Produkty Sanah w śmieciach. Żabka wyjaśnia kontrowersję
Biuro prasowe Żabka Polska wypowiedziało się na temat produktów z linii "Uczta na wynos z Sanah" wyrzuconych do kosza na śmieci. Czy współpraca z popularną piosenkarką to kompletny niewypał?
25 października w sieci sklepów Żabka pojawiły się produkty z linii "Uczta na wynos z Sanah". Autorskie przekąski piosenkarki wzbudziły niemałe kontrowersje. Pod ostrzał internautów trafiła między kampania promocyjna, dżingiel czy smak jedzenia reklamowanego twarzą Sanah. Wielu influencerów zdecydowało się zrecenzować produkty, natomiast opinie nie były zbyt pochlebne. Głos w sprawie zabrali przedstawiciele sieci sklepów Żabka.
Produkty Sanah marketingowym niewypałem?
Po sieci krąży masa filmików dotyczących autorskich produktów Sanah. W internecie można znaleźć recenzje jedzenia, przeróbki dżingla, a nawet analizy działań marketingowych związanych z "Ucztą na wynos z Sanah". Całe media oszalały na punkcie niestandardowej współpracy.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Pojawiły się również głosy, że kolaboracja z popularną piosenkarką okazała się być sprzedażowym niewypałem. Biuro prasowe Żabka Polska odpowiedziało na nasz artykuł ze wzmianką o produktach linii "Ucztą na wynos z Sanah", które wylądowały w koszu na śmieci. Przedstawiciele firmy dementują plotki na temat rzekomo nieudanej współpracy. Dodatkowo zapewniają, że dopilnują, aby franczyzobiorcy odpowiednio utylizowali przeterminowane produkty.
"Jest nam niezwykle przykro, że sytuacja przedstawiona na nagraniu miała miejsce. Niezwłocznie po otrzymaniu informacji podjęliśmy kroki w celu wyjaśnienia sprawy oraz przypomnieliśmy wszystkim naszym franczyzobiorcom, jak należy utylizować produkty, które są po terminie ważności. Produkty z linii "Uczta na wynos" cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, od początku akcji sprzedaliśmy ponad pół miliona produktów, a kampania stała się viralem na TikToku, zyskując 15 milionów wyświetleń. Jako Grupa Żabka aktywnie przeciwdziałamy marnowaniu żywności, angażujemy pracowników, klientów i franczyzobiorców w inicjatywy z tym związane, m.in. zachęcamy naszych franczyzobiorców, aby produkty z krótką datą ważności przekazywane były organizacjom pozarządowym, takim jak Caritas, Federacja Polskich Banków Żywności czy Kamiliańska Misja Pomocy Społecznej." - odpowiada Biuro Prasowe Żabka Polska
Popularne
- Rozwój PSZOK-ów dzięki funduszom unijnym
- Poznaj Polskę na dwóch kołach
- Liam Payne wiecznie żywy. Znów usłyszymy jego głos
- Marcin Dubiel próbuje wrócić do internetu. Kolejny epic fail
- Kamil z Ameryki w akcji. Koszulki #freebudda wspierają Strefę 77
- Wojtek Gola na streamie u Jelly Frucika. Było piekielnie gorąco
- Młodzi na rynku pracy w Unii Europejskiej
- Rok po wybuchu Pandora Gate. Co dalej z ekstradycją Stuu?
- Fundusze unijne a problemy szkół