Popularna sieć sklepów chowa produkty promujące Miesiąc Dumy. Wszystko ze strachu
Target, jedna z najbardziej znanych sieci sklepów w USA, usuwa i chowa niektóre produkty promujące Miesiąc Dumy. Wszystko przez coraz częściej powtarzające się niebezpieczne incydenty.
Zbliża się czerwiec, czyli ważny czas dla społeczności LGBTQ+ oraz ich sojuszników. Jest to bowiem Miesiąc Dumy określany jako Pride Month oraz Gay Pride. Osoby należące do mniejszości świętują w tym czasie to, kim są, kogo kochają i jak żyją. Z tej okazji w wielu sklepach można znaleźć sporo produktów z tęczowymi elementami. Niestety, w związku z agresywnymi zachowaniami przeciwników mniejszości, sieć sklepów Target chowa wiele tęczowych towarów.
Podobne
- Miesiąc Dumy: trwa. Fundacja Kai Godek: to propagowanie wypaczeń
- Joe Biden pozywa stan Tennessee. Wszystko dla transpłciowych dzieci
- Dlaczego LGBTIQA+? Słownik na Miesiąc Dumy, który wypada znać
- Transpłciowa więźniarka trafi do celi dla kobiet. "Wiele przeszłam"
- Niebinarne postacie w kreskówce, czyli Cartoon Network świętuje Pride Month
Groźby i ataki - wszystko przez tęczowe logo
We wtorek 23 maja sieć sklepów Target poinformowała, że usuwa i chowa niektóre z produktów wspierające Pride Month. W ofercie można było znaleźć koszulki z napisem "love is love", kubki z nadrukami neutralnymi płciowo oraz książki dla dzieci zatytułowane "Bye Bye, Binary", "Pride 1,2,3" i "I'm not a girl".
Rzecznik Targetu w rozmowie z mediami powiedział, że nastąpił wzrost liczby incydentów rzucania towarów Pride na podłogę, wykrzykiwania homofobicznych haseł i grożenia pracownikom sklepów.
"Od czasu wprowadzenia tegorocznej kolekcji doświadczyliśmy zagrożeń wpływających na poczucie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia członków naszego zespołu podczas pracy. Biorąc pod uwagę te niestabilne okoliczności, wprowadzamy zmiany w naszych planach, w tym usuwamy przedmioty, które były w centrum najbardziej znaczących zachowań konfrontacyjnych" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu sklepu.
Filmy na TikToku krytykujące Target
W mediach społecznościowych można znaleźć wiele filmików otwarcie krytykujących Target. Ludzie wchodzą do sklepu i prześmiewczo nagrywają kolorowe koszulki, skarpetki czy bieliznę. Obrażają osoby należące do społeczności LGBTQ+ i zbierają w komentarzach pozytywne opinie...
Mam pewną propozycję do wszystkich ludzi, którzy chodzą po sklepach, wyrzucają rzeczy na Miesiąc Dumy, obrażają innych i grożą pracownikom. Nie podoba się wam dany produkt? Przejdźcie obok niego obojętnie. Nie chcecie, aby wasze dziecko nosiło tęczowe koszulki? Nie kupujcie mu ich. Nie podobają się wam kolorowe zeszyty? Tak, zgadliście, nie wkładajcie ich do koszyka. To będzie lepsze rozwiązanie niż niszczenie produktów.
W temacie społeczeństwo
- Znaleźli ciała dwóch nastolatek. Uprawiały subway surfing
- Tampony z gąbki morskiej przejmują social media? Ginekolodzy biją na alarm
- Influencerzy wspierają program dla młodych. Pojawili się na gali podsumowującej "Godzinę dla MŁODYCH GŁÓW"
- Influencer zginął na oczach widzów. Tragiczny finał lotu Tang Feijiego
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Antyki, czyli kuchnia babci na TikToku. Wywiad z ikonicznym twórcą
- Louis Tomlinson wystąpi w Polsce. Fani krytykują wybór daty koncertu?
- Taylor Swift wydała POPrawny album. Dlaczego nie wrócę do "The Life of a Showgirl"? [RECENZJA]
- Bagi na liście Forbes 30 under 30. Znalazł się tam szybciej od Friza
- Taylor Swift zdissowała Charli XCX. Nazwała ją warczącą chihuahuą