Popularna sieć sklepów chowa produkty promujące Miesiąc Dumy. Wszystko ze strachu
Target, jedna z najbardziej znanych sieci sklepów w USA, usuwa i chowa niektóre produkty promujące Miesiąc Dumy. Wszystko przez coraz częściej powtarzające się niebezpieczne incydenty.
Zbliża się czerwiec, czyli ważny czas dla społeczności LGBTQ+ oraz ich sojuszników. Jest to bowiem Miesiąc Dumy określany jako Pride Month oraz Gay Pride. Osoby należące do mniejszości świętują w tym czasie to, kim są, kogo kochają i jak żyją. Z tej okazji w wielu sklepach można znaleźć sporo produktów z tęczowymi elementami. Niestety, w związku z agresywnymi zachowaniami przeciwników mniejszości, sieć sklepów Target chowa wiele tęczowych towarów.
Podobne
- Miesiąc Dumy: trwa. Fundacja Kai Godek: to propagowanie wypaczeń
- Joe Biden pozywa stan Tennessee. Wszystko dla transpłciowych dzieci
- Dlaczego LGBTIQA+? Słownik na Miesiąc Dumy, który wypada znać
- Transpłciowa więźniarka trafi do celi dla kobiet. "Wiele przeszłam"
- Niebinarne postacie w kreskówce, czyli Cartoon Network świętuje Pride Month
Groźby i ataki - wszystko przez tęczowe logo
We wtorek 23 maja sieć sklepów Target poinformowała, że usuwa i chowa niektóre z produktów wspierające Pride Month. W ofercie można było znaleźć koszulki z napisem "love is love", kubki z nadrukami neutralnymi płciowo oraz książki dla dzieci zatytułowane "Bye Bye, Binary", "Pride 1,2,3" i "I'm not a girl".
Rzecznik Targetu w rozmowie z mediami powiedział, że nastąpił wzrost liczby incydentów rzucania towarów Pride na podłogę, wykrzykiwania homofobicznych haseł i grożenia pracownikom sklepów.
"Od czasu wprowadzenia tegorocznej kolekcji doświadczyliśmy zagrożeń wpływających na poczucie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia członków naszego zespołu podczas pracy. Biorąc pod uwagę te niestabilne okoliczności, wprowadzamy zmiany w naszych planach, w tym usuwamy przedmioty, które były w centrum najbardziej znaczących zachowań konfrontacyjnych" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu sklepu.
Filmy na TikToku krytykujące Target
W mediach społecznościowych można znaleźć wiele filmików otwarcie krytykujących Target. Ludzie wchodzą do sklepu i prześmiewczo nagrywają kolorowe koszulki, skarpetki czy bieliznę. Obrażają osoby należące do społeczności LGBTQ+ i zbierają w komentarzach pozytywne opinie...
Mam pewną propozycję do wszystkich ludzi, którzy chodzą po sklepach, wyrzucają rzeczy na Miesiąc Dumy, obrażają innych i grożą pracownikom. Nie podoba się wam dany produkt? Przejdźcie obok niego obojętnie. Nie chcecie, aby wasze dziecko nosiło tęczowe koszulki? Nie kupujcie mu ich. Nie podobają się wam kolorowe zeszyty? Tak, zgadliście, nie wkładajcie ich do koszyka. To będzie lepsze rozwiązanie niż niszczenie produktów.
W temacie społeczeństwo
- TikTok zaczyna weryfikować wiek userów. Kontrola rodzicielska to już fakt
- Licealista z Polski wygrał olimpiadę w Pekinie. Zdobył najwyższy wynik na ziemi
- Influencerki z Rosji pragnęły sławy. Popełniły straszny błąd
- Matcha jest obrzydliwa? Cała prawda o warszawskim zapaleniu opon mózgowych [VIBEZ CHECK]
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie
- Influencerki z Rosji pragnęły sławy. Popełniły straszny błąd
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży
- Mój pierwszy raz na OFF Festival. Muzyka nigdy nie była tak polityczna [RELACJA]