Popularna sieć sklepów chowa produkty promujące Miesiąc Dumy. Wszystko ze strachu
Target, jedna z najbardziej znanych sieci sklepów w USA, usuwa i chowa niektóre produkty promujące Miesiąc Dumy. Wszystko przez coraz częściej powtarzające się niebezpieczne incydenty.
Zbliża się czerwiec, czyli ważny czas dla społeczności LGBTQ+ oraz ich sojuszników. Jest to bowiem Miesiąc Dumy określany jako Pride Month oraz Gay Pride. Osoby należące do mniejszości świętują w tym czasie to, kim są, kogo kochają i jak żyją. Z tej okazji w wielu sklepach można znaleźć sporo produktów z tęczowymi elementami. Niestety, w związku z agresywnymi zachowaniami przeciwników mniejszości, sieć sklepów Target chowa wiele tęczowych towarów.
Podobne
- Miesiąc Dumy: trwa. Fundacja Kai Godek: to propagowanie wypaczeń
- Joe Biden pozywa stan Tennessee. Wszystko dla transpłciowych dzieci
- Dlaczego LGBTIQA+? Słownik na Miesiąc Dumy, który wypada znać
- Niebinarne postacie w kreskówce, czyli Cartoon Network świętuje Pride Month
- Transpłciowa więźniarka trafi do celi dla kobiet. "Wiele przeszłam"
Groźby i ataki - wszystko przez tęczowe logo
We wtorek 23 maja sieć sklepów Target poinformowała, że usuwa i chowa niektóre z produktów wspierające Pride Month. W ofercie można było znaleźć koszulki z napisem "love is love", kubki z nadrukami neutralnymi płciowo oraz książki dla dzieci zatytułowane "Bye Bye, Binary", "Pride 1,2,3" i "I'm not a girl".
Rzecznik Targetu w rozmowie z mediami powiedział, że nastąpił wzrost liczby incydentów rzucania towarów Pride na podłogę, wykrzykiwania homofobicznych haseł i grożenia pracownikom sklepów.
"Od czasu wprowadzenia tegorocznej kolekcji doświadczyliśmy zagrożeń wpływających na poczucie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia członków naszego zespołu podczas pracy. Biorąc pod uwagę te niestabilne okoliczności, wprowadzamy zmiany w naszych planach, w tym usuwamy przedmioty, które były w centrum najbardziej znaczących zachowań konfrontacyjnych" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu sklepu.
Filmy na TikToku krytykujące Target
W mediach społecznościowych można znaleźć wiele filmików otwarcie krytykujących Target. Ludzie wchodzą do sklepu i prześmiewczo nagrywają kolorowe koszulki, skarpetki czy bieliznę. Obrażają osoby należące do społeczności LGBTQ+ i zbierają w komentarzach pozytywne opinie...
Mam pewną propozycję do wszystkich ludzi, którzy chodzą po sklepach, wyrzucają rzeczy na Miesiąc Dumy, obrażają innych i grożą pracownikom. Nie podoba się wam dany produkt? Przejdźcie obok niego obojętnie. Nie chcecie, aby wasze dziecko nosiło tęczowe koszulki? Nie kupujcie mu ich. Nie podobają się wam kolorowe zeszyty? Tak, zgadliście, nie wkładajcie ich do koszyka. To będzie lepsze rozwiązanie niż niszczenie produktów.
W temacie społeczeństwo
- Polska staje do walki z kryzysem demograficznym. Czy "Rządowy Tinder" rozwiąże problem?
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- We Wrocławiu pojawi się świąteczny tramwaj. Św. Mikołaj rozda grzecznym upominki
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
Popularne
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Jaki jest twój festiwalowy perfect match? Edycja: Polska. Idealny prezent na Święta last minute [VIBEZ IN LINE]
- Najgorszy (i najdroższy) świąteczny jarmark w Polsce? Sam wstęp kosztuje nawet 75 zł
- Skrywała upiorny sekret. "To: Witajcie w Derry", recenzja 6. odcinka
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]





