Sos o smaku Barbie nadchodzi? Heinz zaskakuje klientów
Wszyscy, którzy myśleli, że boom po filmie "Barbie" minął, byli w błędzie. Firma Mattel, idąc za ciosem, weszła we współpracę z Heinz. Od teraz fani Barbie będą mieli swój własny sos barbecue. Produkt trafił na półki w pierwszych sklepach.
Lalki Barbie, ubrania z ich motywem, filmy, książki, kosmetyki, buty, kolorowanki, artykuły papiernicze. Listę produktów stworzonych we współpracy z legendarnymi zabawkami można byłoby wypisywać w nieskończoność. Miłośnicy lalek mogą przebierać w produktach sygnowanych logo marki Mattel. Teraz do tej listy dołącza niecodzienna rzecz - wegański sos o smaku barbecue.
Podobne
- "Barbie" bez kluczowych nominacji na Oscarach. Internauci są wściekli
- "Barbie" - różowa satyra w kontrolowanych warunkach [RECENZJA]
- Ludzik lego zamiast twarzy. Nowe prawo zaskakuje
- Mattel stworzył nową Barbie. Może pomóc w zwiększeniu samoakceptacji
- "Ta Barbie wydaje nową piosenkę". Gwiazda zajawia kawałek do filmu
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
DARIUSS ROSE: BYCIE INFLUENCEREM NIE JEST ŁATWE
Grill z Barbie? Nic trudnego
Aby wyprodukować różowy sos, firma Mattel weszła we współpracę z Heinz, producentem ketchupów, musztard i innych dipów. Różowy sos Barbie to tak naprawdę wegański majonez barbecue z dodatkiem buraka, który nadaje mu charakterystyczny kolor. Pierwsze limitowane 5 tys. butelek "Barbiecue" trafiło do sprzedaży 15 kwietnia. Od 17 kwietnia klienci mogą kupić sos barbecue w brytyjskim Tesco. Od maja sos ma być także dostępny w brytyjskiej sieci Ocado i innych sklepach. Produkt ma być także dostępny w Hiszpanii. Sugerowana cena za butelkę wynosi 3,39 funtów, czyli trochę ponad 17 zł.
Firma Heinz sugerowała powstanie sosu od roku
W oficjalnym komunikacie prasowym firma Heinz napisała: "Dostępny od dziś w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, ten różowy wegański majonez z sosem BBQ jest kontynuacją zeszłorocznego szaleństwa na Barbiecore, kiedy Heinz drażnił swoich fanów, czy ta wymarzona mikstura przypraw powinna zostać urzeczywistniona".
Thiago Rapp, dyrektor Taste Elevation w firmie Heinz, powiedział podczas konferencji prasowej: - Barbie w zeszłym roku ponownie podbiła serca Brytyjczyków, a po zobaczeniu reakcji, jaką ten sos wywołał u naszych fanów w mediach społecznościowych, wiedzieliśmy, że musimy zrobić z niego rzeczywistość.
Powstanie sosu "Barbiecue" związane jest z 65. rocznicą założenia firmy Mattel, która zajmuje się produkcją lalek Barbie. Obecnie koncerny nie podają informacji, czy różowy sos trafi do sprzedaży w innych krajach. Jedno jest pewne: część fanów Barbie sprawdza już możliwości wysyłki "Barbiecue" z Wielkiej Brytanii lub Hiszpanii.
Popularne
- Rozwój PSZOK-ów dzięki funduszom unijnym
- Poznaj Polskę na dwóch kołach
- Liam Payne wiecznie żywy. Znów usłyszymy jego głos
- Marcin Dubiel próbuje wrócić do internetu. Kolejny epic fail
- Kamil z Ameryki w akcji. Koszulki #freebudda wspierają Strefę 77
- Wojtek Gola na streamie u Jelly Frucika. Było piekielnie gorąco
- Młodzi na rynku pracy w Unii Europejskiej
- Rok po wybuchu Pandora Gate. Co dalej z ekstradycją Stuu?
- Fundusze unijne a problemy szkół