Biedronka: "fan collection", czyli ubrania z LOGIEM dyskontu już w sklepach. Kto chciałby TO kupić? XD
Biedronka wydała ubrania ze swoim logiem. Nie, nie jako akcja promocyjna - a jako normalne produkty dostępne w sklepie za gotówkę. Ktoś się skusi? XD
Jeżeli przeczytaliście tytuł i "coś wam świta", to już odpowiadam: Lidl jakiś czas temu wydał swoją linię memowych ubrań z logiem marki. Tylko, jak się zaraz przekonacie, niemiecki market odrobił pracę domową i przygotował ciekawą ofertę. A Biedronka? No cóż, pojechała po linii najmniejszego oporu.
Podobne
- Ubrania Biedronka "fan collection". Kupiłem, sprawdziłem - i żałuję? [RECENZJA]
- Biedronka przyszła na solo. Czy to ostateczne starcie z Lidlem?
- Wstyd i żenada. Nowa współpraca Moniki Kociołek to przesada
- Kasia Meciński stworzyła swoją markę. Fani zarzucają jej, że to konsumpcja feminizmu: "Gdzie tu inkluzywność"?
- Tiktokerka wyrzucona z muzeum. Wszystko przez jej strój
Biedronka i ubrania z najprostszym logiem
Kompletnie bez większej zapowiedzi do niektórych dyskontów od 26-27 czerwca weszły ubrania sygnowane logiem sklepu Biedronka:
- Koszulki (24,99 zł);
- Bluzy (64,99 zł);
- Skarpetki;
- Klapki;
- Buty;
- Akcesoria.
Sytuacja jest jeszcze rozwojowa, ponieważ niektóre sklepy dopiero co dostają merch Biedronki. Według Wujka Rady oferta dyskontu jest o wiele dłuższa:
Problem jest taki, że w aktualnej gazetce nie ma ani słowa o ubraniach Biedronka Fan Collection. Tak że coś nie zagrało, skoro niektóre sklepy już zaczęły dostawać asortyment. A z tego, co widzimy na TikToku i innych social media, jest słabo.
Biedronka Fan Collection wygląda fatalnie?
Mimo tego, że informacje o kolekcji są szczątkowe, do sieci już wypłynęło sporo zdjęć kolekcji. I co? No cóż, bywało lepiej:
Z tego, co widzimy, wynika, że Biedronka po prostu nakleiła swoje logo na ubrania - i tak je wypuściła. Może zostało to wykonane na fali hype’u pochodzącej od merchu Lidla? Kto wie. Bazując na fotkach, firma się raczej nie wysiliła.
Ot, nakleili charakterystyczne logo i wio. Czy można było to inaczej załatwić? Oczywiście! Lidl wypuścił kilka różnych wzorów. Bo jak klapki, buty oraz skarpetki były utrzymane w stonowanych kolorach, tak można było dorwać np. biało-czerwone koszulki z logiem Lidla. Dało się? Oczywiście, że tak.
Za to kolekcja Biedronki "Fan Collection" wygląda po prostu nudno i nijako. Nie ma tutaj włożonej żadnej pracy w kreatywne stworzenie wzoru pod klienta. "Aaa Heniu, weźta walnij nasze logo, dowal kolorki - i robota z głowy" (czytajcie to głosem Wałaszka).
Jeszcze nie znamy jakości. Ceny nie są wygórowane, stąd trudno będzie wymagać od Biedronki najwyższej jakości. I najważniejsze pytanie… kto będzie chciał w tym chodzić?
Reakcja internautów… XD
Fani streetwearu mają dość różne zdania o nadchodzącym merchu. Jedni się niesamowicie jarają - i chcą kupować, a drudzy wyśmiewają koncept takiego pomysłu:
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos