrała rozgłosu w internecie a oświadczeniem Hollywood Hair na Instagramie, Wiktoria otrzymała przelew od salonu - zwrot pieniędzy za błędnie wykonaną usługę. Wówczas kobieta wystosowała apel do swoich obserwatorów, że dla niej drama się zakończyła, bo otrzymała to, o co walczyła.
Hollywood Hair skontaktowało się z jedną ze swoich klientek, która miała poświadczyć, że to Wiktoria "wypowiadała się niestosownie i negatywnie na temat influencerów". Na nagraniu mogliśmy usłyszeć kobiecy głos przedstawiający wersję wydarzeń korzystną dla HH.
Komentarz Hollywood Hair
Hollywood Hair w przesłanym nam komentarzu twierdzi, że sytuacja przedstawiona przez Wiktorię nigdy nie miała miejsca w żadnym z salonów firmy. Hollywood Hair oświadcza, że opis powyższych wydarzeń jest nieprawdziwy i bezpodstawny, w szczególności z uwagi na poniższe:
- Klientka zawsze przed założeniem włosów zapoznaje się z materiałem (włosami), który zostanie jej doczepiony, jak również akceptuje jego jakość, kolor, gramaturę i cenę (koszt jest zależny od jakości włosa i gramatury)
- Gramatura włosów niezbędna do wykonania zabiegu zależy i ustalana jest w odniesieniu do długości, gęstości posiadanych przez klientkę włosów oraz sposobu obcięcia włosów klientki tzn. jeśli klientka ma cięte na prosto włosy, które nie są cieniowane to niezbędna jest większa gramatura aby zniwelować przejście - wszystkie takie sytuacje jednak są ustalane indywidualnie z klientem
- Każda z klientek podpisuje przed wykonaniem usługi odpowiednią umowę, która określa zasady świadczenia usługi przedłużania włosów, jak również odpowiednie zgody i oświadczenia
- Cennik dotyczący dostępnych usług jest dostępny na stronie internetowej i jest zawsze aktualny
- Cena zabiegu jest zawsze ustalana indywidualnie z klientką przed wykonaniem usługi. Każdy zabieg jest poprzedzany konsultacją, doborem odpowiedniego koloru włosów i odpowiedniej gramatury niezbędnej do wykonania zabiegu, zgodnie z preferencją klientki
- Klientka jest informowana o cenie usługi i ją akceptuje przed rozpoczęciem zabiegu. W innym przypadku klientka może również określić budżet, w jakim chce się zmieścić, a salon dopasowuje się do tego, proponując odpowiednie włosy
- Pomimo, że wykonywanie tego rodzaju usług (przedłużanie włosów) nie wymaga specjalizacji lub uprawnień określonych przepisami prawa, pracownicy zatrudniani posiadają nie tylko odpowiednie kwalifikacje dotyczące przedłużania włosów, ale są również wykwalifikowanymi specjalistami od koloryzacji oraz strzyżenia. Metody opracowane przez Klaudię Duszyńską są unikalne i zgodne z najwyższymi standardami w branży fryzjerskiej
- Regularnie prowadzone są wewnętrzne szkolenia dla pracowników, organizuje również szkolenia zewnętrzne i stale podnosi ich kwalifikacje
- Zabieg zakładania włosów jest zawsze wykonywany podczas jednej wizyty w salonie. W zależności od potrzebnej gramatury włosa może trwać on od 3 do nawet 8 godzin
- Każdy pracownik, które nie jest obywatelem Polski, płynnie posługuje się językiem polskim.
- Nie zdarzają się sytuacje, aby jeden klient był obsługiwany przez różnych pracowników - każdy z salonów dochowuje najwyższej staranności, aby nie miała ona miejsca
- Pracę osób zakładających włosy nadzorują menadżerowie, którzy raportują do właścicieli, dodatkowo w salonie funkcjonuje wewnętrzną grupa komunikacji na którą zawsze wysyłane są zdjęcia prac, które poddawane są opiniom przełożonych. Pozwala to na stałą kontrolę jakości wykonywanych usług.
- Przyczyn wypadania włosów może być wiele. Przedłużanie włosów nigdy nie jest bezpośrednią przyczyną wypadania włosów, może się zdarzyć jeżeli klienta choruje albo ma przeciwskazania i nie poinformuje o nich osoby wykonującej zabieg, wówczas wypadanie włosów, zabieg niestety tylko przyczyni się do pogłębienia tego stanu, jednak jest to winą klientki, a nie salonu, który zawsze dochowuje najwyższej staranności
- Każda z klientek jest informowana w czasie zabiegu o prawidłowej pielęgnacji włosów, co więcej, przed każdym stanowiskiem są ulotki dotyczące prawidłowej pielęgnacji włosów po zabiegu, jak również informacje co i jak robić w przypadku występujących pytań i problemów. Takie ulotki z informacjami są również przekazywane klientkom w każdym salonie w momencie regulowania płatności
- Proces reklamacji jest wdrożony w salonie i wygląda następująco - w pierwszej kolejności salon stara się poznać przyczynę oraz jeśli jest taka konieczność i uzasadnienie pomóc klientce. Jeśli klientka nie decyduje się na zaproponowaną przez salon pomoc lub zdecydowana jest rozpocząć proces reklamacyjny, wtedy zgodnie z regulaminem powinna wysłać do nas maila z opisem oraz zdjęciami wskazującymi na reklamowaną usługę. Proces reklamacyjny jest również opisany na stronie internetowej salonu w zakładce Regulamin
- Wizyty kontrolne włosów są w salonie możliwe do zrealizowania w każdej chwili i są bezpłatne
- Przeciwko Klaudii Duszyńskiej nie toczy się żadne postępowanie ani nie został wydany nieprawomocny lub prawomocny wyrok, nie zawarto też żadnej ugody sądowej lub pozasądowej w związku z rzekomo nienależytym wykonaniem usług
Klaudia Duszyńska, która jest szefową Hollywood Hair, oświadcza, że: "Klientka zaczęła zamieszczać w sieci wygodną dla siebie szkalującą nas wersję wydarzeń. Ponadto wplątała w to naszych pracowników, osoby publiczne oraz klientki i w krzywdzący i kłamliwy sposób wymyśliła słowa, które rzekomo miały paść z ust pracujących u nas dziewczyn. Klientka otrzymała zwrot całości kwoty na konto".
Klaudia Duszyńska twierdzi, że usłyszała od klientki, że: "jeśli nie zwróci Pani całej kwoty, to obsmaruję panią w Internecie".
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku