Żabka wyjaśnia sprawę produktów w śmieciach

Produkty Sanah w śmieciach. Żabka wyjaśnia kontrowersję

Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Oliwia Ruta,
13.11.2023 14:45

Biuro prasowe Żabka Polska wypowiedziało się na temat produktów z linii "Uczta na wynos z Sanah" wyrzuconych do kosza na śmieci. Czy współpraca z popularną piosenkarką to kompletny niewypał?

25 października w sieci sklepów Żabka pojawiły się produkty z linii "Uczta na wynos z Sanah". Autorskie przekąski piosenkarki wzbudziły niemałe kontrowersje. Pod ostrzał internautów trafiła między kampania promocyjna, dżingiel czy smak jedzenia reklamowanego twarzą Sanah. Wielu influencerów zdecydowało się zrecenzować produkty, natomiast opinie nie były zbyt pochlebne. Głos w sprawie zabrali przedstawiciele sieci sklepów Żabka.

Produkty Sanah marketingowym niewypałem?

Po sieci krąży masa filmików dotyczących autorskich produktów Sanah. W internecie można znaleźć recenzje jedzenia, przeróbki dżingla, a nawet analizy działań marketingowych związanych z "Ucztą na wynos z Sanah". Całe media oszalały na punkcie niestandardowej współpracy.

Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ

trwa ładowanie posta...

Pojawiły się również głosy, że kolaboracja z popularną piosenkarką okazała się być sprzedażowym niewypałem. Biuro prasowe Żabka Polska odpowiedziało na nasz artykuł ze wzmianką o produktach linii "Ucztą na wynos z Sanah", które wylądowały w koszu na śmieci. Przedstawiciele firmy dementują plotki na temat rzekomo nieudanej współpracy. Dodatkowo zapewniają, że dopilnują, aby franczyzobiorcy odpowiednio utylizowali przeterminowane produkty.

trwa ładowanie posta...

"Jest nam niezwykle przykro, że sytuacja przedstawiona na nagraniu miała miejsce. Niezwłocznie po otrzymaniu informacji podjęliśmy kroki w celu wyjaśnienia sprawy oraz przypomnieliśmy wszystkim naszym franczyzobiorcom, jak należy utylizować produkty, które są po terminie ważności. Produkty z linii "Uczta na wynos" cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, od początku akcji sprzedaliśmy ponad pół miliona produktów, a kampania stała się viralem na TikToku, zyskując 15 milionów wyświetleń. Jako Grupa Żabka aktywnie przeciwdziałamy marnowaniu żywności, angażujemy pracowników, klientów i franczyzobiorców w inicjatywy z tym związane, m.in. zachęcamy naszych franczyzobiorców, aby produkty z krótką datą ważności przekazywane były organizacjom pozarządowym, takim jak Caritas, Federacja Polskich Banków Żywności czy Kamiliańska Misja Pomocy Społecznej." - odpowiada Biuro Prasowe Żabka Polska

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 3
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 15
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 4
  • emoji kupka - liczba głosów: 31
Taktak,zgłoś
Zapomnieli dodać że za niesprzedane produkty płaci franczyzobiorca
Odpowiedz
8Zgadzam się0Nie zgadzam się
Jagodka,zgłoś
Ta sanah i jej kanapki smętne do kitu.kto to je?
Odpowiedz
9Zgadzam się0Nie zgadzam się
Ludzie, to tylko zwykłe gotowe, śmieciowe żarcie, na którymś ktoś umieścił gębę celebryty. Myślicie, że przez to jakość wzrasta? Że ta Sanah tam siedzi i zawija w te papierki? Równie dobrze mógłby na tych kanapkach być Zenek Martyniuk - kwestia tego, z kim producent podpisał umowę.
Odpowiedz
13Zgadzam się0Nie zgadzam się
Zobacz komentarze: 13