KFC rusza na podbój rynku kosmetycznego. Pierwszy produkt może zaskoczyć
Rynek kosmetyczny wydaje się być studnią bez dna, gdy chodzi o możliwości wprowadzania nowych produktów. Półki drogerii i perfumerii uginają się od nowinek, o których jeszcze kilka lat temu nikt by nie pomyślał. Nic więc dziwnego, że swojego miejsca wśród produktów kosmetycznych szuka sieć KFC. Ich nowość może zaskoczyć nawet znawców świata urodowego.
Współprace z gwiazdami, nowe marki stworzone przez celebrytów, niecodzienne formulacje czy współprace z firmami spoza branży. Rynek kosmetyczny rozwija się prężnie, co sprawia, że kolejne osoby i koncerny poszukują w nim szansy na zysk. W Polsce regularnie powstają kosmetyki oraz perfumy sygnowane nazwiskami influencerów, a także linie pielęgnacyjne pachnące produktami spożywczymi. Trend ten widoczny jest także na rynku zagranicznym, na co dowodem jest ogromna popularność kosmetyków Rihanny oraz Seleny Gomez.
Podobne
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KACPER MUDOR MOOD: Spełniam się jako DRAG QUEEN
KFC wprowadza perfumy o niecodziennym zapachu
Swój wkład w rozwój rynku kosmetycznego chce mieć gigant w świecie fast foodów. KFC, znana na całym świecie sieć restauracji sprzedających smażonego kurczaka pod różnymi postaciami, postanowiła wypuścić własne perfumy. Ich zapach należy do kategorii mocno specyficznych. Fani perfumiarstwa przyzwyczajeni są do nut krwi, brudu czy różnych wydzielin ciała. Tym razem będą musieli sprostać zapachowi sosu barbecue.
Premiera perfum No 11 Eau de BBQ zaplanowana jest na 7 maja 2024 r. Nietuzinkowy produkt dostępny będzie w restauracjach na terenie Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Cena za flakonik 100 ml ma wynosić niecałe 11 funtów, czyli ok. 55 zł.
Na stronie internetowej KFC napisano: "Wszyscy to przechodziliśmy: niezapomniany aromat BBQ unoszący się w powietrzu, który kusi zmysły i wprawia w pożądanie dymnej smakowitości. A co jeśli można byłoby zamknąć ten zapach w małej buteleczce? Nie ma co się już nad tym zastanawiać: KFC z dumą ogłasza debiut No 11 Eau de BBQ, limitowaną wersją perfum z nutą dymnego drewna i węgla".
Dochód z perfum o zapachu sosu barbecue zasili szczytny cel
Kontrowersyjne perfumy nie mają służyć jedynie zwiększeniu hałasu wokół firmy. Cały dochód ze sprzedaży Eau de BBQ zostanie przekazany na konto Fundacji KFC. Jej celem jest wspieranie lokalnych społeczności oraz organizacji pozarządowych. Fundacja wspiera młode osoby w uwalnianiu potencjału, a także w budowaniu "pozytywnej przyszłości".
KFC romansuje z rynkiem perfumiarskim od jakiegoś czasu
To nie pierwszy raz, kiedy KFC postanawia wypuścić perfumy. Pod koniec 2023 r. hiszpański oddział firmy zaproponował klientom limitowaną edycję perfum Eau D’uardo, inspirowaną zapachem smażonego kurczaka. Hiszpanie mogli zakupić specyficzny produkt przez aplikację KFC. Cena buteleczki wynosiła 3,99 euro za butelkę, czyli ok. 17 zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
EAU D'UARDO - The New Fragance
Źródło: "Business Insider"
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos